SAABforum-meeting op 11/02/07 te Rosmalen - MET VIDEO!! p.73

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
everlast
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door everlast » zo 07 jan, 2007 22:46

tilburg is een goed idee maar oosterhout of geertruidenberg zijn mischien ook wel een optie.

jeroen701125
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door jeroen701125 » zo 07 jan, 2007 22:49

Is een ex-import Brabander (Uden!!!) en thans weer boven de grote rivieren wonend individu ook welkom?

De Flok
Geregistreerd lid

Bericht door De Flok » zo 07 jan, 2007 22:50

jeroen701125 schreef:Is een ex-import Brabander (Uden!!!) en thans weer boven de grote rivieren wonend individu ook welkom?
Ik ben niet de initiatiefnemer, maar mijns inziens is iedereen welkom.

Sporthatch
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door Sporthatch » zo 07 jan, 2007 22:52

Iedereen is welkom en hoe meer zielen, heuuuuu sorry, SAABS hoe liever.

Tenfour
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Tenfour » zo 07 jan, 2007 23:25

Dan ben ik waarschijnlijk ook van de partij!

Ik zat meteen te Google Earthen (nieuw werkwoord :roll:) voor een locatie, daarbij ben ik gestuit op A27 afslag Oosterhout-Zuid waar zich de Mc Donalds en ook een AC bevinden...

Uitstekend gelegen vanaf de A58, A59 en natuurlijk de A27... Niet al te moeilijk te vinden dacht ik zo. Tevens weet ik ook nog,als optie 2, een locatie 2km vanaf diezelfde AC richting Rijen met genoeg parkeerplek en een eetgelegenheid natuurlijk...

@taafert: optie 2 aan het kruispunt is het nieuwe pannenkoekenhuis toch? volgens mij ligt dat lekker centraal, beetje tegen het bos aan, en is de service erg goed. Mij lijkt een locatie ver van een snelweg moeilijk om te vinden, zeker als je een wat drukkere dag treft...

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » zo 07 jan, 2007 23:37

Tenfour schreef:Dan ben ik waarschijnlijk ook van de partij!

Ik zat meteen te Google Earthen (nieuw werkwoord :roll:) voor een locatie, daarbij ben ik gestuit op A27 afslag Oosterhout-Zuid waar zich de Mc Donalds en ook een AC bevinden...

Uitstekend gelegen vanaf de A58, A59 en natuurlijk de A27... Niet al te moeilijk te vinden dacht ik zo, tevens weet ik ook nog een locatie 2km vanaf diezelfde AC richting Rijen met genoeg parkeerplek en een eetgelegenheid natuurlijk... Ik zal proberen straks wat kaartjes toe te voegen met de locaties.
Is een mooie omgeving daar inderdaad!
Parkeerplek bij Oosterhout-Zuid is nou niet echt toppunt van gezelligheid, kun je beter (als je dan toch naar een Mcdonalds wil) naar de andere kant van Oosterhout gaan, waar ook een McDonalds zit. Dar zit je vlakbij Drimmelen, waar we de Saabjes voor een fotoshoot mooi aan de waterkant kunnen zetten, in de jachthaven. Ook is daar een groot parkeerterrein (redelijk nieuw) en voldoende eetgelegenheid.

Ook is het leuk om richting Rijen daar te gaan en dan richting bos. Alle Saabjes tussen de bomen, panne(n???)koekenhuis ook aldaar.

Breda kan ook nog, op de meubelboulevard is voldoende parkeerplek en eetgelegenheid, maar dan géén koopzondag uitkiezen :twisted: Daar kun je ook altijd wel wat eten. Ach daar in de omgeving is zoveel moois, er schieten mij nog meer dingen te binnen, maar eerst maar eens kijken waar het gehouden gaat worden, democratie alom, of niet soms?

Marter
Geregistreerd lid

Bericht door Marter » zo 07 jan, 2007 23:37

Tilburg...'s-Hertogenbosch...EINDHOVEN?...

Alles in het zuiden, op de juiste datum :wink: , en ik kom ook!
Leuk om jullie ook eens te zien! :P

Groet,
Marter

Greg
Geregistreerd lid

Bericht door Greg » zo 07 jan, 2007 23:55

Dit is practisch om de hoek, ik ben er in dat geval ook bij! :D

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » ma 08 jan, 2007 0:03

Tenfour schreef:@taafert: optie 2 aan het kruispunt is het nieuwe pannenkoekenhuis toch? volgens mij ligt dat lekker centraal, beetje tegen het bos aan, en is de service erg goed. Mij lijkt een locatie ver van een snelweg moeilijk om te vinden, zeker als je een wat drukkere dag treft...
Klopt, klopt, ben ik nog niet geweest, wel héél vaak (toen het nog een bouwval was in aanbouw) langsge-brommert.
Das een mooie centrale ligging inderdaad!

nelfrikandel
Geregistreerd lid

Bericht door nelfrikandel » ma 08 jan, 2007 0:36

Sergej schreef:
De Flok schreef:
nelfrikandel schreef:Breda en Den Bosch zijn beiden VET ok!
Om alvast even in de locale sfeer te komen, ik vind het kei vet!!! :lol:
Bedoel je niet Of is dat te veel uit de oude doos?
kei gaaf, da's wel meer uit mijn tijd, maar ja, als papa krijg je natuurlijk weer verse input direct van het schoolplein... Dus bij ons is alles vet nu

@ 10-4: Waar is dat Pannekoekenhuis? Bij de basis? Is daar een speeltuin of zo bij? Dan is het voor deze papa namelijk nog veel makkelijker, kindjes in de speeltuin en evt. een pannekoekje.

Het is mij allemaal om het even, al de genoemde locaties zijn binnen een half uurtje rijden voor mij, da's een stuk handiger dan Delft. Wel graag een beetje voorjaar afwachten, da's a) gezelliger en b) heb ik dan weer mijn zomerbanden met de 5 spokes erop. Hoewel ik blij ben met de shortspokes (sunburst, of hoe heetten die ook al weer) met mijn winterschoeisel, in ieder geval netter dan staal) is een 9000 Burgundy toch pas echt een Burgundy met de 5 spaken+205...

Marknett
Lid van verdienste

Bericht door Marknett » ma 08 jan, 2007 11:06

Een geldig Brabants paspoort is geen vereiste neem ik aan .. ?
Omgeving Oosterhout kan ik niet met goed fatsoen laten schieten.

S@@bman
Geregistreerd lid

Bericht door S@@bman » ma 08 jan, 2007 11:08

nelfrikandel schreef:Breda en Den Bosch zijn beiden wat mij betreft VET ok!

Alleen de OP had het ook uitdrukkelijk over de Belgische liefhebbers. Ik denk alleen dat Den Bosch voor de Belgen weer wat minder handig is dan Breda. Misschien moet je dan aan Eindhoven denken... Ook voor Limburgers goed te doen, alleen weer minder voor de Zeeuwen en West NL...
Den Bosch is voor mij dichterbij dan Breda :!: .
Maar veel scheelt het niet.

Ach, voor mij is alles ok, als ik maar geen honderd(en) kilometers moet rijden.
McDonalds hoeft voor mij niet (probeer al heel mijn leven dit soort etablissementen te mijden).

April is wel nog erg ver weg.
Kan het niet in het carnavalverlof?

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » ma 08 jan, 2007 11:25

S@@bman schreef:
nelfrikandel schreef:Breda en Den Bosch zijn beiden wat mij betreft VET ok!

Alleen de OP had het ook uitdrukkelijk over de Belgische liefhebbers. Ik denk alleen dat Den Bosch voor de Belgen weer wat minder handig is dan Breda. Misschien moet je dan aan Eindhoven denken... Ook voor Limburgers goed te doen, alleen weer minder voor de Zeeuwen en West NL...
Den Bosch is voor mij dichterbij dan Breda :!: .
Maar veel scheelt het niet.

Ach, voor mij is alles ok, als ik maar geen honderd(en) kilometers moet rijden.
McDonalds hoeft voor mij niet (probeer al heel mijn leven dit soort etablissementen te mijden).

April is wel nog erg ver weg.
Kan het niet in het carnavalverlof?
Stel maar een datum voor! Die is er nog niet. Ik ben toch elk weekend in Brabant, dus mij maakt het niet zoveel uit.

Kheb wat info geprobeerd te zoeken over het nieuwe restaurant nabij Oosterhout, maar nog niet kunnen vinden. Ik weet dat er laatst een stuk over in de krant heeft gestaan, maar ook dat heb ik nog niet kunnen lokaliseren. Wordt vervolgd.

nelfrikandel
Geregistreerd lid

Bericht door nelfrikandel » ma 08 jan, 2007 13:03

Carnavalsverlof... dan ben ik met ... eeh verlof... :?
11/2 misschien? Hoewel het dan misschien nog erg koud is.
Paar weekjes erna, 4e of 18e van maart, 1 april wellicht? :joker:

Marknett
Lid van verdienste

Bericht door Marknett » ma 08 jan, 2007 14:00

Tijdens carnaval ben ik in de regel wettelijk gezien niet bevoegd een automobiel te besturen .... :joker:

Plaats reactie