Vermogensbank Meeting!

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
Plaats reactie
edwardk
Geregistreerd lid

re

Bericht door edwardk » do 02 mar, 2006 21:32

Estatic : Als je belangstelling hebt, kan jij mijn plaats over nemen op de lijst(nr11) van deelnemers, ben er niet zeker van of ik er door omstandigheden wel op tijd ben of uberhaubt wel ben.

Estatic
Geregistreerd lid

Re: re

Bericht door Estatic » do 02 mar, 2006 21:37

edwardkommeren schreef:Estatic : Als je belangstelling hebt, kan jij mijn plaats over nemen op de lijst(nr11) van deelnemers, ben er niet zeker van of ik er door omstandigheden wel op tijd ben of uberhaubt wel ben.
OK. Dank je.
Was in eerste instantie (vanaf plaats 6) al niet zo zeker van een plekje.

Mocht je toch nog op tijd zijn, kun je uiteraard alsnog.
Je was tenslotte eerder

Misschien is het ook eerlijker de mensen die vanaf de reserve-lijst op de deelnemers-lijst zijn gekomen, achter aan te laten sluiten.
Het kan zijn dat door omstandigheden, maar bv 10 auto's op de bank kunnen
.

edwardk
Geregistreerd lid

re

Bericht door edwardk » do 02 mar, 2006 21:42

Daar komen we wel uit dan, maar ik vindt het niet meer dan een kwestie van fatsoen om het even optijd door te geven, zelfs bij twijfel geef ik dan een ander graag een goede kans.Zo ben ik dan ook weer als Saabrijder . :wink: :lol: Dat zie je tegenwoordig niet veel meer.

Injectie
Moderator

Bericht door Injectie » do 02 mar, 2006 23:00

Estatic schreef: Misschien is het ook eerlijker de mensen die vanaf de reserve-lijst op de deelnemers-lijst zijn gekomen, achter aan te laten sluiten.
Het kan zijn dat door omstandigheden, maar bv 10 auto's op de bank kunnen.
Denk niet da dat nodig is. BIj een vorige meeting van gelihjke strekking gingen er zowat 25 auto's op de bank binnen een uurtje of 6.

Op zich leden vanaf de reservelijst achteraan laten sluiten is geen gek idee.

Maar mijn ervaring is dat de volgorde toch daar wordt bepaald. Doordat ze soms de bank moeten aanpassen op verschillende variabelen zoals de versnellingsbak. Ik was bij de meeting in Nijverdal als laatste. Daarom wil ik nu eigenlijk als een van de eersten.

Vyv
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Vyv » do 02 mar, 2006 23:08

Injectie schreef:
Estatic schreef: Misschien is het ook eerlijker de mensen die vanaf de reserve-lijst op de deelnemers-lijst zijn gekomen, achter aan te laten sluiten.
Het kan zijn dat door omstandigheden, maar bv 10 auto's op de bank kunnen.
Denk niet da dat nodig is. BIj een vorige meeting van gelihjke strekking gingen er zowat 25 auto's op de bank binnen een uurtje of 6.

Op zich leden vanaf de reservelijst achteraan laten sluiten is geen gek idee.

Maar mijn ervaring is dat de volgorde toch daar wordt bepaald. Doordat ze soms de bank moeten aanpassen op verschillende variabelen zoals de versnellingsbak. Ik was bij de meeting in Nijverdal als laatste. Daarom wil ik nu eigenlijk als een van de eersten.
Hangt ook een beetje af van wanneer iedereen aankomt, we zullen niet allemaal tegelijk om 8.30 op de stoep staan neem ik aan... Zo dus, relax en lekker Saabjes kijken en luisteren 8)

SpeekTuning
Geregistreerd lid

Bericht door SpeekTuning » do 02 mar, 2006 23:11

Injectie schreef: Ik was bij de meeting in Nijverdal als laatste. Daarom wil ik nu eigenlijk als een van de eersten.
:D .... dat kwam toch doordat jouw auto niet het normale aantal pedalen heeft toch? ... Marky was met de 9-5 toch ook bijna als laatste?

Ikke was in Nijverdal als eerste......... :oops:

Denken jullie eraan dat als de heren van Kronenburg in de 5e versnelling de auto gaan testen......de snelheid op loopt tot max 280 km/u !!!!

misschien beter om dit NIET met WINTERBANDEN te doen?

Weet iemand al of ze bij de Trionic motoren nu in staat zijn het koppel te meten? Ik weet dat het destijds bij Maarten gelukt is, maar vorig jaar bij mij niet.

Sander

trollspeed
Geregistreerd lid

Bericht door trollspeed » do 02 mar, 2006 23:13

Yep, kijken en LUISTEREN............... :twisted:

EJ

SpeekTuning
Geregistreerd lid

Bericht door SpeekTuning » do 02 mar, 2006 23:15

trollspeed schreef:Yep, kijken en LUISTEREN............... :twisted:

EJ
maakt er iemand deze keer weer fotootjes en filmpjes?

"onze" fotograaf "Brinky" kan jammergenoeg niet mee.... :(
......dus moeten we maar met ons eigen toestelletje doen.

Vyv
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Vyv » do 02 mar, 2006 23:24

speektuning schreef:
trollspeed schreef:Yep, kijken en LUISTEREN............... :twisted:

EJ
maakt er iemand deze keer weer fotootjes en filmpjes?

"onze" fotograaf "Brinky" kan jammergenoeg niet mee.... :(
......dus moeten we maar met ons eigen toestelletje doen.

Ik heb bij een vorige testbank meeting ook foto's gemaakt maar geen filmpkes, vergeten... :oops:

Zie testbank subalbum

En voor nog meer foto's van ook andere auto's die dag: hiero

Afbeelding

Spec.4
Geregistreerd lid

Bericht door Spec.4 » do 02 mar, 2006 23:26

Hallo
Ik kom zaterdag 11 maart ook kijken en luisteren als ik in de gelegenheid ben.

Injectie
Moderator

Bericht door Injectie » do 02 mar, 2006 23:27

speektuning schreef:
Injectie schreef: Ik was bij de meeting in Nijverdal als laatste. Daarom wil ik nu eigenlijk als een van de eersten.
:D .... dat kwam toch doordat jouw auto niet het normale aantal pedalen heeft toch? ... Marky was met de 9-5 toch ook bijna als laatste?

Ikke was in Nijverdal als eerste......... :oops:

Denken jullie eraan dat als de heren van Kronenburg in de 5e versnelling de auto gaan testen......de snelheid op loopt tot max 280 km/u !!!!

misschien beter om dit NIET met WINTERBANDEN te doen?

Weet iemand al of ze bij de Trionic motoren nu in staat zijn het koppel te meten? Ik weet dat het destijds bij Maarten gelukt is, maar vorig jaar bij mij niet.

Sander
Tering wat een gewissel. 2 weken terug zomerbanden gemonteerd ivm verlaging en opnieuw uitlijnen nadien. Vandaag de wintersloffen terug geplaatst vanwege duidelijke winterse omstandigheden. En ik vertrek morgen naar centerparcs. Moet ik komende week mijn zomerbanden weer terug plaatsen. Nu maar hopen dat het daarna sneeuwvrij blijft in nederland.

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » do 02 mar, 2006 23:27

Ik neem misschien een regisseur met wat cameraspulletjes mee, had dit al eerder vandaag bedacht, maar kreeg `m niet te pakken.

Ik houd jullie op de hoogte.

Groet,

Eelco

Manic
Lid van verdienste

Bericht door Manic » do 02 mar, 2006 23:33

Nou... ik denk ook niet dat mijn auto de 280 km/h haalt, ik laat dus lekker de winterbandjes er onder zitten.

gr,

Dennis

Bubba
Geregistreerd lid

Bericht door Bubba » vr 03 mar, 2006 22:36

Mooi man!
Schrijf mij maar bij de toeschouwers, hoewel ik er niet de gehele dag bij zal zijn. Ik zal de cameraspullen meenemen!
'T is tenslotte bij mij "om de hoek"...

Maarten C
Geregistreerd lid

Bericht door Maarten C » vr 03 mar, 2006 23:40

Als ik alles goed bij heb gehouden zitten we nu zonder reserve's. Klopt dit ??? :?:

Plaats reactie