Waaaaaanzinnig!Maarten C schreef:Misschien dit ook nog doen, ik zal eens bellen of ze iets doen op zondag.
Ik zal ze morgen eens bellen, kijken of er mogelijkheden zijn, en wat de kosten zijn.
http://www.safetyexperiencecenter.nl/
Ik laat van me horen.
Maarten
SAABforum-meeting op 11/02/07 te Rosmalen - MET VIDEO!! p.73
-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
-
edwardk
- Geregistreerd lid
Sporthatch schreef:De Belgen zijn altijd braaf,edwardkommeren schreef:Je mag toch van de forumleden wel verwachten enigszins volwassen te zijn en op zich zelf te kunnen lettenS@@bman schreef:Wie gaat er trouwens dienst doen als schoolmeester/juffrouw om de meute een beetje bij mekaar te houden?
De administator(s)?, t'is toch GEEN jeugd hobby-club
-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
Dit ging over het stukje N65 tussen Tilburg en den Bosch. Nog altijd 80Km/u en uitbundig bezaaid met flitspalen...Pelendur schreef:Hmm... dat is inmiddels geen tachtig meer hoor....het is honderd geworden waar 125 meer op zijn plaats is!
De A59 is intussen ingrijpend verbeterd, dat gaat als de brandweer.
Nu de aansluiting op de A2 nog!
-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
Ok, MAXI dan.Sporthatch schreef:Vergeet die mini, dat wordt MAXI.taaffert schreef:Dit was toch een mini-SFmeeting?
Wordt een gezellige boel daar!![]()
![]()
en als het kan mag het de grootste SAAB-meeting worden die er ooit gehouden is.
Agenda item op hyves aangepast!
Ik probeer ook enige SAAB rijdende maar nog niet forummende vrienden mee te lokken.
-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
-
Tenfour
- Moderator + Donateur

Het gaat mij daarom niet alleen om het welzijn van de kids Jos, ik wil later namelijk geen getuige/aanzetter zijn van "Dr Phil"-achtige relatieperikelennelfrikandel schreef:S@@bman schreef:Wie gaat er trouwens dienst doen als schoolmeester/juffrouw om de meute een beetje bij mekaar te houden?
De administator(s)?Vanwaar die zorg opeens? Die van mij zijn best handelbaar!Tenfour schreef:...Meenemen van aanhang & kids is trouwens op eigen risico![]()
-
nacra 93
- Donateur

-
Sander
- Forum Admin
-
S@@bman
- Geregistreerd lid
-
Whodan
- Geregistreerd lid
-
Marter
- Geregistreerd lid
-
S@@bman
- Geregistreerd lid
Maak alleen niet de fout die ik maakte: de plaathouders zijn niet bruikbaar met een Belgisch kentekenWhodan schreef:Ik heb ook 140 km voor de boeg... ach wat maakt het uit. Met meer dan 30 auto's. Zal leuk worden om die allemaal naast elkaar te zien. Ik kijk er al naar uit![]()
Zeg die kentekenplaathouders; iemand een foto van. Staat daar iets specaal van het Saab forum op of zo?
Het is immers verplicht om het kenteken achter te gebruiken dat je ontving nadat je een plaat aanvroeg.
De houders zijn dus veel te groot voor dat formaat.
Aan de voorkant kan je ze dus wel gebruiken, als je tenminste een groot formaat hebt (wat je natuurlijk wel altijd kan laten maken).
Maar daar heb je dus niet veel aan, want niemand leest je kenteken aan de voorkant van dichtbij.