Vermogensbank Meeting!

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
Plaats reactie
Red Racing Rebel
Geregistreerd lid

Bericht door Red Racing Rebel » zo 08 jan, 2006 21:05

Even een repley van een niet saab rijder, (alhoewel, een Fiat croma blijft toch een nichtje van de 9000)

Ik ben eerlijk gezegd wel een benieuwd hier het van jullie is, dus ben er in ieder geval als toeschouwer en als mentale ondersteuning voor Desmond en mocht er nog een plekje over zijn, hou ik me aanbevolen om mijn turbo ook eens te meten.

Dus het nieuwe lijstje wordt:

1: Bennie (900s aero)
2: Easy (9-5 aero)
3: SpeekTuning (900 B234R)
4: Turboflix (T900S16,Trensaab tuned)
5: Marc (9k aero)
6: Jelger (900T8-83 of 90)
7: Eelco (900s)
8: Rocco (900T8-85)
9: Red Arrow(900T8-8Cool
10: Guido900T ( 900 T8, 1988 )
11: Manic (900s 92) (o.v.b. van definitieve datum)
12: Injectie (9000CSE 2.3i Automaat) (o.v.b. def datum en mogelijkheden tot automaat meten)
13: Herco (saab 9-5 AERO Speedparts steg 2) ik wil wel nummer 13 zijn
14: Marq101 (900 T16 -'84)
15: Vyv (900T8 - '87)[/quote]

Dit is de reserve lijst:

1: EJ
2: MISTY
3: Red Racing Rebel (Fiat Uno 1.4 Turbo racing)
4.

En dit is de toeschouwers lijst:

toeschouwers:
1. Wouter
2. Michiel
3. Bram
4. MarkA (Subaru WRX Prodrive, tweeked by DBM and RICA Wink )
5. Red Racing Rebel
6.

Groetjes

John

Twan
Geregistreerd lid

Bericht door Twan » zo 08 jan, 2006 23:54

Ik blijf ook graag op de hoogte - i.i.g. als toeschouwer, of reserve - weet nog niet of ik er aan toe ben om op de bank te gaan rond die tijd.

Twan.

edwardk
Geregistreerd lid

re

Bericht door edwardk » di 17 jan, 2006 13:08

Jongens, ik wil er indien mogelijk bij zijn als toeschouwer en evt bij wat uitval als dan de mogelijkheid zich voor doet op de testbank(de club is al max vol als ik mij niet vergis ) met mijn 9000 cc 2.3T. Ben niet bang dat die 200pk er niet uitkomt,ben wel benieuwd naar het koppel na 16 jaar en 330000km. (graag bij 100% definitief even tijd / adres etc etc voor het geval er wat veranderd ).

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » di 17 jan, 2006 23:56

Ja ik ben benieuwd wie en wat dan allemaal aan te treffen!

Wat is overigens de beste benzine om erin te gooien, voordat ie op de vermogensbank gaat? Ik rijd namelijk meestal op 95, omdat ik dit zo nu en dan krijg op me werk.
Gewoon helemaal volstouwen met V-Power (wat ook 98 met nog wat additieven is) of een BP Ultimate.
Want hoger octaangetal zorgt voor betere prestaties. Dus das toch wel weer legaal valsspelen he ;)

Groet,

Eelco

Injectie
Moderator

Bericht door Injectie » wo 18 jan, 2006 0:02

Ik tank standaard BP ultimate. Iets lagers (Euro) krijgen mijn Saabjes niet.

edwardk
Geregistreerd lid

re

Bericht door edwardk » wo 18 jan, 2006 0:06

Loop ie zoveel beter op Bp ultimate dan op andere ongelood 98 dan ?

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » wo 18 jan, 2006 0:07

Dan sparen we de benzine wel op tot na die tijd en gaan we nu definitief over op een hoger octaantje. Kan ik ook alvast aan dat hogere vermogen wennen.

Injectie
Moderator

Bericht door Injectie » wo 18 jan, 2006 0:08

Dat zeg ik niet.
Feit Is dat ie Op BP ultimate Beter loopt als op BP euro. En ik een kortingspas van BP heb. Dus iets anders tank ik niet.

edwardk
Geregistreerd lid

re

Bericht door edwardk » wo 18 jan, 2006 0:13

Merk niet zo heel veel verschil, loopt op 98 iets voordeliger dan op 95 maar loopt verder op allebei prima.

turboflix
Donateur
Donateur

Re: re

Bericht door turboflix » wo 18 jan, 2006 1:12

de mijne rijdt......

Maarten C
Geregistreerd lid

Bericht door Maarten C » za 11 feb, 2006 18:49

Nog een maand, dan kom ik eens kijken in GELDROP. Hopelijk is het een geweldige dag geweest. :green_spider:

Estatic
Geregistreerd lid

Bericht door Estatic » zo 12 feb, 2006 13:15

Het is dus op zaterdag 11 maart ??
Weten jullie al hoe laat jullie beginnen?

Als ik tijd heb "vlieg" ik even vanuit het zuiden op en neer voor wat foto's, evt. video en psychische ondersteuning. :lol:

marq101
Geregistreerd lid

Bericht door marq101 » zo 12 feb, 2006 13:37

Maarten C schreef:Nog een maand, dan kom ik eens kijken in GELDROP. Hopelijk is het een geweldige dag geweest. :green_spider:
Je mag wel in mijn plaats hoor...wil wel even zien hoe jouw auto de rollenbank uit elkaar trekt :twisted:

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » zo 12 feb, 2006 17:40

ja, ik vroeg me ook een weekje geleden ofzo af, of het nu de 11e maart vastsstaat (kreeg de indruk dat een andere datum ook nog open stond)

als het 11 maart is moet ik toch verstek laten aan (vind ik wel jammer, maar anderen misschien wel prima ! :twisted: ) - vakantie opgenomen, en de Saab gaat naar Andalucie.

In het geval 11 maart zou mijn plaats open staan voor iemand die de pijnbank op wil. Hannes misschien om dan alsnog in mijn plaats LPG invloed te bepalen op de 2.0c motor?

DaVinz
Geregistreerd lid

Bericht door DaVinz » zo 12 feb, 2006 19:10

mooi plaatje, jelger ... 8)

Plaats reactie