Eindhoven 21-04: pre-work mini coffee meet

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
wiseguy
Geregistreerd lid

Bericht door wiseguy » wo 01 apr, 2009 22:01

Ik schuif ook aan om een uurtje of 8. Als ik ruim voor 9-en maar op m'n werk ben (zeg 10 min. rijden, in colonne met Paul Viking wel te verstaan!)

De Flok
Geregistreerd lid

Bericht door De Flok » wo 01 apr, 2009 22:03

Sapphire schreef:Maar wij hebben dan weer geen Twentste krentenwegge
Loop eens een Appie in :wink:

gunar
Geregistreerd lid

Re: @taaf

Bericht door gunar » do 02 apr, 2009 8:48

[quote="Thierry"]een Saab hart verloochent zich niet, Taaf. Het is allang leuk om je nu eens live te zien. Maarrrrr, hoe herkennen we e.e.a? Iemand een Saabvlag, bord Saab parking only (ik overweeg die wel te kopen trouwens, dan neem ik de mijne wel mee als de shopshop er nog een heeft), petten, shawls, buttons, stickers, dat soort dingen?

Dresscode: open schoenen, broques of sandalen naar believen. Blauwe of gele stropdas. :(

En het ultieme herkenningsteken: sportief gecombineerd, goed afgekleed met witte, groen mag ook hoor, sportsokken. Daarbij losjes in de hand een A4 print met het Saab Only meisje. Loopafstand 10 meter vooraf afspreken. Niet te ver gaan. Die dag gaat al zwaar beginnen (SF :twisted: ).

aZuL2001
Geregistreerd lid

Bericht door aZuL2001 » do 02 apr, 2009 9:14

gunar schreef:....goed afgekleed met witte sportsokken....
Dat is per definitie onmogelijk.

:twisted:

gunar
Geregistreerd lid

Bericht door gunar » do 02 apr, 2009 9:36

[][]Sneakers ook niet in de inloopkast staan zeker. De asfaltjeugd van tegenwoordig. Kalmpjes aan, lijntje niet breken gaan.

Onmogelijk ? Ga eens de stad in, de markt op. Wel vóor de meeting doen, niet uitstellen. Je zult er goed slagen.
Hele ondernemersfamilies hebben hun bestaan gebouwd op deze sokken.
Tilburg. Eindhoven. Sokken. Geen combinatie voor jou. Moet ik weer zien te koppelen, verbinding, relais (van de week nog een seniorenavond bezocht, geen bingo wel zwetsen over relais in relatie tot hun Ikea wagenpark, constateerde daar dat de eerste hangavond weer een feit was, in Vlaaienland/Limboewe). Meneer Frits (van de H4 lampen) zijn woning en tuin, nabij de Herdgang :lol: , daar is later een sokkenkoning in gaan wonen. Tilburg, daar hebben ze niks met sokken, textiel. Jammer.

De print met het Saab Only meisje. Dat zal wel gaan. Op deze vrijgezellenparty. Men only. Maak deze dag schitterend, voor ons, met je mooie sokken. Gewoon doen, aandoen. :P

tcl
Geregistreerd lid

Bericht door tcl » do 09 apr, 2009 17:04

Hoezo staan de taxi's en bussen in de weg? Mag ik even er op wijzen dat jullie ons in de weg staan (grom) ons gebied!!

Annnnnnnnnywayssssss... kiss and ride is stiekem een onbeperkt gratis parkingspot zoals ik al eerder aangaf. Daar is ook vaak genoeg ruimte.
Er staat maximaal 15 min parkeren maar dat bord is niet opgenomen in de wet. Iedereen die die dag gebruik hier van maakt en een boete krijgt, mag die doorsturen naar mij, zo zeker ben ik van mijn zaak.

Dus gewoon de auto's op die strook zetten, ze staan dan lekker in zicht tijdens de koffie en gratis worstenbroodje die we gratis krijgen omdat meneer te laat gaat komen (we blokken gewoon heel het station af zodat hij niet op tijd KAN komen.

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » do 09 apr, 2009 18:07

Moet jij eens opletten :lol:

millerman
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door millerman » do 09 apr, 2009 19:07

Dus we zijn het er over eens dat het een inloop-meeting wordt? Qua tijden moet iedereen dus zelf weten hoe laat, maar als richttijd lijkt me 7.30-9.00 wel geschikt.

Den Silver Kulen
Geregistreerd lid

einhovenmeet

Bericht door Den Silver Kulen » za 18 apr, 2009 17:14

... nog 3 nachtjes ...

millerman
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door millerman » za 18 apr, 2009 18:07

Zoals beloofd, ik zorg dat er rond een uurtje of 8 warme worstenbroodjes zijn!

Paul Viking
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Paul Viking » ma 20 apr, 2009 21:29

Ik ben morgen van de partij, tegen achten (afhankelijk van de files) met de 900 T16 s.

millerman
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door millerman » ma 20 apr, 2009 22:02

@^#$^@#%^! Helemaal vergeten worstenbroodjes te halen... Ga mijn best doen mijn belofte na te komen!

wiseguy
Geregistreerd lid

Bericht door wiseguy » ma 20 apr, 2009 22:57

dat wordt voor straf koffie halen morgen, millerman! Nou moet ik zelf brood smeren... ;)

millerman
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door millerman » ma 20 apr, 2009 23:11

Hmm wie weet heeft de Ap to Go nog wat liggen aan eetbaars.

De900C-GAS
Geregistreerd lid

Bericht door De900C-GAS » ma 20 apr, 2009 23:21

Kennen jullie in Eindhoven ook een avondwinkel?? :roll:

Plaats reactie