Jazeker dat dat kan, echter wat er nu onder staat is 153 tekens (ook al zie je ze niet allemaal), max is 155. Zodoende.nelfrikandel schreef:Offtopic: Kun je die tekt "SF Hyve jij al" in je sig eigenlik ook als Hyperlink/URL doen?
SAABforum-meeting op 11/02/07 te Rosmalen - MET VIDEO!! p.73
-
taaffert
- Geregistreerd lid
-
maurice1970
- Geregistreerd lid
-
De Flok
- Geregistreerd lid
-
taaffert
- Geregistreerd lid
35km, als je toch bezig bentDe Flok schreef:Ik ben ook pro Den Bosch, scheelt me een aardig stuk rijden.maurice1970 schreef:mag ik de topicstarter vragen zijn onderwerp aan te passen. Ik stel voor daar de datum in te zetten en de plaats waar het geregeld wordt.
en voor zover ik nog wat kan beïnvloeden: ik ben uiteraard voor den bosch...
-
Sporthatch
- Donateur (3x)

-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
-
Sporthatch
- Donateur (3x)

-
S@@bman
- Geregistreerd lid
-
Whodan
- Geregistreerd lid
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Is toch juist leuk als het ver weg is, lekker touren met je SaabjeDe Flok schreef:Ik ben ook pro Den Bosch, scheelt me een aardig stuk rijden.maurice1970 schreef:mag ik de topicstarter vragen zijn onderwerp aan te passen. Ik stel voor daar de datum in te zetten en de plaats waar het geregeld wordt.
-
De Flok
- Geregistreerd lid
Jawel, maar ik blijf een Nederlandse zeikerd heSapphire schreef:Is toch juist leuk als het ver weg is, lekker touren met je SaabjeDe Flok schreef:Ik ben ook pro Den Bosch, scheelt me een aardig stuk rijden.maurice1970 schreef:mag ik de topicstarter vragen zijn onderwerp aan te passen. Ik stel voor daar de datum in te zetten en de plaats waar het geregeld wordt.
-
Zaap
- Geregistreerd lid
-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
Misschien moeten de ter plekke bekende medeforumers zich eens gaan beraden op leuke locaties voor de Meeting:
Suggesties:
Afslag Den Bosch Zuid, op de parking van/onder het Provinciehuis... (Makkelijk vindbaar)
Of bij Boerderij de Pettelaer (mooie locatie)
Of bij het Autotron? (is dat open?? Leuke combinatie, wel betalen voor de Parking denkelijk)
Of bij de parking aan de A2, Aflsag Rosmalen (bij het oude Tulip gebouw hotel Campanille, daar is ook een McDo)
Suggesties:
Afslag Den Bosch Zuid, op de parking van/onder het Provinciehuis... (Makkelijk vindbaar)
Of bij Boerderij de Pettelaer (mooie locatie)
Of bij het Autotron? (is dat open?? Leuke combinatie, wel betalen voor de Parking denkelijk)
Of bij de parking aan de A2, Aflsag Rosmalen (bij het oude Tulip gebouw hotel Campanille, daar is ook een McDo)
-
De Flok
- Geregistreerd lid
-
taaffert
- Geregistreerd lid
Je verbaast je erover hoe vaak daar Saabjes staanDe Flok schreef:Op zondag zijn de parkings in Den Bosch zelf toch gratis? Misschien het plein bij de Sint Jan? Kunnen we ook meteen een cafeetje in. En is er op die parking geen ruimte, dan is er 200 meter zuidelijker nog een parking, die groot genoeg is.