Meeting Zwolle 10 mei 2009 [Warchild collecte]
-
baas99.9000
- Oudlid
Re: Meeting Zwolle 10 mei 2009 bij v/d Valk
Viola is er ook? Dan denk ik ff langs te komen.
nacra 93 schreef:Ik was bezig met de agenda en gelijk maar een datum genoteerd voor de Zwolle meeting.
Afgelopen jaar waren er ik meen zo,n dertig auto,s en 1 halve en was het machtig weer.
BDW dit wordt een gewone meeting zonder toerrit of fotoshoot, gewoon zeuren zeiken dom lullen en ouwehoeren.
Ik heb ook al de eerste deelnemers, door gekregen van secretaris Bas
En vanaf 13:30 uur.
1= baszwolle
2= nacra 93
3= sander69
4= brinky
5= fhr
6= Viola Holt
7= ThunderRobert
8= Lennart.
9= schaafie!!!
10=ridethewinds
11=foh
12=SYW
13=bram
14=Reub
15=JanWessel
16=Hanzestad1
17=strider90
18=Highlander
19=dirk7942
20=jarno93
21=Robert Jansen
22=Papa van Robert Jansen
23=roel de graaf
24=jochem
25=Sapphire
26=Svdwall
27=Wassink
28=GHIA
29=Nico T16S SPG
30=Tonnes
31=Gerardus
32=ViggenNL
33=joachiem
34=g3 turbo
35=Grippen
36=Injectie
37=windekind
38=a85
39=popov
Restaurant v/d Valk Zwolle
Kranenburgweg 10
8024 AC Zwolle NL
Zwolle 2008
-
baszwolle
- Geregistreerd lid
-
nacra 93
- Donateur

-
Jungleman
- Geregistreerd lid
hoe groot is het risico dat Oom Agent me aanhoudt, als ik met de 'Black Stallion' met Belgische platen als 40e auto langskom?
officieel schijnt het namelijk niet toegestaan te zijn om (als nederlander) in een auto met buitenlands kenteken in Nederland te rijden.
(stom gekloot ook altijd met die regeltjes uit Den Haag...)
hebben wij misschien een 'Juut' in ons midden die daar in Jip-en-Janneke-taal enige uitleg aan kan geven? (de Nederlandse overheid kennende zal het wel weer met 'mislopen van belastinggelden' te maken hebben)

officieel schijnt het namelijk niet toegestaan te zijn om (als nederlander) in een auto met buitenlands kenteken in Nederland te rijden.
hebben wij misschien een 'Juut' in ons midden die daar in Jip-en-Janneke-taal enige uitleg aan kan geven? (de Nederlandse overheid kennende zal het wel weer met 'mislopen van belastinggelden' te maken hebben)
-
baas99.9000
- Oudlid
Die kans is wel aanwezig maar klein.Jungleman schreef:hoe groot is het risico dat Oom Agent me aanhoudt, als ik met de 'Black Stallion' met Belgische platen als 40e auto langskom?
Ik woon zelf in Zweden maar ben door omstandigheden (de crissis) sinds April vorig jaar in Woerden. Ben in die tijd slechts 2 keer aangehouden.
Voor mij verder geen probleem want de papieren kloppen. Zweeds adres, Zweeds rijbewijs en Zweedse kentekenplaten
-
Menno
- Geregistreerd lid
Bedoel je daar soms iemand mee?nacra 93 schreef: zo,n dertig auto,s en 1 halve
-
nacra 93
- Donateur

[][]Geplaatst: Maandag 22 December, 2008, nee enige snelheid kan u niet worden ontzegd 
-
Menno
- Geregistreerd lid
-
Jungleman
- Geregistreerd lid
okee, maar ik zie toch een verschil: Zweeds rijbewijs (in combi met Zweedse registratie) tegenover Nederlands rijbewijs in combi met Belgische registratie.baas99.9000 schreef:Die kans is wel aanwezig maar klein.
Ik woon zelf in Zweden maar ben door omstandigheden (de crissis) sinds April vorig jaar in Woerden. Ben in die tijd slechts 2 keer aangehouden.
Voor mij verder geen probleem want de papieren kloppen. Zweeds adres, Zweeds rijbewijs en Zweedse kentekenplaten
ik bedoel: JIJ kan aantonen dat het jouw auto is. ik kan dat niet. en een 'provisorisch opgestelde' (geen officiele garagefactuur) aankooprekening met een verkoopprijs van € 0.- waar mijn naam op staat zal niet geloofwaardig overkomen bij Oom Agent.
vrees ik...
-
nacra 93
- Donateur

Na aanleiding van een idee van reub om een collecte te gaan houden voor Jelger en Menno, en hun sponsoractie voor War Child zullen we een melkbus meenemen waar jullie de eventuele giften in kwijt kunnen
Misschien kunnen Jelger en Menno zelf act de présence geven, om uitleg te geven over hun actie
http://www.khachapuriexpress.org/
Misschien kunnen Jelger en Menno zelf act de présence geven, om uitleg te geven over hun actie
http://www.khachapuriexpress.org/