Meeting in Zwolle, 11-5 ...kloar!!

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
Plaats reactie
sander69
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door sander69 » wo 07 mei, 2008 22:02

Reub schreef:Met het oog op dedatum, nog even een linkje: http://nl.wikipedia.org/wiki/Pinksteren.

We moeten dus kennelijk wel een bijzonder geluid voortbrengen. Wat zou dat zijn? :roll:
Ik zie de Taafmobiel niet in het rijtje deelnemers! :shock:
als je doelt op het afblazen van de dumpvalve; die zit inmiddels ook in mijn bolide.... :wink:

Reub
Geregistreerd lid

Bericht door Reub » do 08 mei, 2008 5:25

:twisted: :lol:

noknokius
Geregistreerd lid

Bericht door noknokius » do 08 mei, 2008 8:41

Reub en ik gaan samen naar Zwolle vanuit Deventer. Mensen die zin hebben om mee te rijden, we hebben rond 12.30 uur afgesproken op de parkeerplaats van Winkelcentrum Keizerslanden.

Reub
Geregistreerd lid

Bericht door Reub » do 08 mei, 2008 17:03

noknokius schreef:Reub en ik gaan samen naar Zwolle vanuit Deventer. Mensen die zin hebben om mee te rijden, we hebben rond 12.30 uur afgesproken op de parkeerplaats van Winkelcentrum Keizerslanden.
Klopt! Mijn SAABje zal niet schoon zijn, want ik mot zaterdag ff op en neer naar St. Geertruid ofzo. Schijnt bij Maastricht te liggen. Ouders zijn onderweg naar Frankrijk gestrand (paperassen vergeten). Of we dat dan ff brengen. Terwijl al weken bekend is dat zaterdag de trouwe bes helemaal binnenstebuiten moet, speciaal voor de meeting! :evil:
Nou ja, ik hoop dat jullie langs een vlekje heen kunnen kijken. Zo niet: gewoon ff omdraaien... :idea: :wink:

nacra 93
Donateur
Donateur

Bericht door nacra 93 » do 08 mei, 2008 17:58

Reub schreef: Nou ja, ik hoop dat jullie langs een vlekje heen kunnen kijken. Zo niet: gewoon ff omdraaien... :idea: :wink:
zet hem maar achter op de parkeerplaats, belachelijk :lol:

sander69
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door sander69 » do 08 mei, 2008 18:10

nacra 93 schreef:
Reub schreef: Nou ja, ik hoop dat jullie langs een vlekje heen kunnen kijken. Zo niet: gewoon ff omdraaien... :idea: :wink:
zet hem maar achter op de parkeerplaats, belachelijk :lol:
bij het FC Zwolle stadion graag....

Lennart.
Geregistreerd lid

Bericht door Lennart. » do 08 mei, 2008 22:09

oeps bullshit :D

baszwolle
Geregistreerd lid

Bericht door baszwolle » do 08 mei, 2008 22:14

staat al weken in de beginpost.

Lennart.
Geregistreerd lid

Bericht door Lennart. » do 08 mei, 2008 22:20

beschouw het als iet geschreven :D ben ff stom bezig :+ vergeet je de pook hoes niet ;)

michiel
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door michiel » vr 09 mei, 2008 0:01

bram schreef:
brinky schreef:Ik probeer de bende uit Almelo ook nog te mobiliseren... maar ondanks het feit ze in de mooiste auto's rijden, zijn die jongens een beetje verlegen. :shock:
Als de jongens uit Almelo komen, wie weet kom ik dan ook wel.

Grt
Bram
Deze jonge Almeloër komt ook.

brinky
Donateur
Donateur

Bericht door brinky » vr 09 mei, 2008 0:03

michiel schreef:
bram schreef:
brinky schreef:Ik probeer de bende uit Almelo ook nog te mobiliseren... maar ondanks het feit ze in de mooiste auto's rijden, zijn die jongens een beetje verlegen. :shock:
Als de jongens uit Almelo komen, wie weet kom ik dan ook wel.

Grt
Bram
Samen met Herco heb ik begrepen...

Treintje vanuit Vriezenveen? Dan rijden we via het pittoreske Hoge Hexel, Hellendoorn over de Hellendoornse berg via Marienheem naar Zwolle.

12:30 vertrek vanaf huize Brinky? Mochten er nog meer mensen mee willen kan ik mijn adres verstrekken via PB.

Herco
Geregistreerd lid

Bericht door Herco » vr 09 mei, 2008 0:09

brinky schreef:
michiel schreef:
bram schreef: Als de jongens uit Almelo komen, wie weet kom ik dan ook wel.

Grt
Bram
Samen met Herco heb ik begrepen...

Treintje vanuit Vriezenveen? Dan rijden we via het pittoreske Hoge Hexel, Hellendoorn over de Hellendoornse berg via Marienheem naar Zwolle.

12:30 vertrek vanaf huize Brinky? Mochten er nog meer mensen mee willen kan ik mijn adres verstrekken via PB.

Ik ben er ook bij inderdaad :) Michiel en ik komen met mijn "nieuwe" 9000.

Turbobakk
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door Turbobakk » vr 09 mei, 2008 0:30

Shit! Jammer, had graag gekomen met mijn vandaag opgehaalde nieuwe aanwinst. Helaas andere verplchtingen :(

Afbeelding

Volgende keer beter en veel plezier jullie.

Reub
Geregistreerd lid

Bericht door Reub » vr 09 mei, 2008 5:58

Ziet er mooi uit, Turbobakk. :) 8)

noknokius
Geregistreerd lid

Bericht door noknokius » vr 09 mei, 2008 9:46

Reub schreef:
noknokius schreef:Reub en ik gaan samen naar Zwolle vanuit Deventer. Mensen die zin hebben om mee te rijden, we hebben rond 12.30 uur afgesproken op de parkeerplaats van Winkelcentrum Keizerslanden.
Klopt! Mijn SAABje zal niet schoon zijn, want ik mot zaterdag ff op en neer naar St. Geertruid ofzo. Schijnt bij Maastricht te liggen. Ouders zijn onderweg naar Frankrijk gestrand (paperassen vergeten).
Als alles volgens plan verloopt is de mijne wel schoon. Voor zover ik weet hebben mijn ouders geen plannen om naar Frankrijk te gaan. :wink:

Plaats reactie