Eindhoven 21-04: pre-work mini coffee meet
-
millerman
- Donateur (3x)

-
taaffert
- Geregistreerd lid
-
Jurson
- Donateur (2x)

-
DaVinz
- Geregistreerd lid
-
taaffert
- Geregistreerd lid
Ja correct, kom nu net aan in Eindhoven, het kantoor staat vlak bij de snelweg. Ik heb derhalve eieren voor mijn geld gekozen (lees de zekerheid hier geen worstenbrood te hoeven trakteren) en sta nu voor het kantoor.
Wat kunnen we hieruit leren: De A58 is niet fijn en zelfs kwart voor zeven wegrijden is niet vroeg genoeg om op tijd op het station te zijn.
Ik zie de foto's graag verschijnen en baal er enorm van dat ik er niet bij heb kunnen zijn.
Wat kunnen we hieruit leren: De A58 is niet fijn en zelfs kwart voor zeven wegrijden is niet vroeg genoeg om op tijd op het station te zijn.
Ik zie de foto's graag verschijnen en baal er enorm van dat ik er niet bij heb kunnen zijn.
-
tcl
- Geregistreerd lid
NEE NEE NEE!!! NEEEEEEEEEEEEEEE DIT IS NIET GEBEURT!!!!! NEEEEEEEEEHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE %$#@#%%$$##%^$#$%^ NOG EEN KEER!!! neeeeeeeeeeheeeeee
Waar werken jullie? ik kom jullie opzoeken op het werk!! zijn jullie allemaal om 5 uur klaar? Dit is niet leuk, ik ben de hele dag bezig met saab mensen in de ogen te kijken in de hoop dat ze zwaaien maar nooit... en dan staan ze allemaal op de taxistandplaats en dan ben ik niet in Eindhoven (en nu weer wel) fok fok fok... wanneer is de eerst volgende meeting waar die mensen bij zijn?
Waar werken jullie? ik kom jullie opzoeken op het werk!! zijn jullie allemaal om 5 uur klaar? Dit is niet leuk, ik ben de hele dag bezig met saab mensen in de ogen te kijken in de hoop dat ze zwaaien maar nooit... en dan staan ze allemaal op de taxistandplaats en dan ben ik niet in Eindhoven (en nu weer wel) fok fok fok... wanneer is de eerst volgende meeting waar die mensen bij zijn?
-
millerman
- Donateur (3x)

Het was mooi wat gezichten bij auto's/nicknames te zien! Leuk verrassingsbezoek van Maarten nog.
Zonde inderdaad dat de Taxi er niet bij was! Ik werk schuin tegenover het station trouwens.
Wiseguy: bedankt voor de sticker! We zien de foto's wel verschijnen van de grijze 90, zwarte 900, 9-5 sedan en 2x 9-5 estate! Oh en natuurlijk die rode veroorzaker van het geheel.
Zonde inderdaad dat de Taxi er niet bij was! Ik werk schuin tegenover het station trouwens.
Wiseguy: bedankt voor de sticker! We zien de foto's wel verschijnen van de grijze 90, zwarte 900, 9-5 sedan en 2x 9-5 estate! Oh en natuurlijk die rode veroorzaker van het geheel.
-
turboflix
- Donateur

-
wiseguy
- Geregistreerd lid
-
Den Silver Kulen
- Geregistreerd lid
pre-meet
Was hartstikke leuk om gezichten bij Saabs te zien, maar ook de wagens eens real life te mogen bewonderen. Knappe 90 Wise, dat blijft. Goed ook een moderator-Aero te zien, gaat net als op het SF ook real life hard. Ik stond ernaast, soort stoplichtsprintje richting Kennedylaan. Ach... ik heb lekker check engine. Volgende keer win ik 'em haha. Thanks for the coffee wise, hielp idd de dag door te komen. Ook thanks voor de stickers. Ga ik op kopieerapp. leggen en op elke willekeurige auto die ik zie plakken (kon nog net de verleiding weerstaan hem niet op die gele Megane te plakken). Voor de cabman en de anderen die er niet waren: het begrip van de verdwaalde Fiat-adept zal eeuwig mysterie blijven
Kortom: er zit een herhalingsrecept aan te komen?
CU, t.
Kortom: er zit een herhalingsrecept aan te komen?
CU, t.
-
nacra 93
- Donateur

-
millerman
- Donateur (3x)