Meeting saab club Erm 2015 Drenthe
-
odin1899
- Donateur

Re: Meeting saab club Erm 2015 Drenthe
Koel, tweede keer dat Fg20lz bij deze meet is
.
-
Foll
- Geregistreerd lid
Geef bij deze nog even door dat ik ook graag blijf bbq'en! Nu hopen dat ook het weer mee zit 
-
lanz
- Geregistreerd lid
We hebben een grote tent tot onze beschikking....Foll schreef:Geef bij deze nog even door dat ik ook graag blijf bbq'en! Nu hopen dat ook het weer mee zit
-
sev
- Donateur

Is het dagprogramma ook bekend? Hoe laat is de tourrit en hoe laat is de bbq? Ik zit een beetje krap qua tijd die dag, maar wil graag gewoon ff langskomen om de Saabjes te bewonderen.
-
Ypey
- Geregistreerd lid
Ik zou hier ook graag weer van de partij willen zijn met 2 volwassenen en een Saab 96.
Edit: De bbq moeten wij helaas overslaan.
Edit: De bbq moeten wij helaas overslaan.
-
lanz
- Geregistreerd lid
Staat genoteerd tot zaterdag.Ypey schreef:Ik zou hier ook graag weer van de partij willen zijn met 2 volwassenen en een Saab 96.
-
e.m.penninga
- Geregistreerd lid
hallo misschien kom ik nog even snel langs om één en ander te bewonderen, geen rit en bbq voor mij. groeten engel
-
jaap noord
- Geregistreerd lid
Geen meeting geweest??
Zo akelig stil hier.
Zo akelig stil hier.
-
pejo
- Geregistreerd lid
Het was weer een gezellige meeting ik heb helaas geen foto`s kunnen maken, dus als iemand ze heeft graag.jaap noord schreef:Geen meeting geweest??
Zo akelig stil hier.
-
Foll
- Geregistreerd lid
-
sb90
- Geregistreerd lid
Het was zeker, zoals gewoonlijk, weer erg geslaagd! Ook de BBQ was erg gezellig!
Veel gepraat met diverse mensen, en er eindelijk achter waarom 1 van de Saab 900`s een dubbele 7 (of 13) polige stekker aan de trekhaak heeft zitten
De fotos verschijnen vanavond op onze website, ik meld het hier nog wel even
Niels
Veel gepraat met diverse mensen, en er eindelijk achter waarom 1 van de Saab 900`s een dubbele 7 (of 13) polige stekker aan de trekhaak heeft zitten
De fotos verschijnen vanavond op onze website, ik meld het hier nog wel even
Niels
-
sb90
- Geregistreerd lid
De foto`s staan online. Het downloadbare zip-bestand met de foto`s op volledige resolutie nog niet, hier wordt nog aan gewerkt.
Zie: http://saab-90.nl/fotos/" onclick="window.open(this.href);return false; (bovenaan)

Zie: http://saab-90.nl/fotos/" onclick="window.open(this.href);return false; (bovenaan)

-
Heer Bommel
- Geregistreerd lid
Het was een gezellige dag met veel mooie contacten. Bertus, Johan maar vooral in de eerste plaats de 2 dames wiens namen ik vergeten ben (stom natuurlijk!) = hartelijk dank voor de goede verzorging en de ambiance op het veld bij het dorpshuis.
tot volgend jaar
Ina en Jelle
tot volgend jaar
Ina en Jelle
-
martinphili
- Geregistreerd lid
Dat ziet er gezellig uit.