Vermogensbankmeeting III Goes 12-04-08, resultaten vanaf p14

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
Plaats reactie
dehaaz
Geregistreerd lid

Bericht door dehaaz » za 29 mar, 2008 1:50

eventueel er niet bij !!!!!!!

als er genoeg mensen op reserve staan ben ik er liever niet bij!!!
natuurlijk wil ik me afspraken nakomen, wil niet dat er een gat blijft en de andere extra moeten betalen!!

maar liever even niet. als student 2 auto's hebben werk toch niet zo goed. zeker niet als er eentje een land rover is die na restauratie gekeurt moet gaan worden en dat de saab t8 er ook deze maand ook door heen moet. helaas komen ze ook nog allebei voor onverwachte kosten.

moet toch maar keertje gaan werken!!! dus wie wil mijn plekje in de rij overnemen^?????

volgende meeting ben ik erbij.

Jochen
Geregistreerd lid

Bericht door Jochen » za 29 mar, 2008 14:52

Ik wil me bij deze aanmelden om op de reservelijst te staan. Moesten er nog mensen zich afmelden kan ik misschien ook nog op de bank. :wink:

Saab 9000 Anni 2.0t Hirsch Bigas

Tenfour
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Tenfour » za 29 mar, 2008 16:15

Pagina 1 is aangepast. Een vermogensbankmeeting IV zal naar alle waarschijnlijkheid gaan plaatsvinden eind september / begin oktober...

Nog twee weken...

Groet,

Roger

Injectie
Moderator

Bericht door Injectie » za 29 mar, 2008 17:42

Bedoel je met een vermogensbankmeeting IV de vierde bij goes of de 4e van SF in het algemeen. Want in het laatste geval klopt je telling niet. 8)

Tenfour
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Tenfour » za 29 mar, 2008 17:44

De 4e in Goes...

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » wo 02 apr, 2008 20:56

Ik weet al hoe de avond tevoren eruit gaat zien... Denk dat ik dus niet vanaf het begin erbij ben, maar ga het wel proberen (als toeschouwer kun je je dat permitteren uiteraard ;))

Mochten er nog liefhebbers zijn die mee willen rijden (Robbert bijvoorbeeld om eens te ervaren wat een Bilstein / SweedSpeed onderstel doet met 230 pk ;)) Ik rijd alleen volle druk als de motor warm is, dus dat kan dan 's morgens. Ik zal de tank volgooien :lol:

Robbert
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Robbert » wo 02 apr, 2008 22:11

taaffert schreef:Ik weet al hoe de avond tevoren eruit gaat zien... Denk dat ik dus niet vanaf het begin erbij ben, maar ga het wel proberen (als toeschouwer kun je je dat permitteren uiteraard ;))

Mochten er nog liefhebbers zijn die mee willen rijden (Robbert bijvoorbeeld om eens te ervaren wat een Bilstein / SweedSpeed onderstel doet met 230 pk ;)) Ik rijd alleen volle druk als de motor warm is, dus dat kan dan 's morgens. Ik zal de tank volgooien :lol:
Ik wil best eens een keer (mee) rijden in 230 pk met een nieuw onderstel. Maar mijn auto moet ook nog naar Goes.

(Kan ik zien hoeveel pk's ik achter jou zit)

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » wo 02 apr, 2008 22:12

Ja duh.... :roll:

Ik bedoel ook daar :D :O:

Robbert
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Robbert » wo 02 apr, 2008 22:14

taaffert schreef:Ja duh.... :roll:

Ik bedoel ook daar :D :O:
Nou dan neem ik je uitnodiging met alle plezier aan.

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » wo 02 apr, 2008 22:19

Niet zo bescheiden Robbert, ik denk dat jij al een aardig end op weg bent hoor!

Robbert
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Robbert » wo 02 apr, 2008 22:28

Dank je. Ik zal het weten in Goes.

Margreet
Geregistreerd lid

Bericht door Margreet » do 03 apr, 2008 16:18

Als er geen andere gegadigden zijn, dan wil ik wel graag als (een van de) eerste(n) om 9 uur. Motor nog goed warm van de heenreis, is me de vorige keer ook goed bevallen.
Ben erg benieuwd hoe de curve er dit keer uit ziet!

Injectie
Moderator

Bericht door Injectie » do 03 apr, 2008 18:13

Welke auto gaat dit laten zien de 12e

<object width="425" height="350"> <param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/PVeV-yPSczY"> </param> <embed src="http://www.youtube.com/v/PVeV-yPSczY" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"> </embed> </object>

Margreet
Geregistreerd lid

Bericht door Margreet » do 03 apr, 2008 18:19

We're sorry, this video is no longer available?

Maakt me wel nieuwsgierig :D

Injectie
Moderator

Bericht door Injectie » do 03 apr, 2008 18:25

hij moest nog effe uploaden...
Vers van de pers.

Plaats reactie