KdFi en LPG in een 900

Alles over Liquified Petroleum Gas en Saabs
Plaats reactie
richardh
Geregistreerd lid

Bericht door richardh » di 26 jan, 2010 21:14

De boor heb ik net besteld, de gaten boren lukt me wel. Ik dacht dat je vervolgens wel belang had bij gebruik van de boor, hoef je hem niet zelf meer te komen.

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Sapphire » di 26 jan, 2010 21:19

Ja we praten allemaal een beetje door elkaar, maar tis nog te volgen :)

brinky
Donateur
Donateur

Bericht door brinky » di 26 jan, 2010 21:21

Ik ben bang dat Richardh straks de gehele KDFi-clan van het forum voor is... en al op LPG sjeest voordat de topicstarters ook maar een fuelrail hebben gefabriceerd. :lol:

(Dit is dus een pluimpje voor Richard :) ).

richardh
Geregistreerd lid

Bericht door richardh » di 26 jan, 2010 21:46

ach, iedere keer benzine tanken motiveert om door te pakken

JanWessel
Geregistreerd lid

Bericht door JanWessel » wo 27 jan, 2010 13:19

Zeg jongens, is het niet een idee om een inkoop-actie te organiseren voor alle 8v's die een fuel-rail willen? Waarom allemaal het wiel opnieuw uitvinden?

brinky
Donateur
Donateur

Bericht door brinky » wo 27 jan, 2010 14:24

Richard, hoe ver ben je eigenlijk met je project? Of is de fuelrail het eerste wat je gaat doen?

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Sapphire » wo 27 jan, 2010 14:48

JanWessel schreef:Zeg jongens, is het niet een idee om een inkoop-actie te organiseren voor alle 8v's die een fuel-rail willen? Waarom allemaal het wiel opnieuw uitvinden?
Lijkt mij meer een kwestie van kosten besparen dan het wiel opnieuw uitvinden. Maargoed, met een inkoopactie wil ik eventueel ook wel meedoen. Maar dat wordt aardig duur als je de post van Rhinobirds bekijkt, vandaar mijn idee om het zelf te maken.

En ja brinky, misschien is richard ons wel voor, maar het is toch geen wedstrijd? Voor mij niet althans. Als het af is ziet niemand hoe lang je er over hebt gedaan...

brinky
Donateur
Donateur

Bericht door brinky » wo 27 jan, 2010 14:57

Sapphire schreef:En ja brinky, misschien is richard ons wel voor, maar het is toch geen wedstrijd? Voor mij niet althans.
Haha, true words van een verliezer. ;)

Nee, Sapphire, het is geen wedstrijd... maar ben ik dan de enige die het wel waardeert dat Richard van aanpakken houdt?

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Sapphire » wo 27 jan, 2010 14:59

Nee, ik waardeer het ook. Maar niet iedereen heeft evenveel tijd om er mee bezig te zijn... of andere klussen hebben prioriteit.

Het is voor mij geen doel om het als eerste werkend te hebben, misschien dat dit wel jouw drijfveer is? ;)

brinky
Donateur
Donateur

Bericht door brinky » wo 27 jan, 2010 15:11

Ik vind het leuk om te pionieren... dingen te proberen... zaken uit te zoeken. Dat betekent niet meteen dat je dan eerder moet zijn dan een ander, maar het geeft natuurlijk wel een extra kick. :)

Maar het gaat wel erg off-topic zo... ik probeerde Richard alleen een schouderklopje te geven dat hij doet waar in dit topic een half jaar gekletst wordt.

JanWessel
Geregistreerd lid

Bericht door JanWessel » wo 27 jan, 2010 15:17

Ben ik het overigens helemaal mee eens, dat het gaaf is dat Richard zo voortvarend aan de slag gaat, JW. Je doet alleen nu een beetje overkomen alsof de rest hier een stel lakse honden is ofzo. Niet iedereen heeft er veel tijd voor of is zover in zijn project dat-ie kan beginnen met KDFi.

En een groupbuy is ook handig voor kennisdeling, aangezien je bij het uitpluizen van de beste fuelrailoplossing liever geen fuelrailtjes verknalt.

Ik laat het lassen liever bij Bas doen, die heeft er wat meer ervaring in.

brinky
Donateur
Donateur

Bericht door brinky » wo 27 jan, 2010 15:19

JanWessel schreef:Ben ik het overigens helemaal mee eens, dat het gaaf is dat Richard zo voortvarend aan de slag gaat, JW. Je doet alleen nu een beetje overkomen alsof de rest hier een stel lakse honden is ofzo. Niet iedereen heeft er veel tijd voor of is zover in zijn project dat-ie kan beginnen met KDFi.
Ja, ik had het heel subtiel in kunnen kleden om zo jullie tere zieltjes te sparen... maar zo ben ik nou eenmaal niet. ;)

Relax, 't is louter positief bedoeld.

JanWessel
Geregistreerd lid

Bericht door JanWessel » wo 27 jan, 2010 15:49

Heb je me nou weer aan het huilen...

elvirisimo
Geregistreerd lid

Bericht door elvirisimo » wo 27 jan, 2010 17:53

Ik vind het ook erg positief dat het weer leeft. Want als ik kijk naar me zelf - na de cursus heb ik er geen tijd ingestopt. Ik ga weer verder mee als ik wat "ruimte" heb. Het is zeker niet van de lijst.

En wat inhalen betreft - dat zie ik toch anders. Dit was opgezet als gezamenlijke inspanning om het doel te bereiken. En als iemand anders kan bijdragen - GRAAG. :shock:

Wat fuell-rail betreft. Hier ben ik nog niet uit. Echter als iemand het voor me wil/kan regelen dan ben ik weer een drempel-tje verder. :lol:

En als laatste - Brinky blaft wel, maar bijt niet - hij is een goede saab kerel - hij bedoelde het vast niet. :twisted:

elvirisimo
Geregistreerd lid

Bericht door elvirisimo » wo 27 jan, 2010 17:55

@richardh - GO FOR IT en us keep posted - zou ik zeggen

Plaats reactie