Nurburgring 2013 5-6 okt?!
-
millerman
- Donateur (3x)

Re: Nurburgring 2013 5-6 okt?!
Gijs schwenkt hem wel even tegen je aan op de bank! Gisteren was dit weekend nog niet bij de last minutes beschikbaar. Ik zal dit weekend even de balans opmaken, iedereen aanschrijven en gaan boeken.
-
evo
- Donateur (2x)

Ah...
He Miller, zie in het rijtje autos van je, dat je mooi de ladder omhoog bent bewandeld! kleine t, grote T en dan nu eindelijk een echte Aero
Kon toch niet achterblijven?
He Miller, zie in het rijtje autos van je, dat je mooi de ladder omhoog bent bewandeld! kleine t, grote T en dan nu eindelijk een echte Aero
Kon toch niet achterblijven?
-
Thieuke
- Donateur (3x)

Ik zou eventueel wel zesde persoon willen spelen als jullie daar iets in zien. Moet wel even overleggen thuis.
Verstuurd van mijn HTC Sensation met Tapatalk
-
millerman
- Donateur (3x)

Dan ben je denk ik de 7e. Ook niet verkeerd, dan kan er nog een 8e bij voor een grotere hut. Ik zal vanavond even een PB sturen naar alle geïnteresseerden om te checken of ze nog mee gaan.
-
inactief
- Geregistreerd lid
Rijtje een beetje geupdate in de eerste post.
Zin in!!!
Plaatje om in de roddelstemming te komen, Werli, ga je mee?!
Het is vast weer een (veel voorkomend) gespreksonderwerp!

Zin in!!!
Plaatje om in de roddelstemming te komen, Werli, ga je mee?!
Het is vast weer een (veel voorkomend) gespreksonderwerp!

-
Sporthatch
- Donateur (3x)

[]
Dit is een model voor een bepaald iemand uit Roosendaal!!

Dit is een model voor een bepaald iemand uit Roosendaal!!
-
Thieuke
- Donateur (3x)

Jan, ik wilde de opmerking niet maken, ben blij dat jij het doet.
-
evo
- Donateur (2x)

Geen Maarten? Geen A85?
We moeten die TDC trouwens weer eens naar het zuiden halen. Kunnen we die een beetje TLC geven voordat we...
We moeten die TDC trouwens weer eens naar het zuiden halen. Kunnen we die een beetje TLC geven voordat we...
-
Red lady
- Geregistreerd lid
Mannen.. ik ga echt afhaken... Helaas moet ik zeggen met alle mooie suggesties voor gespreksonderwerpen die alweer voorbij zijn gekomen.
Met ribbetjes of zo hoop ik er weer bij te zijn volgende keer!
Have fun during the run.. show the Mercs and Beemers who's the boss... und geht Los!!!
Hierbij nog wat gespreksonderwerp-voer....

Met ribbetjes of zo hoop ik er weer bij te zijn volgende keer!
Have fun during the run.. show the Mercs and Beemers who's the boss... und geht Los!!!
Hierbij nog wat gespreksonderwerp-voer....

-
Thieuke
- Donateur (3x)

Heb ik toch en sprookjeshuwelijk, want ik mag!
-
inactief
- Geregistreerd lid
We komen er wel... Aan het huiske vol!
Ja, Boyd, waar is onze TDC? Kom eens terugbrengen!
We kunnen 'm de volgende WIMEDO samen gaan halen / terugbrengen evo...
Ja, Boyd, waar is onze TDC? Kom eens terugbrengen!
We kunnen 'm de volgende WIMEDO samen gaan halen / terugbrengen evo...
-
evo
- Donateur (2x)

Ja, zat ik ook al aan te denken. Maar wanneer gaan we 'em dan een beetje verwennen? Mag van mij wel... Zeker als ie naar de ring gaat!
-
millerman
- Donateur (3x)

Voor Center Parcs heb ik inmiddels de volgende bevestigingen:
1. G-ice
2. Millerman
3. Evo
4. Vyv
5. Bestway
6. Thieuke
Teun en Max, blijven jullie ook tukken? Intussen hebben we een huisje van 6 vol en zijn de last minutes beschikbaar! De prijs is nu €319, dus €53 per persoon.
1. G-ice
2. Millerman
3. Evo
4. Vyv
5. Bestway
6. Thieuke
Teun en Max, blijven jullie ook tukken? Intussen hebben we een huisje van 6 vol en zijn de last minutes beschikbaar! De prijs is nu €319, dus €53 per persoon.
-
bestway
- Donateur (2x)

is dat inclusief 3 dagen schnitzel en
.........

-
bestway
- Donateur (2x)

De te kloppen rondetijd ...... wie
Porsche 918 Spyder pakt ronderecord Nordschleife
11.09.2013
Het is een jarenlange titanenstrijd. Wat is de snelste straatlegale productieauto op de fameuze Nordschleife. Porsche mag zich met de 918 Spyder vanaf heden recordhouder noemen. Chapeau!
Met zijn lengte van 20,6 kilometer, 33 linkse en 40 rechtse bochten is de Nürburgring een gewichtige afspiegeling van de capaciteiten van een auto. Het circuit is een tarting voor mens en machine. Niet voor niets wordt de baan ook wel als 'de Groene Hel' betiteld. En de Porsche 918 Spyder mag zich voorlopig de heerser van deze hel noemen.
Porsche 918 Spyder pakt ronderecord Nordschleife
11.09.2013
Het is een jarenlange titanenstrijd. Wat is de snelste straatlegale productieauto op de fameuze Nordschleife. Porsche mag zich met de 918 Spyder vanaf heden recordhouder noemen. Chapeau!
Met zijn lengte van 20,6 kilometer, 33 linkse en 40 rechtse bochten is de Nürburgring een gewichtige afspiegeling van de capaciteiten van een auto. Het circuit is een tarting voor mens en machine. Niet voor niets wordt de baan ook wel als 'de Groene Hel' betiteld. En de Porsche 918 Spyder mag zich voorlopig de heerser van deze hel noemen.