Ja, dat durf ik hier van achter mijn computertje wel te zeggen... je weet toch niet waar ik woon; muhaha.sander69 schreef:hahahahaaha nu is het weer de alfayup.......
anyway bedankt voor het plaatsen van de foto s.....
Meeting in Zwolle, 11-5 ...kloar!!
-
brinky
- Donateur

-
sander69
- Donateur (2x)

-
michiel
- Donateur (2x)

-
baszwolle
- Geregistreerd lid
-
brinky
- Donateur

Oh, doe maar hoor... de auto staat op naam van een fictieve holding maatschappij. Daardoor hoef ik geen belasting te betalen.sander69 schreef:ik check je kenteken morgen wel even vriend!!!!!!brinky schreef:Ja, dat durf ik hier van achter mijn computertje wel te zeggen... je weet toch niet waar ik woon; muhaha.sander69 schreef:hahahahaaha nu is het weer de alfayup.......
anyway bedankt voor het plaatsen van de foto s.....
-
baszwolle
- Geregistreerd lid
-
Menno
- Geregistreerd lid
-
baszwolle
- Geregistreerd lid
-
Rutger
- Geregistreerd lid
Sowieso dat er in de tussentijd nog wel een SAABje wordt gejat, dus maak er toch maar 2 vanbaszwolle schreef:jij kwam toch ook in zwolle wonen? das al 3.Menno schreef:Filmpje is goed, dank Michiel! Maarreh, een volgende keer moet alleen voor Zwollenaren zijn? Veel plezier met z'n tweeen dan
volgende meeting is in Staphorst trouwens.
Jaaa, een meeting in Staphorst. Op zondag om half 2?
-
sander69
- Donateur (2x)

hoezo in Zwolle wonen....... hij ging naar enschedeeeeee toch?baszwolle schreef:jij kwam toch ook in zwolle wonen? das al 3.Menno schreef:Filmpje is goed, dank Michiel! Maarreh, een volgende keer moet alleen voor Zwollenaren zijn? Veel plezier met z'n tweeen dan
volgende meeting is in Staphorst trouwens.
-
Lennart.
- Geregistreerd lid
-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
-
michiel
- Donateur (2x)

Goed, zorg ik de volgende keer voor betere gsm/camera. Wel jammer dat ik die nu niet had, dan had je kunnen zien hoe brandschoon de steeksleutelset van DJ nog is.baszwolle schreef:volgende keer maar weer een meeting voor forummers rond Zwolle.
edit: hoewel...dat filmpje maakt weer veel goed.
Graag gedaan!Menno schreef:Filmpje is goed, dank Michiel!