SAABforum-meeting op 11/02/07 te Rosmalen - MET VIDEO!! p.73

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
Plaats reactie
Margreet
Geregistreerd lid

Bericht door Margreet » di 23 jan, 2007 10:27

Ik verwacht niet zoveel problemen met herkend worden eigenlijk :D

nelfrikandel
Geregistreerd lid

Bericht door nelfrikandel » di 23 jan, 2007 10:28

Geert9000cse1997 schreef:
Maar leg eens uit dan waarom deze naam? :lol:
viewtopic.php?t=19748&start=3

De Zweed
Geregistreerd lid

Bericht door De Zweed » di 23 jan, 2007 10:57

Zelf heb ik witte kentekenplaten met mijn nickname :wink:

De Flok
Geregistreerd lid

Bericht door De Flok » di 23 jan, 2007 11:03

Mij lijkt een A4-tje onder de ruit met een nickname ook het makkelijkst. Lijstje met kentekens en nicknames is ook wel handig, maar als je ziet hoeveel deelnemers er zijn, ben je nog een kwartier aan het zoeken.

nelfrikandel
Geregistreerd lid

Bericht door nelfrikandel » di 23 jan, 2007 11:42

De Flok schreef:Mij lijkt een A4-tje onder de ruit met een nickname ook het makkelijkst. Lijstje met kentekens en nicknames is ook wel handig, maar als je ziet hoeveel deelnemers er zijn, ben je nog een kwartier aan het zoeken.
Ok, als het moet dan moet het...
Maar ik zet er alleen NEL op...

(of ik rijd tevoren even langs een snackbar en leg een Frikadel op het dashboard... :bluechin:

De Flok
Geregistreerd lid

Bericht door De Flok » di 23 jan, 2007 11:43

nelfrikandel schreef:
De Flok schreef:Mij lijkt een A4-tje onder de ruit met een nickname ook het makkelijkst. Lijstje met kentekens en nicknames is ook wel handig, maar als je ziet hoeveel deelnemers er zijn, ben je nog een kwartier aan het zoeken.
Ok, als het moet dan moet het...
Maar ik zet er alleen NEL op...

(of ik rijd tevoren even langs een snackbar en leg een Frikadel op het dashboard... :bluechin:
:green_many:

Misschien ook wel ideetje om er tevens onze echte namen bij te schrijven, wordt normaal namelijk nooit aangesproken met "de flok" :wink:

nelfrikandel
Geregistreerd lid

Bericht door nelfrikandel » di 23 jan, 2007 11:47

De Flok schreef:....maar als je ziet hoeveel deelnemers er zijn, ben je nog een kwartier aan het zoeken.
Gaaf he! Is dit ooit eerder vertoond, bijna 50 forumleden bijeen?

Coenwagner
Geregistreerd lid

Bericht door Coenwagner » di 23 jan, 2007 15:05

Ik kom ook 8)

De Flok
Geregistreerd lid

Bericht door De Flok » di 23 jan, 2007 15:09

nelfrikandel schreef:
De Flok schreef:....maar als je ziet hoeveel deelnemers er zijn, ben je nog een kwartier aan het zoeken.
Gaaf he! Is dit ooit eerder vertoond, bijna 50 forumleden bijeen?
Niet dat ik weet. Is ook de eerste keer dat ik aan een meeting meedoe, denk dat ik de goede heb uitgekozen :P

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » di 23 jan, 2007 15:14

De Flok schreef:Niet dat ik weet. Is ook de eerste keer dat ik aan een meeting meedoe, denk dat ik de goede heb uitgekozen :P
Oow jee, allemaal 'groentjes' op de meeting. Moeten er ook nog begeleiders aangesteld worden :lol: :megafon: :joker:

De Flok
Geregistreerd lid

Bericht door De Flok » di 23 jan, 2007 15:26

taaffert schreef:
De Flok schreef:Niet dat ik weet. Is ook de eerste keer dat ik aan een meeting meedoe, denk dat ik de goede heb uitgekozen :P
Oow jee, allemaal 'groentjes' op de meeting. Moeten er ook nog begeleiders aangesteld worden :lol: :megafon: :joker:
Leuk leuk leuk :lol:

brinky
Donateur
Donateur

Bericht door brinky » di 23 jan, 2007 16:15

De Flok schreef:
taaffert schreef:
Zeg mensen, hoe doen we dat met de ontgroening? Laten we een iedere rookie 1 liter BP Ultimate opslokkeren? ;)

jwaterink
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door jwaterink » di 23 jan, 2007 16:18

brinky schreef:
De Flok schreef:
taaffert schreef: Oow jee, allemaal 'groentjes' op de meeting. Moeten er ook nog begeleiders aangesteld worden :lol: :megafon: :joker:
Zeg mensen, hoe doen we dat met de ontgroening? Laten we een iedere rookie 1 liter BP Ultimate opslokkeren? ;)
Dat wil ik jou eerst zien demonstreren :lol: en nu geen excuus gebruiken dat je geen saab hebt om er te komen, dan moet je me maar een pbtje sturen.

brinky
Donateur
Donateur

Bericht door brinky » di 23 jan, 2007 16:20

jwaterink schreef:
brinky schreef:
De Flok schreef: Leuk leuk leuk :lol:
Dat wil ik jou eerst zien demonstreren :lol: en nu geen excuus gebruiken dat je geen saab hebt om er te komen, dan moet je me maar een pbtje sturen.
Maar, JWaterink, ik heb het hier over rookies. Daarmee bedoel ik iedereen met minder posts dan 988. ;)

jwaterink
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door jwaterink » di 23 jan, 2007 16:23

Haha, maar dat aanbod om mee te liften staat wel. Als je er ook heen wil moet je me ff PBen. Ik kan je dan oppikken bij de af/oprit van de N36.

Plaats reactie