Overigens is het misschien een idee om de datum in de topictitel te schrijven.
MEETING VAN T NOORDEN!!! 1. JULI !! NIEUWTJE!
-
Henk-Jan
- Donateur

Re: MEETING VAN T NOORDEN!!!
Mijn vriendin lijkt het ook leuk, dus wij zijn 1 Juli ook van de partij met de Caab. 
-
Sytze55
- Geregistreerd lid
Re: MEETING VAN T NOORDEN!!! 1. JULI !!
Helaas......ik kan er niet zijn, ben met mijn zoon voor de 5de maal dat weekend naar het Goodwood Festival in zuid Engeland..ook een prachtig evenement.
-
gert411
- Geregistreerd lid
ik kom ook, met een 96 en/of een 99
-
Foll
- Geregistreerd lid
Zie dat ik al op de lijst sta, super! Was vorig jaar erg geslaagd dus ben er zeker weer bij, samen met de 5 deurs T16 
-
Vestasz
- Geregistreerd lid
Dan kunnen we wel samen oprijden naar Bakkeveengert411 schreef:ik kom ook, met een 96 en/of een 99
-
Sanderbrouwer
- Geregistreerd lid
Top foll en Gert!
Is er ook belang bij een stand met onderdelen?
En een stand met merchandise van Saab??
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Is er ook belang bij een stand met onderdelen?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
-
Jelle1233
- Geregistreerd lid
Ik ben er ook zeker bij, hoop dat ik de 900 dan weer in elkaar heb zitten maar dat komt vast wel goed 
-
M_Jagroep1988
- Geregistreerd lid
Hoogstwaarschijnlijk ook aanwezig! Kan dit mooie initiatief als thuiswedstrijd niet overslaan. 
-
Henk-Jan
- Donateur

Hoe gaat dat in z'n werk? Als evt. koper is het altijd leuk wat merchandise door te kijken, zou m'n vriendin ook helpen met d'r SAAB integratiecursus.Sanderbrouwer schreef:Is er ook belang bij een stand met onderdelen?
Overigens staat een zekere Jacco van der Wees tweemaal in de lijst op pagina 1, komt hij met twee auto's?
-
Sanderbrouwer
- Geregistreerd lid
MEETING VAN T NOORDEN!!! 1. JULI !!
Oepssss goed dat je t zegtHenk-Jan schreef:Hoe gaat dat in z'n werk? Als evt. koper is het altijd leuk wat merchandise door te kijken, zou m'n vriendin ook helpen met d'r SAAB integratiecursus.Sanderbrouwer schreef:Is er ook belang bij een stand met onderdelen?
Overigens staat een zekere Jacco van der Wees tweemaal in de lijst op pagina 1, komt hij met twee auto's?
Zal t straks even goed bijwerken ...
-
gaukebouma
- Geregistreerd lid
Ik Gauke Bouma kom met de Saab 95 bj 1973 -74
Kleur Sienna Brown
Kleur Sienna Brown
-
Sanderbrouwer
- Geregistreerd lid
Heeft de poster toch nog effect gehad?gaukebouma schreef:Ik Gauke Bouma kom met de Saab 95 bj 1973 -74
Kleur Sienna Brown
Dacht doe m mooi door de bus
-
Sanderbrouwer
- Geregistreerd lid
MEETING VAN T NOORDEN!!! 1. JULI !!
Hoe dat in z'n werk gaat weet ik nog niet!Henk-Jan schreef:Hoe gaat dat in z'n werk? Als evt. koper is het altijd leuk wat merchandise door te kijken, zou m'n vriendin ook helpen met d'r SAAB integratiecursus.Sanderbrouwer schreef:Is er ook belang bij een stand met onderdelen?
Orphy
had gevraagd/aangeboden om met onderdelen te mogen staan op deze meeting!
Leek mij een leuk plan en wie weet is er belangstelling voor!
Wat merchandise betreft had iemand op Facebook mij benaderd ( die overigens uit België komt) ik zei je bent gek, maar goed die zag t wel zitten! Zou m nog laten weten of t door zou gaan voor hem

Voorbeeld, wellicht al tegen gekomen op Facebook! weet niet wat ik er van moet denken maar goed laten komen of niet??