Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
-
RoccoH
- Donateur (5x)

Bericht
door RoccoH » wo 08 mar, 2006 15:20
1000753 schreef:...
Op welk tijdstip verzamelen we daar? Zal ik daar om 08.30 uur jullie opwachten? Eerste tankstation na de brug over de Rijn.
...
teeering principieel wil ik altijd 's zaterdags uitslapen... ik stem voor iets later, 09:00?
maar ik weet dat Injectie vroeg aanwezig wil zijn... als de rest ook 08:30 zegt dan zal ik ook op tijd aldaar zijn...

-
taaffert
- Geregistreerd lid
Bericht
door taaffert » wo 08 mar, 2006 15:51
Red Arrow schreef:taaffert schreef:Red Arrow schreef:
Das makkelijk Vyv en ik natuurlijk!!
Waar gaan we mekaar treffen?

Er vallen mij twee dingen binnen:
Of de Ikea Breda Of de Mac bij Goirle
ja Ikea is nog net wat om voor me, dus dan denk ik dat we beste de mac bij goirle kunnen pakken. Zit toch langs de snelweg he?
Maar als de Ikea jullie voorkeur heeft kan dat ook uiteraard, en dan gewoon een uur van tevoren, dus zeg maar half negen? En Mac goirle wat later.
Groet,
Eelco
-
Injectie
- Moderator
Bericht
door Injectie » wo 08 mar, 2006 18:49
RoccoH schreef:1000753 schreef:...
Op welk tijdstip verzamelen we daar? Zal ik daar om 08.30 uur jullie opwachten? Eerste tankstation na de brug over de Rijn.
...
teeering principieel wil ik altijd 's zaterdags uitslapen... ik stem voor iets later, 09:00?
maar ik weet dat Injectie vroeg aanwezig wil zijn... als de rest ook 08:30 zegt dan zal ik ook op tijd aldaar zijn...

Wij verzamewlen om Kwart over 8 bij afslag beekbergen. Ik weet niet hoe lang het rijden is naar heteren. We rijden op Trollspeed zijn tom tommetje.
-
Vyv
- Moderator + Donateur

Bericht
door Vyv » wo 08 mar, 2006 21:27
taaffert schreef:Red Arrow schreef:taaffert schreef:
Waar gaan we mekaar treffen?

ja Ikea is nog net wat om voor me, dus dan denk ik dat we beste de mac bij goirle kunnen pakken. Zit toch langs de snelweg he?
Maar als de Ikea jullie voorkeur heeft kan dat ook uiteraard, en dan gewoon een uur van tevoren, dus zeg maar half negen? En Mac goirle wat later.
Groet,
Eelco
Mij maakt het niet uit, Ikea of Mac. Ed en Ik proberen om 7:30 te vertrekken. Wellicht iets later

. Weet je hoe laat we dan bij de Mac zijn Ed? Misschien effe mobiele nummers uitwisselen via PB, zodat we die ochtend iets beter kunnen afstemmen?
-
taaffert
- Geregistreerd lid
Bericht
door taaffert » wo 08 mar, 2006 21:34
Vyv schreef:taaffert schreef:Red Arrow schreef:
Groet,
Eelco
Mij maakt het niet uit, Ikea of Mac. Ed en Ik proberen om 7:30 te vertrekken. Wellicht iets later

. Weet je hoe laat we dan bij de Mac zijn Ed? Misschien effe mobiele nummers uitwisselen via PB, zodat we die ochtend iets beter kunnen afstemmen?
Dan stem ik voor Mac. Nu ff afwachten wat ed daar van zegt!
Is half acht trouwens niet erg vroeg?
Groet,
Eelco
-
Vyv
- Moderator + Donateur

Bericht
door Vyv » wo 08 mar, 2006 21:45
taaffert schreef:Vyv schreef:taaffert schreef:
Groet,
Eelco

Groet,
Eelco
Als wij om 7:30 wegrijden dan zijn we rond 8:30 bij Goirle (schat ik). En dan nog door naar... waar zitten die gasten ook al weer? Dus ik denk dat 7:30 een goed uitgangspunt is. Zelf zal ik dan vanaf 6:15 wakker zijn

op mijn vrije zaterdag...
-
taaffert
- Geregistreerd lid
Bericht
door taaffert » wo 08 mar, 2006 21:48
Vyv schreef:taaffert schreef:Vyv schreef:

Groet,
Eelco
Als wij om 7:30 wegrijden dan zijn we rond 8:30 bij Goirle (schat ik). En dan nog door naar... waar zitten die gasten ook al weer? Dus ik denk dat 7:30 een goed uitgangspunt is. Zelf zal ik dan vanaf 6:15 wakker zijn

op mijn vrije zaterdag...
Dan denk ik dat we om half negen wel af kunnen spreken dan bij de Mac Goirle.
Leuk dat de quote-functie zo goed werkt.
Ik zal mijn 06 nog ff pb-en.
Tot zaterdag!
Kun je daar trouwens pinnen, of moet ik het contant meenemen?
Groet,
Eelco
-
brinky
- Donateur

Bericht
door brinky » wo 08 mar, 2006 21:55
Bij de meeste Mac's kun je wel pinnen, dacht ik zo!

-
taaffert
- Geregistreerd lid
Bericht
door taaffert » wo 08 mar, 2006 21:57
Fijn dan kan ik om half negen 's morgens lekker een Quarter Pounder menu achterover slaan

-
1000753
- Geregistreerd lid
Bericht
door 1000753 » wo 08 mar, 2006 22:25
Injectie schreef:RoccoH schreef:1000753 schreef:...
...

Wij verzamewlen om Kwart over 8 bij afslag beekbergen. Ik weet niet hoe lang het rijden is naar heteren. We rijden op Trollspeed zijn tom tommetje.
Dan nog bijna 40 km rijden tot "mijn" beoogde verzameltankstation. Dus Silver Arrow 37 staat paraat vanaf 08.30 uur. Bij slecht zicht zo vroeg met slaperige ogen

is de SA extra herkenbaar aan de 6 achterlichten ("wrap-around") en 4 remlampen
Twijfel nog hevig of ik de zomerwielen ga monteren, de winter G Y Ultra Grip 6 zijn te bijterig op de rollen ben ik bang. Heeft iemand dat al nagevraagd bij Van Kronenburg?
Groet,
Fred
-
trollspeed
- Geregistreerd lid
Bericht
door trollspeed » do 09 mar, 2006 0:15
Doe maar zomerbanden, doe ik ook
Tot zaterdag bij het "tankstationetje" om 8.35
EJ
-
RoccoH
- Donateur (5x)

Bericht
door RoccoH » do 09 mar, 2006 0:23
Injectie schreef:... We rijden op Trollspeed zijn tom tommetje.
zal 'ie leuk vinden!!
maarre, 08:30 check!
-
trollspeed
- Geregistreerd lid
Bericht
door trollspeed » do 09 mar, 2006 1:00
Ja Ja netjes op de CRUISE (GPS KM/h) en niet JAGEN!!!!!!!!!
EJ
-
Injectie
- Moderator
Bericht
door Injectie » do 09 mar, 2006 7:44
trollspeed schreef:Ja Ja netjes op de CRUISE (GPS KM/h) en niet JAGEN!!!!!!!!!
EJ
Euh EJ?
Ik was niet van plan om een geweer mee te nemen hoor.
-
RoelTholen
- Geregistreerd lid
Bericht
door RoelTholen » do 09 mar, 2006 12:00
Zet mij ook maar op de lijst voor a.s. zaterdag als toeschouwer wel te verstaan, Goirle is namelijk om de hoek bij mij

. Tot dan mannen