30-03 - Taxatie en/of vermogensbank meeting: pics pag 13
-
Vyv
- Moderator + Donateur

Re: Taxatie en/of vermogensbank meeting
Zet mij ook maar op de lijst. Ik vind wel iets om op de bank te zetten 
-
maxmink93
- Geregistreerd lid
Taxatie en/of vermogensbank meeting
Ik wil graag wel aan die taxatie mee doen, kans dat ik de bank op wil is nogsteeds klein...
Kom waarschijnlijk met een van mijn auto fan vrienden
!
Kom waarschijnlijk met een van mijn auto fan vrienden
-
paul_cci
- Geregistreerd lid
Het is bij mij om de hoek, dus afhankelijk van de datum kom ik in elk geval kijken maar ik wil hem denk ik toch niet op de bank zetten.
Ik heb wel interesse in de taxatie want dat is iets wat bij mij nog op de 'to do' list stond.
Ik heb wel interesse in de taxatie want dat is iets wat bij mij nog op de 'to do' list stond.
-
Sabriolet
- Donateur (7x)

Ik ga niet met de automaat op de bank. Het is toch een te grote aanslag op de hardware in mijn beleving. De taxatie sta ik wel voor open, maar is even afhankelijk van de datum....
grt
Sabriolet
grt
Sabriolet
-
AlexJ
- Donateur

Hmmm, ben best verbaast dat iedereen een vermogensbank run zo'n aanslag op de hardware vinden...
Als alles goed warm is, en er geen onderdelen kapot zijn, is een paar keer goed doortrappen in de 3e en 4e versnelling niet zo erg toch...
Als alles goed warm is, en er geen onderdelen kapot zijn, is een paar keer goed doortrappen in de 3e en 4e versnelling niet zo erg toch...
-
taaffert
- Geregistreerd lid
Eens.
Echter bij een automaat ligt dat net anders. Zeker bij de oudere automaten zoals in de 9-5 (tot ca. 2001) en 9-3OG. Ik snap dat wel. Dat doet pijn.
Echter bij een automaat ligt dat net anders. Zeker bij de oudere automaten zoals in de 9-5 (tot ca. 2001) en 9-3OG. Ik snap dat wel. Dat doet pijn.
-
Sabriolet
- Donateur (7x)

Als je met een te laag toerental in z'n drie op het pedaal gaat staan, krijg je een kickdown, dat is op mijn oude automaat (2001) niet te blokkeren. Je hebt alleen invloed op opschakelen.
De vorige testrun bij Tholen ging ook pas ergens ver in de 3.000 toeren van start.
De vorige testrun bij Tholen ging ook pas ergens ver in de 3.000 toeren van start.
-
johnb52
- Donateur (7x)

Klopt, en de NM die er uit de test komen zijn ook niet geloofwaardig.
-
Sabriolet
- Donateur (7x)

Hoezo,johnb52 schreef:Klopt, en de NM die er uit de test komen zijn ook niet geloofwaardig.
ik heb een uitdraai met max 341nm bij iets van 4.200 toeren. Dat was met een Maptun stage 1
ze geven zelf 340nm op. Van de opgegeven 225pk werden er toen 218 gemeten.
-
AlexJ
- Donateur

De bank kost 550 voor de hele dag, en 16 man is de max. Met genoeg animo zijn de kosten dus slechts 35 euro de man, lijkt me te geef!
De zaterdagen zitten al vrij vol bij Tovami. Anders worden het vrijdagen, maar ik vermoed dat er dan veel minder kunnen komen!
Graag hoor ik van de personen die hebben aangegeven op de bank te willen wie er echt niet kan komen op zaterdag 30 maart.
Als je wel kunt komen, hoor ik dit ook graag.
Ik zal dit in de start post bijhouden.
De zaterdagen zitten al vrij vol bij Tovami. Anders worden het vrijdagen, maar ik vermoed dat er dan veel minder kunnen komen!
Graag hoor ik van de personen die hebben aangegeven op de bank te willen wie er echt niet kan komen op zaterdag 30 maart.
Als je wel kunt komen, hoor ik dit ook graag.
Ik zal dit in de start post bijhouden.
-
johnb52
- Donateur (7x)

Sabriolet schreef:Hoezo,johnb52 schreef:Klopt, en de NM die er uit de test komen zijn ook niet geloofwaardig.
ik heb een uitdraai met max 341nm bij iets van 4.200 toeren. Dat was met een Maptun stage 1
Ik kwam op ruim 550nm.
Hij staat op 390 afgesteld
-
Sabriolet
- Donateur (7x)

Was dat bij Saab Tholen?johnb52 schreef:Sabriolet schreef:Hoezo,johnb52 schreef:Klopt, en de NM die er uit de test komen zijn ook niet geloofwaardig.
Ik kwam op ruim 550nm.
Hij staat op 390 afgesteld
-
johnb52
- Donateur (7x)

Re: Taxatie en/of vermogensbank meeting - datum bekend
Nee Tovami.
Dat zal t verschil wel zijn dan, manier van meten & apperatuur.
Dat zal t verschil wel zijn dan, manier van meten & apperatuur.