KdFi en LPG in een 900
-
richardh
- Geregistreerd lid
-
brinky
- Donateur

-
JanWessel
- Geregistreerd lid
-
brinky
- Donateur

-
Sapphire
- Donateur (7x)

Lijkt mij meer een kwestie van kosten besparen dan het wiel opnieuw uitvinden. Maargoed, met een inkoopactie wil ik eventueel ook wel meedoen. Maar dat wordt aardig duur als je de post van Rhinobirds bekijkt, vandaar mijn idee om het zelf te maken.JanWessel schreef:Zeg jongens, is het niet een idee om een inkoop-actie te organiseren voor alle 8v's die een fuel-rail willen? Waarom allemaal het wiel opnieuw uitvinden?
En ja brinky, misschien is richard ons wel voor, maar het is toch geen wedstrijd? Voor mij niet althans. Als het af is ziet niemand hoe lang je er over hebt gedaan...
-
brinky
- Donateur

-
Sapphire
- Donateur (7x)

-
brinky
- Donateur

Ik vind het leuk om te pionieren... dingen te proberen... zaken uit te zoeken. Dat betekent niet meteen dat je dan eerder moet zijn dan een ander, maar het geeft natuurlijk wel een extra kick. 
Maar het gaat wel erg off-topic zo... ik probeerde Richard alleen een schouderklopje te geven dat hij doet waar in dit topic een half jaar gekletst wordt.
Maar het gaat wel erg off-topic zo... ik probeerde Richard alleen een schouderklopje te geven dat hij doet waar in dit topic een half jaar gekletst wordt.
-
JanWessel
- Geregistreerd lid
Ben ik het overigens helemaal mee eens, dat het gaaf is dat Richard zo voortvarend aan de slag gaat, JW. Je doet alleen nu een beetje overkomen alsof de rest hier een stel lakse honden is ofzo. Niet iedereen heeft er veel tijd voor of is zover in zijn project dat-ie kan beginnen met KDFi.
En een groupbuy is ook handig voor kennisdeling, aangezien je bij het uitpluizen van de beste fuelrailoplossing liever geen fuelrailtjes verknalt.
Ik laat het lassen liever bij Bas doen, die heeft er wat meer ervaring in.
En een groupbuy is ook handig voor kennisdeling, aangezien je bij het uitpluizen van de beste fuelrailoplossing liever geen fuelrailtjes verknalt.
Ik laat het lassen liever bij Bas doen, die heeft er wat meer ervaring in.
-
brinky
- Donateur

Ja, ik had het heel subtiel in kunnen kleden om zo jullie tere zieltjes te sparen... maar zo ben ik nou eenmaal niet.JanWessel schreef:Ben ik het overigens helemaal mee eens, dat het gaaf is dat Richard zo voortvarend aan de slag gaat, JW. Je doet alleen nu een beetje overkomen alsof de rest hier een stel lakse honden is ofzo. Niet iedereen heeft er veel tijd voor of is zover in zijn project dat-ie kan beginnen met KDFi.
Relax, 't is louter positief bedoeld.
-
elvirisimo
- Geregistreerd lid
Ik vind het ook erg positief dat het weer leeft. Want als ik kijk naar me zelf - na de cursus heb ik er geen tijd ingestopt. Ik ga weer verder mee als ik wat "ruimte" heb. Het is zeker niet van de lijst.
En wat inhalen betreft - dat zie ik toch anders. Dit was opgezet als gezamenlijke inspanning om het doel te bereiken. En als iemand anders kan bijdragen - GRAAG.
Wat fuell-rail betreft. Hier ben ik nog niet uit. Echter als iemand het voor me wil/kan regelen dan ben ik weer een drempel-tje verder.
En als laatste - Brinky blaft wel, maar bijt niet - hij is een goede saab kerel - hij bedoelde het vast niet.
En wat inhalen betreft - dat zie ik toch anders. Dit was opgezet als gezamenlijke inspanning om het doel te bereiken. En als iemand anders kan bijdragen - GRAAG.
Wat fuell-rail betreft. Hier ben ik nog niet uit. Echter als iemand het voor me wil/kan regelen dan ben ik weer een drempel-tje verder.
En als laatste - Brinky blaft wel, maar bijt niet - hij is een goede saab kerel - hij bedoelde het vast niet.