MEETING VAN T NOORDEN!!! 1. JULI !! NIEUWTJE!
-
Foll
- Geregistreerd lid
Re: MEETING VAN T NOORDEN!!! 1. JULI !! NIEUWTJE!
Hier is zeker weer animo voor! Als het in de planning past ben ik ook zeker weer van de partij, met iets donkerblauws met 4 of 5 deuren
.
-
jaap noord
- Geregistreerd lid
Het wordt heeeeeel kort dag, maar morgen weet ik meer.
-
Randolph
- Geregistreerd lid
Ik hou me van harte aanbevolen voor weer zo'n gezellige meeting!! 
-
hoppa3
- Geregistreerd lid
Hallo..
Schrijf ons dr ook maar weer bij Jaap, lijkt me weer super gezellig.
Wij komen dan met een andere cabrio
Gr Jannes.
Schrijf ons dr ook maar weer bij Jaap, lijkt me weer super gezellig.
Wij komen dan met een andere cabrio
Gr Jannes.
-
alfajohan
- Donateur (4x)

Is hier al meer bekend over? 
-
jaap noord
- Geregistreerd lid
Hoi, allemaal en speciaal Sander.
Mijn vrouw las net op Facebook dat jij weer iets wou organiseren, zoals al eerder aangegeven hier ben ik er (ook) mee bezig.
Ik heb eens eea uitgezocht en juni is al half voorbij, en juli is ook best een redelijk drukke maand, ook ivm vakanties en andere Saab gerelateerde dingen. Zoals het nu lijkt zit ik op zaterdag 25 augustus 2018, op hetzelfde 3 provinciën punt. Er is al overleg geweest met de beheerder en ik zou dinsdag een antwoord krijgen.
PB of bel anders even, dat we geen dubbele dingen gaan regelen. En nee, ik heb geen Facebook.
Groetjes allemaal; Jaap
Mijn vrouw las net op Facebook dat jij weer iets wou organiseren, zoals al eerder aangegeven hier ben ik er (ook) mee bezig.
Ik heb eens eea uitgezocht en juni is al half voorbij, en juli is ook best een redelijk drukke maand, ook ivm vakanties en andere Saab gerelateerde dingen. Zoals het nu lijkt zit ik op zaterdag 25 augustus 2018, op hetzelfde 3 provinciën punt. Er is al overleg geweest met de beheerder en ik zou dinsdag een antwoord krijgen.
PB of bel anders even, dat we geen dubbele dingen gaan regelen. En nee, ik heb geen Facebook.
Groetjes allemaal; Jaap
-
postma
- Donateur (5x)

Op fb hebben ze het over het 3 landen punt

-
jgvdv
- Donateur

misschien handiger na de vakanties dan 
-
blue city
- Donateur (3x)

Denk ik ook. Noord heeft vakantie tot 2 september. Half september niet beter? En denk ook om Klijndijk die zitten ook in die periode.
-
jaap noord
- Geregistreerd lid
Het zou zaterdag 22 september worden, maar helaas is de locatie een probleem.
Zitten de maanden september en oktober helemaal vol. Wou toch wel een beetje in de buurt van het 3 provinciën punt blijven.
Misschien is Hofman in Leek/Roden een leuke locatie??
Zitten de maanden september en oktober helemaal vol. Wou toch wel een beetje in de buurt van het 3 provinciën punt blijven.
Misschien is Hofman in Leek/Roden een leuke locatie??
-
Frisk
- Donateur

Misschien een optie. Het Witte Huis in Olterterp. Restaurant met een grote parkeerplaats en groot terras gelegen tussen Drachten en Beetsterzwaag. https://wittehuisolterterp.nl/
-
theun
- Donateur (3x)

Prachtige locatie inderdaadFrisk schreef: ↑za 21 jul, 2018 13:05Misschien een optie. Het Witte Huis in Olterterp. Restaurant met een grote parkeerplaats en groot terras gelegen tussen Drachten en Beetsterzwaag. https://wittehuisolterterp.nl/
-
jaap noord
- Geregistreerd lid
Sorry jongens, lees het net. Ben net terug van vakantie. Ga morgen bellen.
Bedankt.
Bedankt.