Vermogensbank Meeting!
-
Estatic
- Geregistreerd lid
Re: re
OK. Dank je.edwardkommeren schreef:Estatic : Als je belangstelling hebt, kan jij mijn plaats over nemen op de lijst(nr11) van deelnemers, ben er niet zeker van of ik er door omstandigheden wel op tijd ben of uberhaubt wel ben.
Was in eerste instantie (vanaf plaats 6) al niet zo zeker van een plekje.
Mocht je toch nog op tijd zijn, kun je uiteraard alsnog.
Je was tenslotte eerder
Misschien is het ook eerlijker de mensen die vanaf de reserve-lijst op de deelnemers-lijst zijn gekomen, achter aan te laten sluiten.
Het kan zijn dat door omstandigheden, maar bv 10 auto's op de bank kunnen.
-
Injectie
- Moderator
Denk niet da dat nodig is. BIj een vorige meeting van gelihjke strekking gingen er zowat 25 auto's op de bank binnen een uurtje of 6.Estatic schreef: Misschien is het ook eerlijker de mensen die vanaf de reserve-lijst op de deelnemers-lijst zijn gekomen, achter aan te laten sluiten.
Op zich leden vanaf de reservelijst achteraan laten sluiten is geen gek idee.
Maar mijn ervaring is dat de volgorde toch daar wordt bepaald. Doordat ze soms de bank moeten aanpassen op verschillende variabelen zoals de versnellingsbak. Ik was bij de meeting in Nijverdal als laatste. Daarom wil ik nu eigenlijk als een van de eersten.
-
Vyv
- Moderator + Donateur

Hangt ook een beetje af van wanneer iedereen aankomt, we zullen niet allemaal tegelijk om 8.30 op de stoep staan neem ik aan... Zo dus, relax en lekker Saabjes kijken en luisterenInjectie schreef:Denk niet da dat nodig is. BIj een vorige meeting van gelihjke strekking gingen er zowat 25 auto's op de bank binnen een uurtje of 6.Estatic schreef: Misschien is het ook eerlijker de mensen die vanaf de reserve-lijst op de deelnemers-lijst zijn gekomen, achter aan te laten sluiten.
Op zich leden vanaf de reservelijst achteraan laten sluiten is geen gek idee.
Maar mijn ervaring is dat de volgorde toch daar wordt bepaald. Doordat ze soms de bank moeten aanpassen op verschillende variabelen zoals de versnellingsbak. Ik was bij de meeting in Nijverdal als laatste. Daarom wil ik nu eigenlijk als een van de eersten.
-
SpeekTuning
- Geregistreerd lid
Injectie schreef: Ik was bij de meeting in Nijverdal als laatste. Daarom wil ik nu eigenlijk als een van de eersten.
Ikke was in Nijverdal als eerste.........
Denken jullie eraan dat als de heren van Kronenburg in de 5e versnelling de auto gaan testen......de snelheid op loopt tot max 280 km/u !!!!
misschien beter om dit NIET met WINTERBANDEN te doen?
Weet iemand al of ze bij de Trionic motoren nu in staat zijn het koppel te meten? Ik weet dat het destijds bij Maarten gelukt is, maar vorig jaar bij mij niet.
Sander
-
SpeekTuning
- Geregistreerd lid
-
Vyv
- Moderator + Donateur

speektuning schreef:maakt er iemand deze keer weer fotootjes en filmpjes?trollspeed schreef:Yep, kijken en LUISTEREN...............![]()
EJ
"onze" fotograaf "Brinky" kan jammergenoeg niet mee....![]()
......dus moeten we maar met ons eigen toestelletje doen.
Ik heb bij een vorige testbank meeting ook foto's gemaakt maar geen filmpkes, vergeten...
Zie testbank subalbum
En voor nog meer foto's van ook andere auto's die dag: hiero
-
Spec.4
- Geregistreerd lid
-
Injectie
- Moderator
Tering wat een gewissel. 2 weken terug zomerbanden gemonteerd ivm verlaging en opnieuw uitlijnen nadien. Vandaag de wintersloffen terug geplaatst vanwege duidelijke winterse omstandigheden. En ik vertrek morgen naar centerparcs. Moet ik komende week mijn zomerbanden weer terug plaatsen. Nu maar hopen dat het daarna sneeuwvrij blijft in nederland.speektuning schreef:Injectie schreef: Ik was bij de meeting in Nijverdal als laatste. Daarom wil ik nu eigenlijk als een van de eersten..... dat kwam toch doordat jouw auto niet het normale aantal pedalen heeft toch? ... Marky was met de 9-5 toch ook bijna als laatste?
Ikke was in Nijverdal als eerste.........![]()
Denken jullie eraan dat als de heren van Kronenburg in de 5e versnelling de auto gaan testen......de snelheid op loopt tot max 280 km/u !!!!
misschien beter om dit NIET met WINTERBANDEN te doen?
Weet iemand al of ze bij de Trionic motoren nu in staat zijn het koppel te meten? Ik weet dat het destijds bij Maarten gelukt is, maar vorig jaar bij mij niet.
Sander
-
taaffert
- Geregistreerd lid
-
Manic
- Lid van verdienste
-
Bubba
- Geregistreerd lid
-
Maarten C