Vermogensbank Meeting!

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
Plaats reactie
Wouter
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Re: re

Bericht door Wouter » vr 10 mar, 2006 17:47

edwardkommeren schreef: [...] maar heb ineens (ging heel snel) een baan sinds vorig jaar begin april thuis te hebben gelopen en ik begin maandag al. [...]
Jammer van weer een afzegging, maar ik kan niet anders zeggen dan dat heel goed nieuws is. Gefeliciteerd met je nieuwe baan!

Kleine update over mijn komst morgen:
De mini loopt al wat beter, dus we gaan de barre tocht naar Geldrop maar wagen. Dat betekent voor de fanclub uit Almelo dat ik niet met ze mee hoef te rijden. Ik twijfel nog een beetje over deelname aan de testbank. Gaan zij mij wagen dan ook goed afstellen? Of zijn het meer high-tech jongens die alleen maar kijken wat voor vermogen er uit een electronisch geregeld blok komt rollen?

edwardk
Geregistreerd lid

re

Bericht door edwardk » vr 10 mar, 2006 17:56

Dank je wouter, geluk bij een ongeluk zeg maar. Ik had me al teruggetrokken van de bank maar zou toeschouwer zijn en dat gaat vrijwel zeker ook niet lukken :cry:

bennie
Geregistreerd lid

Bericht door bennie » vr 10 mar, 2006 18:52

Red Arrow schreef:
bennie schreef:
Wouter schreef: Gecondoleerd met het overlijden van je turbo.

Ik vind dit echter nog geen reden om af te zeggen. Er komt een groot aantal tukkers, dus je kan toch met iemand meerijden?!
Aangezien ik in het weekend alleen tijd heb om aan de auto te sleutelen kan ik de Zaterdag beter gebruiken om aan de auto sleutelen ipv bij de vermogensbankmeeting te kijken, en aangezien ik er toch niet op kan lijkt mij dit wel een goede reden :wink: .

Gr, Bennie
Mij niet,

Jij bent namelijk de organisator en de aangever van deze meeting, dus neem je verantwoordelijkheid en kom!!

Maar dat is natuurlijk mijn bescheiden mening!
Er is al weer veel gelu.. euhh.......gepraat sinds de laatste keer dat ik heb ingelogd, intussen weer een tijdje geleden ivm werk.

Ik ben erg druk met werk (60 tot 70 uur in de week!) en heb dus geen tijd om de auto te repareren en moet dit dus op Zaterdag en zondag gebeuren.

De olie toevoerleiding van de turbo is ook kapot en nu spuit er olie uit het pijpje en is de auto niet meer rijbaar, of je moet het gewoon vinden om om de 10 km er 1 liter olie bij te gooien :? .
Ik moet dus morgen naar Elferink een olietoevoer pijpje halen en omdat ik de auto Maandag weer nodig heb voor het werk, als er niet gewerkt wordt komt er ook geen geld in de la :wink: .

Ik had heel erg graag willen komen maar helaas is het overmacht.

Meer heb ik hierover niet te zeggen en ik hoop dat er een beetje begrip is voor mijn situatie.

Mvg, Bennie

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » za 11 mar, 2006 18:43

Ik vond het een zeer geslaagde dag.

Leuke auto's gezien en de daarbijbehorende mensen. En het klopt toch wel als je het mij vraagt wat ze bij Topgear zeiden over Saabrijders.

'Saab the car that nice people drive.'

Ook vond ik de opzet van de dag goed en bij Van Kronenburg hadden ze alles goed geregeld.

Wanneer het filmpje in elkaar zit laat ik het weten.

Tot de volgende keer!

Groet,

Eelco

Vyv
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Vyv » za 11 mar, 2006 20:06

Hy Guys!

Ik ben half doof en heb nog een bezine smaakje in mijn mond maar heb al wel de foto's en filmpjes van m'n camera op m'n pc gezet. Maar nu het volgende: heeft er iemand ongeveer 250mb webspace vrij om mijn filmpjes (mp4 formaat) te hosten? Ik heb maar 50mb bij @Home :cry:

De pics zal ik zometeen even resizen en uploaden.

Groeten, Vivian

SpeekTuning
Geregistreerd lid

Bericht door SpeekTuning » za 11 mar, 2006 20:07

Hey mensen,

Inderdaad een leuke en spannende dag!

Voor mij was het direct raak.....had een glimlach die de hele dag niet meer van m'n smoel af te krijgen was :D

Bij van Kronenburg hadden ze het allemaal super geregeld en onze "gastheer" kon erg interessant vertellen. SUPER!

Ik hoop alleen dat ze de volgende keer bij mij wel het koppel kunnen meten. Zou volgens hem wel 500Nm hebben, maar zie het liever zwart op wit. De vermogensuitdraai zal ik maandag eens even inscannen en hiero posten.

prettig weekend allen!

Sander

Wouter
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Wouter » za 11 mar, 2006 20:13

Net zoals de vorige meeting in A'dam was het weer een koude dag. Die koude neus en tenen waren dus de enige minpuntjes, want verder was het erg mooi allemaal.

- Ik heb gezien dat tunen loont! Een aantal mensen gingen (met de wetenschap van) meer pk's naar huis dan toen ze kwamen..
- Ook de niet getunede auto's hielden zich sterk.
- Tenslotte werden we nog getrakteerd op een show van een waanzinnige race Volvo 240

Mijn mini is verder niet op de vermogensbank geweest, maar hij reed weer als een speer. Was in mum van tijd weer thuis! Mooi gezicht ook om twee Red Arrow's voorbij te zien schieten!

Groeten!

Vyv
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Vyv » za 11 mar, 2006 20:28

Vyv schreef:Hy Guys!

Ik ben half doof en heb nog een bezine smaakje in mijn mond maar heb al wel de foto's en filmpjes van m'n camera op m'n pc gezet. Maar nu het volgende: heeft er iemand ongeveer 250mb webspace vrij om mijn filmpjes (mp4 formaat) te hosten? Ik heb maar 50mb bij @Home :cry:

Groeten, Vivian

Oke, de foto's staan hiero

Als er een movie-logo in de foto staat betekent dit dat een screenshot is van een mp4 filmpje.

Have fun!

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » za 11 mar, 2006 20:35

Heel gaaf!!!

Maar je hebt dus nog geen vrije ruimte voor de filmpjes?
Ik zal wel even kijken of ik ze kan hosten.

Hier staan mijn foto's, maar zijn niet zo bijzonder want ze komen van mijn telefoon. Er liepen meerdere mensen met prachtige camera's rond, dus heb er niet veel gemaakt en ze moesten ook nog verkleind worden voor de site zie ik nu.

Maar kijk maar even.

--> Foto's

Groet,

Eelco

Bubba
Geregistreerd lid

Bericht door Bubba » za 11 mar, 2006 21:32

Hallo luitjes,
Sorry voor mijn onverwachte en vroegtijdige vertrek vanmorgen... Maar op de zaak was het "Big Sh*t" (het leven van een techneut gaat niet over rozen, ook niet in het weekeinde :x )....
Maar goed, toch tot plm. 11:45 wat fotootjes kunnen schieten:

http://www.wirenet.nl/public/SF060311/

Ik heb er even snel een paginaatje van gemaakt, dus even geduld met laden...

Wellicht dat ik ze nog ff bewerk, maar daar heb ik nu even geen tijd voor.... Morgen ook weer aan de bak!

In ieder geval vond ik het een prima georganiseerd geheel; wellicht laat ik mijn beest bij een volgende gelegenheid (als ik hem beter ken, en meer vertrouwen heb) toch aan de tand voelen!

We zien elkaar ongetwijfeld wel weer een keer ergens.

Rob

edwardk
Geregistreerd lid

re

Bericht door edwardk » za 11 mar, 2006 22:28

Heb door mijn afwezigheid heel wat gemist zie ik wel, het was zo te zien een echte "technische" dag zeg maar.En een leuke manier om kennis met elkaar te maken. Ben er een volgende keer ongetwijfeld wel.Jongens het ziet er goed uit en ik geloof ook dat het best een leuke en interresante dag was.

michiel
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door michiel » za 11 mar, 2006 22:55

Voor alle afhakers: Jullie hebben echt wat gemist! :twisted: :wink:
(helaas voor diegene die een goede reden hadden!)

Was echt een fantastische dag. Zeker ook vanwege de af en toe toch wel heel verassende prestaties.

Top5:
1. MaartenC 311pk
2. Sander 307 pk
3. Herco 305 pk (9-5)
4. Herco 283 pk (9000)
5. Paul 245 pk

(als ik me niet vergis. Misschien even een overzichtje gaan maken met alle meetresultaten?)

Vyv
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Vyv » za 11 mar, 2006 23:11

Vyv schreef:
Vyv schreef:Hy Guys!

Groeten, Vivian

Oke, de foto's staan hiero

Als er een movie-logo in de foto staat betekent dit dat een screenshot is van een mp4 filmpje.

Have fun!
Heb mijn webspace een beetje opgeruimd... en een paar filmpjes kunnen erop.

Zie movies

Je kan ze afspelen in bijvoorbeeld QuickTime (van Apple).

Edit:
Dit zijn dus maar 5 filmpjes van de 36 die ik heb gemaakt :roll:
PB maar als je een filmpje van jou auto wilt hebben => e-mail adres en auto type. En zorg voor een e-mail account dat grote bestanden kan ontvangen, anders heb ik de hele tijd bounchers...

Injectie
Moderator

Bericht door Injectie » za 11 mar, 2006 23:29

Misschien een idee om alle filmpjes te editten tot een lange film?

Was zeer zeker een geslaagde dag. Dit moeten we vaker doen zeg maar.

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » za 11 mar, 2006 23:31

Erg gave filmpjes Vyv!!

Dit is zeker voor herhaling vatbaar!

Plaats reactie