Interessepeiling: themadag roestbehandeling en -preventie +

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
redmervand
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Re: Interessepeiling: themadag roestbehandeling en -preventi

Bericht door redmervand » zo 10 jun, 2012 12:42

Als het in Groningen wordt georganiseerd en de datum een beetje uitkomt, ben ik ook geinteresseerd!
Ik kan wel wat tips gebruiken over het een en ander :roll:

Funky Dude
In memoriam †

Bericht door Funky Dude » za 23 jun, 2012 14:33

Voor de zomer gaat het waarschijnlijk niet meer lukken, het vinden van een geschikte locatie waar we welkom zijn na het afhaken van de eerste levert meer werk op dan verwacht, zeker nu de regionale (ex-?)dealer geen interesse heeft (wat ik erg jammer vind). In verband met jullie diverse vakantieplannen lijkt me een datum voor half Augustus niet praktisch.
Het wespennest Rutte/Lemmer vermijd ik voorlopig liever.

Hierbij komt dat mijn eigen SAAB dringend een hoop aandacht nodig heeft en ik dus daar prioriteit aan moet geven, ik hoop dat jullie hier begrip voor hebben.

Wie dringend wat hulp of tips (gebaseerd op mijn goede en slechte ervaringen met motorfietsen en mijn 95) nodig heeft kan me altijd een berichtje sturen of langskomen.
Mijn doel blijft een goed georganiseerde dag met een bij SAAB passende kwaliteit aan informatie en producten op een leuke (bij voorkeur gratis) lokatie, ik houd jullie op de hoogte.

Na de zomerverbouwing bij jota komt daar in ieder geval een vervolg op de V4-sleuteldag.

Ik wens jullie alvast een fijne vakantie, voor vakantietips: viewtopic.php?f=16&t=102836&hilit=vakantietips

jeroengsi
Geregistreerd lid

Bericht door jeroengsi » za 23 jun, 2012 15:07

jammer dat dit niet door gaat had er wel veel zin in altijd leuk een meeting :D
hopen dat er snel een dag komt dat het wel door kan gaan
groeten Jeroen

Funky Dude
In memoriam †

Bericht door Funky Dude » za 23 jun, 2012 22:33

Het wordt uitgesteld, dat is wat anders dan niet doorgaan en om iets goed te organiseren is nou eenmaal tijd nodig. De zomervakantie is niet ideaal om iets met medewerking van bedrijven te organiseren, ook daar gaan mensen met vakantie.
In de tussentijd zijn er vast wel andere meetings waar je je kunt vermaken.

WIS
Geregistreerd lid

Bericht door WIS » ma 25 jun, 2012 13:58

Heb net 3 dagen m'n eerste Saab 96 uit '61.

Geweldig!

Er zit ook wel een beetje roest hier en daar dus ik ben zeker geinteresseerd. Hoop niet dat de aanmelding te laat is.
(ik bedoel voor mijn aanwezigheid en niet voor m'n Saab :-) )

MVG
Wim
Gouda

Funky Dude
In memoriam †

Bericht door Funky Dude » ma 25 jun, 2012 16:23

De definitieve aanmelding (met een lijstje hier) start als er een locatie gevonden is.
Hoe meer geïnteresseerden zich nu al melden, hoe makkelijker het is om medewerking van leveranciers te organiseren.

Na de zomer komt er ook weer een sleuteldag bij jota voor 2-takt en V4, daar komt t.z.t. een apart topic voor.

WIS
Geregistreerd lid

Bericht door WIS » ma 25 jun, 2012 16:45

In een 2T sleuteldag ben zeker ook geinteresseerd.
Wordt er op z'n dag aan de eigen auto gesleuteld of meer in het algemeen onderwerpen besproken en aan een modeel gesleuteld?

Plaats reactie