michiel schreef:Toeschouwers lijst:
1. Wouter
2. Michiel
3. Bram
4. MarkA (Subaru WRX Prodrive, tweeked by DBM and RICA Wink )
5. Red Racing Rebel
6. Edward Kommeren
7. Henny (aka Manx)
8. Maarten C
9. Edo
10. Spec.4
11. Bubbaman
Is er niet iemand van de toeschouwerslijst die een gokje wil wagen op de vermogensbank. Ik
weet dat daar mensen tussen staan met zeer exotische wagens! Overigens heb ik een bijzonder goed excuus in deze, want mijn mini brengt het er niet levend vanaf als
zij op de pijnbank wordt gelegd.
Alhoewel, als ik er nou eens een fris luchtfiltertje erin gooi en haar een nieuwe plas 4,5 L minerale kwaliteitsolie geef?!
Bennie, weet jij misschien of die jongens in Geldrop voor dat geld mijn mini ook gelijk even topshit afstellen?
Als dat het geval is, krijg ik iets meer
value for money en moet ik misschien toch maar dat kleine zwarte monster naar binnen rollen!
Overigens heeft zij wel een afwijking naar rechts en een rechterklauw die een heel klein beetje aanloopt (hmm..

causaal verband?). Is dat wel zo verstandig? Klein beetje maar hoor.
Anyhow, ik ben er zaterdag hoe dan ook bij. Jop uit Rotterdam komt misschien ook (hij is degene die nu 7.000 kilometer per maand rijdt in de oude 9000 van 150 Euro (!) van 9000T16).
Bennie en Misty,
Ik vind het ook jammer dat jullie er niet bij kunnen zijn. Maar de teleurgestelde medeforummers met mij, wil ik jullie graag een herkansing geven door deze zomer de jaarlijkse Saabforum.nl-BBQ te organiseren! Deal?