Vermogensbank Meeting!

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
Plaats reactie
Manic
Lid van verdienste

Bericht door Manic » za 04 mar, 2006 0:17

Maarten C schreef:Als ik alles goed bij heb gehouden zitten we nu zonder reserve's. Klopt dit ??? :?:
Nee hoor, ik sta op de reservelijst en ik kom ook, alleen wat later, ik verwacht zo net na de middag. Ik ga er vanuit dat ze toch wel tot een uurtje of 3 nodig hebben, of niet?

Gr,

Dennis

P.S. Kom met twee auto's, Edo in mijn classic, dus als hij zo aardig is om te lappen dan zetten we ze er gewoon alle twee op als het nodig is :wink:

bennie
Geregistreerd lid

Bericht door bennie » zo 05 mar, 2006 18:34

:cry: :cry: Helaas ik kan niet komen omdat de turbo van de Saab nu echt aan zijn einde is :cry: :x .

Nu zoek ik eigelijk iemand die zorgt dat de dag een beetje in het gareel loopt enz, enz.

Ik zou het zeer op prijs stellen als iemand dit van mij kan overnemen.

Gr, Bennie.

Wouter
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Wouter » zo 05 mar, 2006 18:56

bennie schreef::cry: :cry: Helaas ik kan niet komen omdat de turbo van de Saab nu echt aan zijn einde is :cry: :x
Gecondoleerd met het overlijden van je turbo.

Ik vind dit echter nog geen reden om af te zeggen. Er komt een groot aantal tukkers, dus je kan toch met iemand meerijden?!

bennie
Geregistreerd lid

Bericht door bennie » zo 05 mar, 2006 21:51

Wouter schreef:
bennie schreef::cry: :cry: Helaas ik kan niet komen omdat de turbo van de Saab nu echt aan zijn einde is :cry: :x

Ik vind dit echter nog geen reden om af te zeggen. Er komt een groot aantal tukkers, dus je kan toch met iemand meerijden?!
Aangezien ik in het weekend alleen tijd heb om aan de auto te sleutelen kan ik de Zaterdag beter gebruiken om aan de auto sleutelen ipv bij de vermogensbankmeeting te kijken, en aangezien ik er toch niet op kan lijkt mij dit wel een goede reden :wink: .

Gr, Bennie

RoccoH
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Bericht door RoccoH » zo 05 mar, 2006 23:50

ik zet trouwens mijn joker in en kom met de 2.1 l. da's toch de snelste classic 900 zonder turboot :P

iemand die me nog wil helpen met een compressiemeting aldaar? :)

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » ma 06 mar, 2006 0:18

Is er trouwens ook iemand die kan/wil afstellen?
Ik wil mijn ontsteking namelijk wat anders hebben en misschien de turbodruk omhoog. Lijkt me een mooi moment om dat te doen. Iemand die wil helpen?

Dan zal ik zorgen dat er professionele opname apparatuur meekomt. Dezelfde als waarmee mijn clip is gemaakt en die van de Ford Focus ST. Krijgen we een mooi verslagje van de dag.

Groet,

Eelco

(R)ed
Lid van verdienste

Bericht door (R)ed » ma 06 mar, 2006 10:26

bennie schreef:
Wouter schreef:

Aangezien ik in het weekend alleen tijd heb om aan de auto te sleutelen kan ik de Zaterdag beter gebruiken om aan de auto sleutelen ipv bij de vermogensbankmeeting te kijken, en aangezien ik er toch niet op kan lijkt mij dit wel een goede reden :wink: .

Gr, Bennie
Mij niet,

Jij bent namelijk de organisator en de aangever van deze meeting, dus neem je verantwoordelijkheid en kom!!

Maar dat is natuurlijk mijn bescheiden mening!

Manic
Lid van verdienste

Bericht door Manic » ma 06 mar, 2006 18:52

Red Arrow schreef:
bennie schreef:
Wouter schreef: Gecondoleerd met het overlijden van je turbo.

Gr, Bennie
Mij niet,

Jij bent namelijk de organisator en de aangever van deze meeting, dus neem je verantwoordelijkheid en kom!!

Maar dat is natuurlijk mijn bescheiden mening!
:withstupid:

Alle begrip voor de situatie, maar persoonlijk ben ik van mening dat het wel zo netjes is om gewoon te komen, aangezien je deze activiteit zelf geïnitieerd hebt.

Maar zoals RA ook al zei, dat is mijn bescheiden mening.

Gr,

Dennis

MISTY
Geregistreerd lid

Bericht door MISTY » ma 06 mar, 2006 20:06

Mijn plaats komt vrij dus kan ik iemand blij maken??

Rooie Cabrio
Geregistreerd lid

Bericht door Rooie Cabrio » ma 06 mar, 2006 22:27

Ik had heel graag gewild en er komt zo langzamerhand een plekkie vrij.

maar ik kan niet ;-(+

marq101
Geregistreerd lid

Bericht door marq101 » di 07 mar, 2006 0:00

Maarten C schreef:Als ik alles goed bij heb gehouden zitten we nu zonder reserve's. Klopt dit ??? :?:
Ja, en hier nog een afhaker :oops: :( Is iets tussen gekomen wat ik niet kan omgooien. Mocht dit financiele consequenties hebben dan hoor ik het wel dan moeten we die maar compenseren ofzo

(R)ed
Lid van verdienste

Bericht door (R)ed » di 07 mar, 2006 0:02

MISTY schreef:Mijn plaats komt vrij dus kan ik iemand blij maken??
Nou Misty, krijg je de bibbers omdat je broer er niet bij is?
Ik vind dit toch erg jammer hoor! Zeker omdat de datum al zolang bekend is.

MISTY
Geregistreerd lid

Bericht door MISTY » di 07 mar, 2006 0:16

Red Arrow schreef:
MISTY schreef:Mijn plaats komt vrij dus kan ik iemand blij maken??
Nou Misty, krijg je de bibbers omdat je broer er niet bij is?
Ik vind dit toch erg jammer hoor! Zeker omdat de datum al zolang bekend is.
Snap deze opmerking niet helemaal maar het is idd erg jammer om dit te missen.

michiel
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door michiel » di 07 mar, 2006 2:04

MISTY schreef:Snap deze opmerking niet helemaal maar het is idd erg jammer om dit te missen.
Zo moeilijk was die opmerking toch ook weer niet.. :?

Er van uitgaande dat personen die niet willen, beter ook niet kunnen komen, is er nog 1 deelnemer nodig. Of vergis ik mij?

Deelnemers:

1: Easy (9-5 aero)
2: Sander Speek (SpeekTuning) (900 B234R)
3: John Siemons (Red Racing Rebel) (Fiat Uno 1.4 Turbo racing)
4: Marc (9k aero)
5: Erik Jan van Tongeren (Trollspeed) (9-5 2.0t Estate)
6: Eelco van der Vorm (Taaffert) (`92 900s)
7: Rocco (900T8-85)
8: Edwin Bax (Red Arrow) (900T8-8
9: Edward Kommeren (9000 cc 2.3T)
10: Desmond Prins (Injectie) (9000CSE 2.3i Automaat) (o.v.b. def datum en mogelijkheden tot automaat meten)
11: Herco (saab 9-5 AERO Speedparts steg 2)
12: Vivian Pieters (Vyv) (900T8 - '87)
13. Paul "Estatic" (9-3 LPT 2000 MapTun 1)
14. Dennis Stoelinga "Manic" (900s '92)
15. __________________________

Reserve lijst:
-
-
-

Toeschouwers lijst:

1. Wouter
2. Michiel
3. Bram
4. MarkA (Subaru WRX Prodrive, tweeked by DBM and RICA Wink )
5. Red Racing Rebel
6. Edward Kommeren
7. Henny (aka Manx)
8. Maarten C
9. Edo
10. Spec.4
11. Bubbaman

Wouter
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Wouter » di 07 mar, 2006 2:53

michiel schreef:Toeschouwers lijst:

1. Wouter
2. Michiel
3. Bram
4. MarkA (Subaru WRX Prodrive, tweeked by DBM and RICA Wink )
5. Red Racing Rebel
6. Edward Kommeren
7. Henny (aka Manx)
8. Maarten C
9. Edo
10. Spec.4
11. Bubbaman
Is er niet iemand van de toeschouwerslijst die een gokje wil wagen op de vermogensbank. Ik weet dat daar mensen tussen staan met zeer exotische wagens! Overigens heb ik een bijzonder goed excuus in deze, want mijn mini brengt het er niet levend vanaf als zij op de pijnbank wordt gelegd.

:twisted: :twisted: :twisted:

Alhoewel, als ik er nou eens een fris luchtfiltertje erin gooi en haar een nieuwe plas 4,5 L minerale kwaliteitsolie geef?!

Bennie, weet jij misschien of die jongens in Geldrop voor dat geld mijn mini ook gelijk even topshit afstellen?

Als dat het geval is, krijg ik iets meer value for money en moet ik misschien toch maar dat kleine zwarte monster naar binnen rollen!

Overigens heeft zij wel een afwijking naar rechts en een rechterklauw die een heel klein beetje aanloopt (hmm.. :roll: causaal verband?). Is dat wel zo verstandig? Klein beetje maar hoor.

Anyhow, ik ben er zaterdag hoe dan ook bij. Jop uit Rotterdam komt misschien ook (hij is degene die nu 7.000 kilometer per maand rijdt in de oude 9000 van 150 Euro (!) van 9000T16).

Bennie en Misty,

Ik vind het ook jammer dat jullie er niet bij kunnen zijn. Maar de teleurgestelde medeforummers met mij, wil ik jullie graag een herkansing geven door deze zomer de jaarlijkse Saabforum.nl-BBQ te organiseren! Deal? :thumbup:

Plaats reactie