15 september meeting bij autobedrijf Auto Schaap lemmer

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
Mr.Polaroid
Geregistreerd lid

Re: 15 september meeting bij autobedrijf Auto Schaap lemmer

Bericht door Mr.Polaroid » vr 14 sep, 2012 19:27

Als nieuw lid *op*zoek*naar*een*Saab*99* zal ik er morgen ook zijn.
Ik ben erg benieuwd wat ik daar allemaal rijdende tegen zal komen.
Met de dealer heb ik al een afspraak om met de te koop staande 99 een proefrit te maken.
Beetje lekker weer hopelijk.

Verder rij ik lekker met Burny uit Ten Boer mee :D

Thom
Donateur
Donateur

Bericht door Thom » vr 14 sep, 2012 20:25

heel misschien kan ik ook even komen in de loop van de middag. Gooi ik ook een paar onderdelen in de auto. Kan ik ook onder voorbehoud opgeven?

2cv
Geregistreerd lid

Bericht door 2cv » vr 14 sep, 2012 22:56

jeroengsi schreef:
2cv schreef:Balen ! Vandaag begon mijn 99 te koken na een rit van 90km (motor stond al uit toen deze aan de kook raakte). Omdat ik ook geen ventilator gehoord heb (ik heb de motor 2 seconden laten draaien om dit te testen) denk ik dat de ventilator het niet meer doet. Ik ga nu een midweekje weg (ben dan ook niet op het interweb te vinden) en ga het vrijdag proberen te repareren. Als dat nou niet lukt, mag ik dan met mijn BX komen ? Uiteraard zal ik mijn best dan doen om hem verdekt te parkeren.
als de saab het niet toe laat om daar mee te kommen mag u ook gerust kommen met de BX geen enkelprobleem

groeten Jeroen
Goed nieuws, de BX blijft thuis en ik niet :D

Chilly-Pepper
Donateur
Donateur

Bericht door Chilly-Pepper » za 15 sep, 2012 10:37

KAK KAK KAK Zit nog steeds op kantoor... netwerk ellende oplossen... het gaat hem niet worden vandaag tot mijn spijt...

HEEL VEEL plezier iedereen Lemmer

S60driver
Geregistreerd lid

Bericht door S60driver » za 15 sep, 2012 11:44

Ik ben net al even langs gewipt, opkomst viel me wat tegen maar dat zal denk ik komen omdat ik vroeg was :mrgreen:

Stonden aantal erg mooie saabs tussen en ook wel een praatje her en der gemaakt, ook even bij spotrepair gekeken voor de R.

verder even rond gekeken in de showroom, leek me erg goed geregeld verder!

Frisk
Donateur
Donateur

Bericht door Frisk » za 15 sep, 2012 14:14

Hartelijke ontvangst door SAAB-dealer Schaap met koffie en oranjekoek. Opkomst met 30 auto's viel mij niet echt tegen. Ik heb met een paar enthousiaste Saabrijders kennisgemaakt. De dealer in Lemmer heeft nog een ruime keus Saabs voor de liefhebbers. De twee Sonetts waren de blikvangers van de meeting. Verder de gebruikelijke Saab 96's en 900's. Prima organisatie en mooi droog weer. :D

Te-Jo
Geregistreerd lid

Bericht door Te-Jo » za 15 sep, 2012 15:39

Wat en ramp op de zaterdag.
2.5 uur in de file gestaan - eerst vanuit Zoetermeer een pickup met verloren lading op de A-12 en toen richting het noorden voor Utrecht de file in. Een afslag gepakt om gedraaid en naar huis gereden ;-|+ volgende keer beter. Hopelijk is het toch nog een fijn dag geworden. 12:15 u weg gereden uit Zoetermeer en nu pas thuis ;-(+

JanJunior
Geregistreerd lid

Bericht door JanJunior » za 15 sep, 2012 17:15

Zo, thuisreis ook weer overleefd, supergezellige dag gehad met gelijkgestemde zielen, dat doet een mens altijd goed :)

Familie Schaap en niet te vergeten de andere organisatoren langs deze weg een welverdiende pluim, zelfs het weer was super!
Fotootjes volgen spoedig, heb er niet al te veel gemaakt.
Wel grappig, als je je erg vermaakt met anderen schiet het fotograferen er een beetje bij in ;)

:O:

Jan

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Sapphire » za 15 sep, 2012 17:17

JanJunior schreef:Wel grappig, als je je erg vermaakt met anderen schiet het fotograferen er een beetje bij in ;)
Heb ik inderdaad ook vaak last van. Lastig als je voor Saabberichten plaatjes "moet" schieten...

Klinkt als een geslaagde dag verder.. helaas kon ik er niet bij zijn.

JanJunior
Geregistreerd lid

Bericht door JanJunior » za 15 sep, 2012 18:11

Op verzoek de fotoselectie maar even naar het juiste topic verplaatst, ben eigenlijk wel benieuwd wie de behendigheidsproef gewonnen heeft :)

:O:

Jan

jeroengsi
Geregistreerd lid

Bericht door jeroengsi » za 15 sep, 2012 18:19

iedereen bedankt die is geweest ik heb zo niet eens kunnen tellen hoe veel man er is geweest maar het was een top dag
ik hoop dat iedereen het ook naar zijn zin heeft gehad
ik heb een topic gemaakt waar alle foto"s in zet kunnen worden
viewtopic.php?f=52&t=121737" onclick="window.open(this.href);return false;
groeten Jeroen

2-stroke Johnny
Geregistreerd lid

Bericht door 2-stroke Johnny » za 15 sep, 2012 19:45

Het was bijzonder geslaagd, m'n complimenten aan de organisatie en de mensen van garage Schaap!

Erg fijn als je relaxed in de zon met gelijkgestemden een gesprekje kunt voeren.
- Sprak met mensen wiens partners, overigens net als de mijne, menen dat ze recht hebben op een deel van de garage om er tuinspullen/bloempotten neer te zetten.
- Sprak met partners die, overigens net als de mijne, feilloos ieder nieuw olievlekje op de oprit weten te spotten.
- Ontmoette iemand die van plan is om een accu onder de keukentafel te schuiven om dan op z'n gemakkie de nieuwe aanwinst aan oude autoradio's te testen.
- Gelukkig, er was ook iemand die begrijpt dat krasjes en deukjes op een auto een eigen verhaal kunnen hebben, en niet persé weggerestaureerd hoeven te worden.
- Sprak de eigenaar van een spiksplinter nieuwe Volvo V40, die z'n ballpoint had leeggeschreven met het aanvinken van accessoires.

Het was gewoon erg gezellig.

esalet
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door esalet » za 15 sep, 2012 20:06

Ik sluit me helemaal bij 2-stroke Johnny aan.
Relaxte sfeer, gelijkgestemde zielen.

Een fijne dag kortom, dank aan de organisatie.

2cv
Geregistreerd lid

Bericht door 2cv » za 15 sep, 2012 20:35

Ik vond het ook leuk. Lekker dichtbij (practisch) en na even de kat uit de boom te hebben gekeken erg leuk. Jammer dat de asdoorgangen van mijn 99 zo mooi roestvrij zijn omdat polyester en plamuur niet roesten.

Ik heb ook nog wat onderdeeltjes gekocht/besteld om mee te knutselen dus ik hoef mij niet te vervelen. En om de niet-technische Saabkennis wat op peil te brengen heb ik maar een Saab-boek gekocht.

Op de terugreis trouwens nog een fraaie DS Break gezien.

bob_z
Geregistreerd lid

15 september meeting bij autobedrijf Auto Schaap lemmer

Bericht door bob_z » za 15 sep, 2012 20:56

Het was een mooi evenement en nog een regengootje en een clip voor de handgreep gescoord: blij!

Plaats reactie