Vermogensbank Meeting!
-
turboflix
- Donateur

-
(R)ed
- Lid van verdienste
Ik ga zeker mee alleen zet ik hem in Geldermalsen niet op de bank!
Was met een vriend mee daarnaartoe(allemaal 850's)was echter niet zo te spreken over 1: de koeling 2: de manier waarop er met de auto's van de deelnemers werd omgegaan.(ventilatoren die tegen auto's werden aangeduwd deuren die werdon pengegooid tegen de testkast.
Dus als we naar Goes gaan of zo doe ik mee.
Was met een vriend mee daarnaartoe(allemaal 850's)was echter niet zo te spreken over 1: de koeling 2: de manier waarop er met de auto's van de deelnemers werd omgegaan.(ventilatoren die tegen auto's werden aangeduwd deuren die werdon pengegooid tegen de testkast.
-
bennie
- Geregistreerd lid
Dit zijn idd geen dingen leuke dingen meerRed Arrow schreef:Ik ga zeker mee alleen zet ik hem in Geldermalsen niet op de bank!
Was met een vriend mee daarnaartoe(allemaal 850's)was echter niet zo te spreken over 1: de koeling 2: de manier waarop er met de auto's van de deelnemers werd omgegaan.(ventilateren die tegen auto's werden aangeduwd duren die werdopengegood tegen de testkast.
Ik zag op de site dat ze maar 1 ventielator gebruikte, leek mij al een beetje weinig
Speedcentre valt bij deze dus af!
Gr, Bennie
PS: iemand al een datum in gedachte?
Ik zat zelf ergens in Januari te denken omdat de meesten nog aan de auto willen klussen, waaronder ikzelf!
-
bennie
- Geregistreerd lid
Heb intussen een mailtje gestuurdjohnjaap schreef:Ik ken de eigenaar van Van Kronenburg, John, en ben wel eens bij het bedrijf geweest. Zeer bekwame vakmensen, en in staat tot indrukwekkende creaties. Misschien kent één van jullie de blauwe +500pk Volvo 240?
De datum zal ergens begin Maart (op een zaterdag of zondag als dit mogelijk is) worden (op advies van Manic) om zo genoeg spelling te geven aan de deelnemers
(Onder voorbehoud!!)
Gr, Bennie
-
Injectie
- Moderator
Fijn zo dan kan ik ook mee waarschijnlijk.bennie schreef:Heb intussen een mailtje gestuurdjohnjaap schreef:Ik ken de eigenaar van Van Kronenburg, John, en ben wel eens bij het bedrijf geweest. Zeer bekwame vakmensen, en in staat tot indrukwekkende creaties. Misschien kent één van jullie de blauwe +500pk Volvo 240?.
De datum zal ergens begin Maart (op een zaterdag of zondag als dit mogelijk is) worden (op advies van Manic) om zo genoeg spelling te geven aan de deelnemers.
(Onder voorbehoud!!)
Gr, Bennie
-
SpeekTuning
- Geregistreerd lid
-
SpeekTuning
- Geregistreerd lid
-
MISTY
- Geregistreerd lid
-