Toerental in de war na vervangen onderbreekrelais

Alles over Liquified Petroleum Gas en Saabs
Plaats reactie
bramvdm
Geregistreerd lid
Berichten: 85
Lid geworden op: vr 02 mar, 2007 12:04

Toerental in de war na vervangen onderbreekrelais

Bericht door bramvdm » za 19 okt, 2013 17:51

Ik had opeens last van een heftige schokkende auto op lpg. Na vervangen onderbreekrelais en het repareren van de bekabeling is alles weer in orde. Alleen heb ik nu last van het volgende.
Stationair loopt de auto tussen de 1100 en 1200 (was 800-900). Wanneer je afremt duurt het erg lang voor hij op dit niveau zit. Hij blijft vrij lang hangen op 1500 tot je echt helemaal stil staat. Voorheen was dit nooit het geval. Enig idee waar dit precies in zit en of ik er zelf nog iets aan kan doen?

Heb de ECU en de LPG computer al gereset.
9-5 2.0t Estate LPG Hirsch (2006)
9-3 2.0T LPG (2004) - verkocht
9-3 2.0t LPG (2002) - verkocht
9-3 2.0t LPG (2001) - verkocht
9-3 2.0T LPG (2000) - verkocht

Gebruikersavatar
gertram
Donateur 2014 + 2016
Donateur 2014 + 2016
Berichten: 2149
Lid geworden op: do 01 dec, 2005 21:46
Regio: NL - Provincie Noord-Brabant

Re: Toerental in de war na vervangen onderbreekrelais

Bericht door gertram » zo 20 okt, 2013 17:07

Als hij op benzine hetzelfde doet zou ik de AIC schoonmaken en smeren met een beetje WD-40.
900 T16SE '85 3drs zwart (Garrett GT2560R, 2,5" Abbott, 2.1 kop+nokkenas). 9000 2.3i LPG '95 5drs zwart. 900i '88 3drs zwart (vriendin). 900 2.1 '90 3drs platana (project).

bramvdm
Geregistreerd lid
Berichten: 85
Lid geworden op: vr 02 mar, 2007 12:04

Re: Toerental in de war na vervangen onderbreekrelais

Bericht door bramvdm » ma 21 okt, 2013 17:32

Nee op benzine is alles perfect!
9-5 2.0t Estate LPG Hirsch (2006)
9-3 2.0T LPG (2004) - verkocht
9-3 2.0t LPG (2002) - verkocht
9-3 2.0t LPG (2001) - verkocht
9-3 2.0T LPG (2000) - verkocht

Plaats reactie