Hey de 2e SS op de lijst
Wie:Psychotic
Wat:93 Sport Sedan 1.8t Linear 150pk standaard
Vermogen:200pk
Type installatie:Viale LPI
Bijzonderheden: Standaard 150pk nu 200, verder verlaagd met eibach om het vermogen echt goed op de weg te brengen en houden
Het was een standaard 1.8t Linear maar inmiddels uitgegroeid tot iets moois. Verder zit ik er hard aan te denken om verder te gaan d.m.v. een 5e injector. Ben al even op het forum aan het zoeken geweest maar vond de ervaringen van jou DJ niet zo snel terug. Als ik een bedrag van 500,- ben ik daar wel voor in. Momenteel loopt hij erg goed op LPG zonder verder aanpassing.
De mijne is op 160km getuned en had aanvankelijk fuelcuts op gas, is vorig jaar door hertuning verholpen. Deze week een zojuist een nieuwe LPGpomp laten plaatsen dus ik kan weer even vooruit
Nog een opmerking; op het forum heb ik nog niet gehoord/gelezen dat iemand zijn LPG-software heeft laten aanpassen. Ik heb met mijn gasboer afgesproken om de LPG-software van Vialle voor een 2T te flashen ipv de standaard software die er nu in zit. Dit zou als voordeel kunnen hebben dat de klepen betere koeling krijgen. Ook zit ik nog te denken aan Flashlube om de kop te sparen.
Ik wil er nog een open dak in en dan ben ik wel een beetje klaar (denk ik). En dan wellicht toe aan een andere? Viggen op gas hey....