Kou heb ik geen moeite mee, alleen is het te hopen dat het droog is. Maar daar kan je in NL nooit van op aan, dus mij lijkt 11/2 wel wat.nelfrikandel schreef:Carnavalsverlof... dan ben ik met ... eeh verlof...![]()
11/2 misschien? Hoewel het dan misschien nog erg koud is.
Paar weekjes erna, 4e of 18e van maart, 1 april wellicht?
SAABforum-meeting op 11/02/07 te Rosmalen - MET VIDEO!! p.73
-
De Flok
- Geregistreerd lid
-
Margreet
- Geregistreerd lid
-
S@@bman
- Geregistreerd lid
11/2 is ook voor mij prima!De Flok schreef:Kou heb ik geen moeite mee, alleen is het te hopen dat het droog is. Maar daar kan je in NL nooit van op aan, dus mij lijkt 11/2 wel wat.nelfrikandel schreef:Carnavalsverlof... dan ben ik met ... eeh verlof...![]()
11/2 misschien? Hoewel het dan misschien nog erg koud is.
Paar weekjes erna, 4e of 18e van maart, 1 april wellicht?
Alleen is Oosterhout weer 25 km verder voor mij dan Den Bosch
Ik voel ook wel wat voor Zeeland eigenlijk...
-
Sporthatch
- Donateur (3x)

Dit had ik reeds eerder als voorlopige datum voorgesteld !! Dan zouden de weergoden toch al wat gunstiger gezind kunnen zijnTilburg is voor mij ook goed, maar weet wel dat dit zomaar een voorstel was van mijnentwege. Maar er blijkt toch wel de nodige reactie op te komen. Moest er iemand een goede plek weten, laat maar horen en we zien wel wat we er kunnen van maken.Een datum kunnen we later nog altijd vastleggen, ik had zo in gedachte april, rond het weekeinde van pasen.
![]()
-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
-
S@@bman
- Geregistreerd lid
-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
-
S@@bman
- Geregistreerd lid
Heb je dan in Antwerpen gestudeerd?nelfrikandel schreef:Owja, Limburg dus.S@@bman schreef:15 km van Hasselt (als je dat iets zegt)of 65 km van Antwerpen.
Hasselt, daar ben ik één keer héél donken geweest, en Antwerpen, daar ben ik twee jaar lang elke week minstens 3x dronken geweest
Wil je gewoon in elke Vlaamse stad minstens één keer dronken geweest zijn
-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
-
taaffert
- Geregistreerd lid
-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
-
nelfrikandel