Hoe kan ik op de mooie lijst komen?Robbert_s_ schreef:Wie: Robbert
Wat: Saab 9-3 2.0T Aero 6M
Vermogen: 210 pk
Type installatie: Vialle (4 Bruine injectoren)
Bijzonderheden: geen
P.S. kan ik zelf zien of het ook echt bruine injectoren zijn zonder het hele spul los te halen?
Lijst van Saabs op lpg met 200pk of meer (al 42 Saabs!)
-
Robbert_s_
- Geregistreerd lid
Re: Lijst van Saabs op lpg met 200pk of meer (al 42 Saabs!)
-
Gyttja
- Geregistreerd lid
Als ik het al zou testen is het alleen op ethanol rijden en niet op LPG overschakelen tot de tank nagenoeg leeg is en dan weer volgooien met benzine.Garrett schreef:Zou ik niet doen, gyttja. Op ethanol proberen te rijden dan. Je kunt namelijk niet op bio en op LPG rijden. De andere samenstelling van bio-ethanol regelt T7 automatisch bij waardoor de waardes in de gascomputer niet meer kloppen. Ik weet er het fijne niet van, maar dat is wel al eerder besproken op het forum.
Zie ik bij auto 2 staan dat je je gezochte estate gevonden hebt? Of is dat nog de oude.
En nee de 2e is de gecrashte auto. We zijn nu een 9-3SS voor mijn schoonvader aan het zoeken.
Een 2e Saab voor ons komt zodra de Daihatsu verkocht is. Alleen is dat een lastige kleur dus moeten we veel geduld uitoefenen.
-
rs13
- Geregistreerd lid
Sowieso zou ik niet op ethanol en gas als dagelijkse brandstof willen rijden. Voor koude starts is ethanol niet zo lekker omdat de alcohol niet verbrandt als het nog koud is. Resultaat is dus dat je veel meer brandstof zal verbruiken als je koud start op ethanol. En net als de ethanol goed begint te verbranden slaat je systeem over op lpg. Niet zo handig dus.
Wat ik fijn vind is dagelijks lekker op lpg gassen met benzine in de tank voor koude starts en daar waar je een soort trackday of autobahn rit gaat maken eens e85 erin kiepen. Dan is de combi e85, euro en lpg ideaal. Mocht je dan eens in frankrijk voor weinig e85 kunnen tanken is dat natuurlijk zo ook mooi geregeld...
Maar echt op e85/ lpg lijkt mij niet aantrekkelijk.
Overigens gaat e85 prima samen met de rubbers en leidingen.
Wat ik fijn vind is dagelijks lekker op lpg gassen met benzine in de tank voor koude starts en daar waar je een soort trackday of autobahn rit gaat maken eens e85 erin kiepen. Dan is de combi e85, euro en lpg ideaal. Mocht je dan eens in frankrijk voor weinig e85 kunnen tanken is dat natuurlijk zo ook mooi geregeld...
Maar echt op e85/ lpg lijkt mij niet aantrekkelijk.
Overigens gaat e85 prima samen met de rubbers en leidingen.
-
Bob Storm
- Geregistreerd lid
bob storm
9-3 se 2.3 Turbo 2002
ca. 210 pk 350nm
vialle lpi 4x witte inj.
geen CE !!!
9-3 se 2.3 Turbo 2002
ca. 210 pk 350nm
vialle lpi 4x witte inj.
geen CE !!!
-
evo
- Donateur (2x)

Dapper op 4 witte... Ik hoop dat je weet wat je doet :ugeek:
Verstuurd van mijn GT-N7000 met Tapatalk
Verstuurd van mijn GT-N7000 met Tapatalk
-
mariette
- Geregistreerd lid
je mag mijn 9-5 AERO Estate (250pk) er ook bij zetten. Afgelopen november is daar, direct bij aankoop, een ringtank ingezet.
-
Gyttja
- Geregistreerd lid
Volgens mij wordt de lijst niet echt meer bijgewerkt?
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

sinds vandaag kan ik ook weer op de lijst
mijn rode 9-5 estate, 2.3T aut5 met 280 pk rijdt feilloos met een Vogels LPG installatie (voor een erg scherpe prijs)
mijn rode 9-5 estate, 2.3T aut5 met 280 pk rijdt feilloos met een Vogels LPG installatie (voor een erg scherpe prijs)
-
Sander
- Forum Admin
Je Saab wordt steeds begeerlijker 
-
Peter Veeke
- Donateur (4x)

Hoi DavidJoost,
Je mag nr 15 veranderen. Heb afgelopen week de aero af laten voeren. Is als donor gebruikt voor mijn Anni.
Nr 15 is dus nu:
Wie: Peter Veeke
Wat: Saab 9000 CSE Anniversary 2.3T aut. Maptun Stage 1
Vermogen: 245pk
Type installatie: Vialle LPi (G3)
Bijzonderheden: LPI-installatie overgebouwd naar Anni bij km 140.000. Kmstand per 20-4-13: 226.000. Motor- en koprevisie bij km 216.500. Inmiddels witte injectoren vervangen door bruine (liep toch consequent te arm). Software nog door Vialle aan te passen (loopt nu consequent te rijk)
Je mag nr 15 veranderen. Heb afgelopen week de aero af laten voeren. Is als donor gebruikt voor mijn Anni.
Nr 15 is dus nu:
Wie: Peter Veeke
Wat: Saab 9000 CSE Anniversary 2.3T aut. Maptun Stage 1
Vermogen: 245pk
Type installatie: Vialle LPi (G3)
Bijzonderheden: LPI-installatie overgebouwd naar Anni bij km 140.000. Kmstand per 20-4-13: 226.000. Motor- en koprevisie bij km 216.500. Inmiddels witte injectoren vervangen door bruine (liep toch consequent te arm). Software nog door Vialle aan te passen (loopt nu consequent te rijk)
-
dbavell
- Geregistreerd lid
Mij kan je ook toevoegen aan de lijst.
Saab 9000 2.0t Anniversary
LPT -> FPT upgrade + stage 1 (G-Iced) plus minus 225 PK
Prins VSI
Saab 9000 2.0t Anniversary
LPT -> FPT upgrade + stage 1 (G-Iced) plus minus 225 PK
Prins VSI
-
Nairua
- Donateur

Niet. David heeft hem al heeeeel lang niet meer bijgewerkt.Robbert_s_ schreef:Hoe kan ik op de mooie lijst komen?
-
Nairua
- Donateur

viewtopic.php?f=51&t=131630" onclick="window.open(this.href);return false;Nairua schreef:Niet. David heeft hem al heeeeel lang niet meer bijgewerkt.Robbert_s_ schreef:Hoe kan ik op de mooie lijst komen?