ja, heb fact gezien...daar gaat het niet om hoor..Ik weet niet hoe jouw 230 pk dan werken maar als ik achter mijn eigen classic aan rijd (en inderdaad, niet allebei tegelijkNK900se schreef:Hoi Felix,turboflix schreef:sinds kort eigenaar van een 93ss Vector-automaat, uit 2003 op LPi Vialle.
Met maptun stage-1, zat erin toen ik hem kocht. Volgens vorige eigenaar dus >200pk..
Zelf vind ik de wagen niet echt snel (ben 'verwend' met mijn T900S16) maar het rijdt 'wel lekker vlot'..
zou ik vermogen nog probleemloos kunnen opschroeven zonder iets aan de injectoren etc te doen? suggesties?
grtz,
felix
de Saab is inderdaad getuned tijdens de tuning dagen en door deze mannen afgesteld op 200pk ivm de lpg installatie. Factuur zit er overigens ook gewoon bij.... Hij hield mijn 900 Turbo met 230 pk (en ruim 200kg lichter) toch lekker bij, en die zit rond de 7 seconden op de honderd. Dus dat is toch wel best snel.....
Dat klopt op zich dus ook want zoals je zelf zegt, meer vermogen EN minder gewicht...dus eigenlijk kan het niet wat je zegt...jij zou ook veel sneller moeten zijn denk ik dan...
de vraag is gewoon: is er op eenvoudige wijze nog wat meer vermogen in te zetten of moet ik ook met de injectoren etc aan de gang (waar ik geen zin in heb eigenlijk, want de wagen rijdt verder wel heel fijn..)
grtz,
flikz