Meeting Zwolle 10 mei 2009 [Warchild collecte]
-
nacra 93
- Donateur

-
Reub
- Geregistreerd lid
-
Sapphire
- Donateur (7x)

-
nacra 93
- Donateur

-
ViggenNL
- Geregistreerd lid
-
Wassink
- Geregistreerd lid
-
Fenrir
- Geregistreerd lid
-
Jungleman
- Geregistreerd lid
volgens mij is het niet verboden om met een 'nieuwe' Saab te komen. evenmin is het niet verplicht om met een 'oude' Saab te komen.
zelf hoop ik met 'n zwarte belgische 9000 Griffin op Duits kenteken (bent u daar nog?) te komen.
zolang het maar een Saab is. als ik het goed begrepen heb...maar dat ligt voor de hand met een Saab-meeting
zelf hoop ik met 'n zwarte belgische 9000 Griffin op Duits kenteken (bent u daar nog?) te komen.
zolang het maar een Saab is. als ik het goed begrepen heb...maar dat ligt voor de hand met een Saab-meeting
-
popov
- Geregistreerd lid
-
Reub
- Geregistreerd lid
Welja, gezellig mensen! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd (en grotere opbrengst voor WarChild)
@ Nacra: kunnen we nog steeds terecht op het standaardgedeelte van de parkeerplaats, of moeten we ook gebruik gaan maken van het truckersgedeelte? Moeten we dan Sander nog om een rolletje rood/wit band vragen?
@ Nacra: kunnen we nog steeds terecht op het standaardgedeelte van de parkeerplaats, of moeten we ook gebruik gaan maken van het truckersgedeelte? Moeten we dan Sander nog om een rolletje rood/wit band vragen?