Vermogensbankmeeting, 28-4 te Goes, resultaten vanaf blz 8

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
Vyv
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Vyv » do 08 feb, 2007 16:04

turbojurrit schreef::D Haha, in Goes. Dan kom ik wel even supporten, leuk hoor :D
(Hoeveel pk een 99 gl geeft doet er niet echt toe...)
Ook leuk om te weten, vind ik. Anders zet je de 99 Turbo toch op de dyno?

turbojurrit
Geregistreerd lid

Bericht door turbojurrit » do 08 feb, 2007 16:24

Helaas, die is er nog niet klaar voor... :( Als ie klaar is weet ik waar ik moet zijn! :D (Wist ik al wel, we brengen er in bijzondere gevallen ook wel eens auto's naartoe, lijkt me toch leuk om eens te zien allemaal)

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » do 08 feb, 2007 16:26

Op zich best interessant om te weten hoeveel je 99 GL er nog heeft, na al die jaren en kilometers. Zegt ook wat over de conditie van de motor.

bram
Geregistreerd lid

Bericht door bram » do 08 feb, 2007 17:11

jammer dat het zo ver weg voor me is.... :cry:

Jochen
Geregistreerd lid

Bericht door Jochen » do 08 feb, 2007 17:19

bram schreef:jammer dat het zo ver weg voor me is.... :cry:
Idem. Het is +140km voor mij. Is goed te doen maar dan kan ik beter hier in de buurt gaan voor 50€ ofzo...

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » do 08 feb, 2007 17:22

Jochen schreef:
Idem. Het is +140km voor mij. Is goed te doen maar dan kan ik beter hier in de buurt gaan voor 50€ ofzo...
Maar is het dan ook zo gezellig? :lol:
Met al de Saabrijders.
Kom op, schrijf je in!

staggie
Geregistreerd lid

Bericht door staggie » do 08 feb, 2007 18:21

Vyv schreef:
taaffert schreef:Vyv, wordt al een leuke club zo zeg!

Ben erg benieuwd wat de Saabjes allemaal presteren na de jaren, kilometers en niet te vergeten, houtje-touwtje tjoen kunsten 8)
Yep, tot nu toe veel oud spul. Leuk! Waar blijft het nieuwere spul (9000, 900NG, 93, 95) ?

PS. Heb Jelger toe mogen voegen als eerste non-turbo. So the (thin) white duke will be present 8)
Misschien kom ik wel met onze 9-3 COUPE SE FPT 205? :?: :?: !PK. Is voor mij ±45min. rijden naar Goes.
Door omstandigheden kan ik me echter nog niet opgeven, ik zie wel tegen die tijd hoe het allemaal loopt.

93-SS-ARC
Geregistreerd lid

Bericht door 93-SS-ARC » za 10 feb, 2007 22:31

Jochen schreef:
ahh kom op :roll: Ik moet ook 150km heen en 150km terug maar dat is juist t leuke aan deze dag, zie het maar als een tunig uitje en dus niet als ff kijken wat de pk/Nm,s van je wagen zijn en weer voor de lunch thuis zitten :D Zeg maar een soort dagje rijden om te tunen, met als grote bijkomend voordeel dat je nog mooi even voor de dyno je blok kan schoonrijden.
Zoals Vyv al zegt is er tijd om tussendoor nog wat te finetunen.
Er bestaat dus een kans dat je de 150km terug naar huis met veel plezier en nog sneller als de heenreis af gaat leggen.

:wink:

Dilemma
Geregistreerd lid

Bericht door Dilemma » za 10 feb, 2007 23:07

@#$ zeg ... zit ik net in Barcelona ... kloterige vakanties ook altijd ;-)

Ik zou er graag bij geweest zijn, maar helaas ...

Guido

s95ae
Geregistreerd lid

Bericht door s95ae » do 15 feb, 2007 18:43

Eerst mis ik al de Saabmeeting in Groningen en nu ook al deze vermogensbankmeeting! Damn, ik zit nl. in New York voor een week. :wink:
Is natuurlijk ook niet vervelend, maar ik had graag mijn Saab willen laten testen... :cry:

Maarten C
Geregistreerd lid

Bericht door Maarten C » do 15 feb, 2007 20:13

Misschien ik ook :lol:

Vyv
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Vyv » do 15 feb, 2007 23:32

Maarten C schreef:Misschien ik ook :lol:
Hey Maarten,

Zou leuk zijn, we moeten toch weten of je nu meer haalt dan bij Kronenburg. Je hebt ondertussen toch een aantal aanpassingen ondergaan?

Daantje
Geregistreerd lid

Bericht door Daantje » vr 16 feb, 2007 18:59

Ik zou zeker 2 runs nodig hebben, om precies het verschil te weten met en zonder NOS spraybar.....met evt. afstellen erbij misschien nog meer runs.... is dat dan allemaal voor hetzelfde geld? of zijn er bijkomende kosten voor extra runs en afstellen?

Vyv
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Vyv » vr 16 feb, 2007 20:44

Daantje schreef:Ik zou zeker 2 runs nodig hebben, om precies het verschil te weten met en zonder NOS spraybar.....met evt. afstellen erbij misschien nog meer runs.... is dat dan allemaal voor hetzelfde geld? of zijn er bijkomende kosten voor extra runs en afstellen?
Hoi Daan,

2 runs is mogelijk. Eentje zonder en eentje met NOS spraybar koeling. Het meeste tijd gaat zitten in de wagens vastsnoeren. Een maal op de bank is het gewoon een kwestie van 2x gas geven en de resultaten vergelijken. Qua afstellen kan er niet veel gedaan worden aan een 9-3, 900NG. Er valt niet te pielen aan APC potmetertjes en ontsteking. Bij jouw is het allemaal electronisch.

Als jij je aanmeldt ben je de laatste, dan ga ik het lijstje finaliseren. Dan is de groep groot genoeg om de kosten acceptabel te maken, maar ook weer klein genoeg om voldoende tijd voor een auto uit te kunnen trekken. Met een te grote groep wordt het zo'n lopende band werk...

Eventuele volgende aanmeldingen komen dan op de reservelijst.

Ik hoor het wel.
Groeten, Vivian

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » vr 16 feb, 2007 20:47

Vyv schreef:Als jij je aanmeldt ben je de laatste, dan ga ik het lijstje finaliseren. Dan is de groep groot genoeg om de kosten acceptabel te maken, maar ook weer klein genoeg om voldoende tijd voor een auto uit te kunnen trekken. Met een te grote groep wordt het zo'n lopende band werk...

Eventuele volgende aanmeldingen komen dan op de reservelijst.

Ik hoor het wel.
Groeten, Vivian
Perfect geregeld zo Vivian, mijn complimenten.
Zo is er ook voor iedereen tijd genoeg om wat met de auto te kloten, ff APC kastje wisselen etc ;)
Het gaat mij om de ontsteking.

Plaats reactie