als je doelt op het afblazen van de dumpvalve; die zit inmiddels ook in mijn bolide....Reub schreef:Met het oog op dedatum, nog even een linkje: http://nl.wikipedia.org/wiki/Pinksteren.
We moeten dus kennelijk wel een bijzonder geluid voortbrengen. Wat zou dat zijn?![]()
Ik zie de Taafmobiel niet in het rijtje deelnemers!
Meeting in Zwolle, 11-5 ...kloar!!
-
sander69
- Donateur (2x)

-
noknokius
- Geregistreerd lid
-
Reub
- Geregistreerd lid
Klopt! Mijn SAABje zal niet schoon zijn, want ik mot zaterdag ff op en neer naar St. Geertruid ofzo. Schijnt bij Maastricht te liggen. Ouders zijn onderweg naar Frankrijk gestrand (paperassen vergeten). Of we dat dan ff brengen. Terwijl al weken bekend is dat zaterdag de trouwe bes helemaal binnenstebuiten moet, speciaal voor de meeting!noknokius schreef:Reub en ik gaan samen naar Zwolle vanuit Deventer. Mensen die zin hebben om mee te rijden, we hebben rond 12.30 uur afgesproken op de parkeerplaats van Winkelcentrum Keizerslanden.
Nou ja, ik hoop dat jullie langs een vlekje heen kunnen kijken. Zo niet: gewoon ff omdraaien...
-
nacra 93
- Donateur

-
sander69
- Donateur (2x)

-
Lennart.
- Geregistreerd lid
-
michiel
- Donateur (2x)

-
brinky
- Donateur

Samen met Herco heb ik begrepen...michiel schreef:Deze jonge Almeloër komt ook.bram schreef:Als de jongens uit Almelo komen, wie weet kom ik dan ook wel.brinky schreef:Ik probeer de bende uit Almelo ook nog te mobiliseren... maar ondanks het feit ze in de mooiste auto's rijden, zijn die jongens een beetje verlegen.
Grt
Bram
Treintje vanuit Vriezenveen? Dan rijden we via het pittoreske Hoge Hexel, Hellendoorn over de Hellendoornse berg via Marienheem naar Zwolle.
12:30 vertrek vanaf huize Brinky? Mochten er nog meer mensen mee willen kan ik mijn adres verstrekken via PB.
-
Herco
- Geregistreerd lid
brinky schreef:Samen met Herco heb ik begrepen...michiel schreef:Deze jonge Almeloër komt ook.bram schreef: Als de jongens uit Almelo komen, wie weet kom ik dan ook wel.
Grt
Bram
Treintje vanuit Vriezenveen? Dan rijden we via het pittoreske Hoge Hexel, Hellendoorn over de Hellendoornse berg via Marienheem naar Zwolle.
12:30 vertrek vanaf huize Brinky? Mochten er nog meer mensen mee willen kan ik mijn adres verstrekken via PB.
Ik ben er ook bij inderdaad
-
Turbobakk
- Donateur (8x)

-
noknokius
- Geregistreerd lid
Als alles volgens plan verloopt is de mijne wel schoon. Voor zover ik weet hebben mijn ouders geen plannen om naar Frankrijk te gaan.Reub schreef:Klopt! Mijn SAABje zal niet schoon zijn, want ik mot zaterdag ff op en neer naar St. Geertruid ofzo. Schijnt bij Maastricht te liggen. Ouders zijn onderweg naar Frankrijk gestrand (paperassen vergeten).noknokius schreef:Reub en ik gaan samen naar Zwolle vanuit Deventer. Mensen die zin hebben om mee te rijden, we hebben rond 12.30 uur afgesproken op de parkeerplaats van Winkelcentrum Keizerslanden.