Klein beetje topicvervuiling... Waarschijnlijk het enige niet vertegenwoordigde model vandaag in Soest/Muiden. Geluklkig was hij er in Trollywood wel bij!
Geweldige foto's!! Van over de hele wereld al honderden foto's bekeken. Echt super. Zelfs mijn bolide al 4 keer tegen gekomen tussen de foto's. Hartstikke leuk! Ben inderdaad benieuwd hoeveel er uiteindelijk in Muiden geweest zijn, en ook hoeveel in de andere landen.
Foto's van ZL-46-ZJ zijn welkom!!
Foto's van de pijp rokende jongeman in die ZL-46-ZJ zijn ook welkom. (That's me.)
@Vlammetje: aan jouw foto's te zien heb jij het stuk appeltaart gebakken dat ik gehad heb. Die was echt heerlijk. Dank!!
Ik ben zo blij dat ik een vrije dag heb, mijn hemel wat een foto's. Ik heb de mensen richting showplek begeleid, dus zelf geen foto's gemaakt toen. Werkelijk alles staat er op voor m'n gevoel. Wat een leuk gevoel houd je hier überhaupt aan over. Veel belangstelling gehad ook, je legt je klusjes uit, je te lange deur (hahahah) en je hebt bizar veel plezier. On-ver-ge-te-lijk!!!!!
Ik ben samen met Ewout als assistentie ook nog geïnterviewd door iemand van het SF zelf met een cameraatje. Ben benieuwd waar dat gebleven is.