Meeting in Zwolle, 11-5 ...kloar!!
-
noknokius
- Geregistreerd lid
-
baszwolle
- Geregistreerd lid
-
sander69
- Donateur (2x)

-
sander69
- Donateur (2x)

-
noknokius
- Geregistreerd lid
-
nacra 93
- Donateur

sander69 schreef:Nu schijnt er iemand in de buurt van Zwolle in een restaurant te werken, vlak bij de snelweg ( dus goed bereikbaar en koffie tegen een gunstig saabtarief)..
die persoon is sinds kort ook een tv persoonlijkheid schijnt....
Die ook af en toe vrij is

maar ik wel er wel even naar kijken, wordt wel moeilijk zondag enzo
ergens anders heeft mijn voorkeur het zou toch gewoon een simpele meeting worden. of willen jullie er nog iets aan vast plakken, weet nog wel een leuke kartbaan of punteren in giethoorn of of of of of spruitjes
Zohe een prachtige uitgevoerde schuif naar rechtsbaszwolle schreef:prik maar een datum...(hoeft van mij niet volgende week, afgelopen zondag (13de) was top en hoef jullie niet elke week te zien![]()
denk dan wel even aan andere meetingen van hier en van saabclub
sander69 en Narca willen denk ik wel een locatie uitzoeken....
-
baszwolle
- Geregistreerd lid
-
nacra 93
- Donateur

-
sander69
- Donateur (2x)

laten we het erop houden dat Ik ipv Bas ( samen met jou dan ) een plan maken....nacra 93 schreef:Vertel vertel of is er nog iets prive, succesbaszwolle schreef:ik moet het even afschuiven idd...heb de komende tijd heeeele andere dingen aan mn kop die volledige aandacht vragen. sorry daarvoor.
Bas gaan we even ontzien
-
Timo9-5
- Geregistreerd lid
-
roel de graaf
- Geregistreerd lid
ik wil er ook graag bij zijn
al heb ik op dit moment geen auto helaas
ik moet nog ff wachten op een andere.
ik had de volvo in geruild op een vw passat omdat ik veel ruimte nodig heb en ik heel goedkoop aan die kon komen alleen daar heb ik 3 dagen plezier van gehad.
deed een wedstrijdje tractor-koppen de tractor heeft gewonnen.
maar goed ik moet dus nog ff zien hoe en het wat
hopelijk jullie begrip ervoor.
gr roel
al heb ik op dit moment geen auto helaas
ik moet nog ff wachten op een andere.
ik had de volvo in geruild op een vw passat omdat ik veel ruimte nodig heb en ik heel goedkoop aan die kon komen alleen daar heb ik 3 dagen plezier van gehad.
deed een wedstrijdje tractor-koppen de tractor heeft gewonnen.
maar goed ik moet dus nog ff zien hoe en het wat
hopelijk jullie begrip ervoor.
gr roel
-
nacra 93
- Donateur

Wij, Sander en Jacco hebben na wijs overleg besloten dat de datum 11 mei dvmoet zijn.
en dit zal een gewone kale meeting worden zonder iets er bij of erop
Gewoon l#llen op een parking of zo
we zijn ons nog aan het beraad slagen over de lokatie, maar dit zult U tzt horen.
Wij hopen dat U in grootte getallen aanwezig zult zijn en dat het weer weer meezit
en dit zal een gewone kale meeting worden zonder iets er bij of erop
Gewoon l#llen op een parking of zo
we zijn ons nog aan het beraad slagen over de lokatie, maar dit zult U tzt horen.
Wij hopen dat U in grootte getallen aanwezig zult zijn en dat het weer weer meezit