SAABforum-meeting op 11/02/07 te Rosmalen - MET VIDEO!! p.73
-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
viewtopic.php?t=19748&start=3Geert9000cse1997 schreef:
Maar leg eens uit dan waarom deze naam?
-
De Flok
- Geregistreerd lid
-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
Ok, als het moet dan moet het...De Flok schreef:Mij lijkt een A4-tje onder de ruit met een nickname ook het makkelijkst. Lijstje met kentekens en nicknames is ook wel handig, maar als je ziet hoeveel deelnemers er zijn, ben je nog een kwartier aan het zoeken.
Maar ik zet er alleen NEL op...
(of ik rijd tevoren even langs een snackbar en leg een Frikadel op het dashboard...
-
De Flok
- Geregistreerd lid
nelfrikandel schreef:Ok, als het moet dan moet het...De Flok schreef:Mij lijkt een A4-tje onder de ruit met een nickname ook het makkelijkst. Lijstje met kentekens en nicknames is ook wel handig, maar als je ziet hoeveel deelnemers er zijn, ben je nog een kwartier aan het zoeken.
Maar ik zet er alleen NEL op...
(of ik rijd tevoren even langs een snackbar en leg een Frikadel op het dashboard...
Misschien ook wel ideetje om er tevens onze echte namen bij te schrijven, wordt normaal namelijk nooit aangesproken met "de flok"
-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
-
De Flok
- Geregistreerd lid
-
taaffert
- Geregistreerd lid
-
De Flok
- Geregistreerd lid
-
brinky
- Donateur

Zeg mensen, hoe doen we dat met de ontgroening? Laten we een iedere rookie 1 liter BP Ultimate opslokkeren?De Flok schreef:Leuk leuk leuktaaffert schreef:Oow jee, allemaal 'groentjes' op de meeting. Moeten er ook nog begeleiders aangesteld wordenDe Flok schreef:Niet dat ik weet. Is ook de eerste keer dat ik aan een meeting meedoe, denk dat ik de goede heb uitgekozen![]()
![]()
-
jwaterink
- Donateur (6x)

Dat wil ik jou eerst zien demonstrerenbrinky schreef:Zeg mensen, hoe doen we dat met de ontgroening? Laten we een iedere rookie 1 liter BP Ultimate opslokkeren?De Flok schreef:Leuk leuk leuktaaffert schreef: Oow jee, allemaal 'groentjes' op de meeting. Moeten er ook nog begeleiders aangesteld worden![]()
![]()
-
brinky
- Donateur

Maar, JWaterink, ik heb het hier over rookies. Daarmee bedoel ik iedereen met minder posts dan 988.jwaterink schreef:Dat wil ik jou eerst zien demonstrerenbrinky schreef:Zeg mensen, hoe doen we dat met de ontgroening? Laten we een iedere rookie 1 liter BP Ultimate opslokkeren?De Flok schreef: Leuk leuk leuken nu geen excuus gebruiken dat je geen saab hebt om er te komen, dan moet je me maar een pbtje sturen.
-
jwaterink
- Donateur (6x)