Overzicht LPG installatie bedrijven

Alles over Liquified Petroleum Gas en Saabs
einstein
Geregistreerd lid

erkend lpg inbouwstation/reperateur.

Bericht door einstein » wo 09 apr, 2008 23:40

Vergeet ook niet dat er in AMERSFOORT een erkend inbouwstation zit die GASFX doet. Dat is gewoon het LPI systeem van vialle maar dan voor véél minder geld maar met meer garantie.
Het allermooiste is dat het bij de SAAB-DEALER is(SAAB AMERSFOORT).
Tevens zijn zij dealer van NECAM,PRINS,TELEFLEX en andere merken.
Ik heb mijn saab daar laten inbouwen en ik moet zeggen dat die kale (johnny) echt verstand van zaken heeft zowel op lpg als op saab gebied.
Er komen mensen uit het hele land met LPG-problemen.
Ik kreeg toen der tijd deze tip en ik wil hem graag overdragen aan een ander.
ECHT EEN AANRADER dus!!

MacGriffin
Geregistreerd lid

Bericht door MacGriffin » vr 11 apr, 2008 12:34

Ideetje: LPG-installatie merk vermelding?

einstein
Geregistreerd lid

gazzzzzz

Bericht door einstein » vr 11 apr, 2008 20:52

Bij mijn saab heb ik GASFX (LPI van vialle maar,dan voor een actie-prijs) laten inbouwen.
Maar zij doen ook allerlei andere merken zoals eerder vermeld.
Ik heb ook begrepen dat daar alle auto's van de STERN-GROEP naar toe gaan die op lpg gaan/moeten rijden.
En dat je daar als particulier ook gewoon terecht kunt.

viggenpilot
Geregistreerd lid

Re: erkend lpg inbouwstation/reperateur.

Bericht door viggenpilot » di 15 apr, 2008 12:49

einstein schreef:Vergeet ook niet dat er in AMERSFOORT een erkend inbouwstation zit die GASFX doet. Dat is gewoon het LPI systeem van vialle maar dan voor véél minder geld maar met meer garantie.
Het allermooiste is dat het bij de SAAB-DEALER is(SAAB AMERSFOORT).
Tevens zijn zij dealer van NECAM,PRINS,TELEFLEX en andere merken.
Ik heb mijn saab daar laten inbouwen en ik moet zeggen dat die kale (johnny) echt verstand van zaken heeft zowel op lpg als op saab gebied.
Er komen mensen uit het hele land met LPG-problemen.
Ik kreeg toen der tijd deze tip en ik wil hem graag overdragen aan een ander.
ECHT EEN AANRADER dus!!
Hey mijn saabje is daar ook in onderhoudt!
en die kale :P ken ik wel hij weet idd veel maar als ie begint met lullen houdt ie ook nooit meer op :?
ik wist wel dat ze daar gas inbouwden voor mitsubishi...

maar eigelijk had ik een vraagje,
ik rij dan wel niet op gas maar mijn saab bracht ik daar wel altijd maar nou waren ze verhuist naar een straat verder op.
(het werd er niet veel mooier op kwa bedrijf,als de service dan nog maar net zo goed is :wink: )
maar nou zag ik dus dat ze weer terug gingen in dat oude pand,alleen ondere een nwe naam,nou was mijn vraag is dat dan nog onder het zelfde management????
want de service was eigelijk uitstekend!

viggenpilot
Geregistreerd lid

Re: erkend lpg inbouwstation/reperateur.

Bericht door viggenpilot » di 15 apr, 2008 12:49

dubbel post!

sorry ben nog ff aan het vogelen :oops:

J de Vries
Geregistreerd lid

Saab dealer Amersfoort

Bericht door J de Vries » di 15 apr, 2008 19:39

Hey luitjes, wat ik begrepen heb gaat de Saab dealer in Amersfoort gewoon door in het pand waar ze nu zitten.

Ik ben daar ook een keer geweest en werd keurig geholpen daar, die jongens hebben verstand van zaken daar.

Ik denk er over om mjn 9-3 op gas te laten bouwen en ik heb een goed en tehn advies van die jongens gekegen daar en ik ga het zeker door hun laten uitvoeren, en ik heb daar alle vertrouwen in

J de Vries
Geregistreerd lid

Saab dealer Amersfoort

Bericht door J de Vries » di 15 apr, 2008 19:39

Hey luitjes, wat ik begrepen heb gaat de Saab dealer in Amersfoort gewoon door in het pand waar ze nu zitten.

Ik ben daar ook een keer geweest en werd keurig geholpen daar, die jongens hebben verstand van zaken daar.

Ik denk er over om mjn 9-3 op gas te laten bouwen en ik heb een goed en tehn advies van die jongens gekegen daar en ik ga het zeker door hun laten uitvoeren, en ik heb daar alle vertrouwen in

viggenpilot
Geregistreerd lid

Re: Saab dealer Amersfoort

Bericht door viggenpilot » di 15 apr, 2008 22:10

J de Vries schreef:Hey luitjes, wat ik begrepen heb gaat de Saab dealer in Amersfoort gewoon door in het pand waar ze nu zitten.

aha duidelijk verhaal! maar ik hou het bij benzine!
mijn distributie zit er aan te komen en ja das wel weer ff geld! :?
maar dat zou wel mooi zijn want ik heb eigelijk geen zin om te wissellen van bedrijf!
die mensen die nog voor van kooy werkten zitten toch echt het langs in de saab, die weten het wel!
al vond ik die beckmen lapre toch een aparte snuiter met zijn gepimpte sjonnie 9'7
die zou je eigelijk op gas moeten bouwen! :D

maar ff voor het lijstje dan is dus gas inbouw op nr 65 geworden.

einstein
Geregistreerd lid

Bericht door einstein » vr 18 apr, 2008 0:40

Ja, idd nr 65 nijverheidsweg- noord te Amersfoort.

Maar even wat anders ik zag dat er in het oude pand van "van kooy SAAB" op nr 54 een (andere) saab dealer komt????
Weet iemand daar iets van af ???
Ga het wel raar vinden als er twee dealers in nog geen honderd meter van elkaar vandaan zitten.toch??

Maar ik blijf gewoon lekker bij nr 65.
Goede service en betaalbaar want de peut kost tegenwoordig al genoeg!!!

groetjes :arrow: :arrow:

J de Vries
Geregistreerd lid

Nieuwe Saab dealer

Bericht door J de Vries » zo 20 apr, 2008 16:01

Inderdaad vreemd ik reed vandaag er langs en zag dat er druk verbouwd wordt op de Nijverheidsweg Noord 54.

Ik ben vrijdag nog bij de jongens van Nijverheidsweg Noord 65 geweest en daar is de showroom nog up to date en wat ik hoorde gaat daar een complete verbouwing plaatsvinden voor Saab unlim wat ik begrepen heb.

Misschien dat er iemand op dit forum een antwoord weet?

ik blijf iniedergeval de dealer op 65 trouw, heben veel vakkennis en techn knowhow in huis :D

viggenpilot
Geregistreerd lid

Re: Nieuwe Saab dealer

Bericht door viggenpilot » ma 21 apr, 2008 10:10

Martijn Oosterom schreef:
J de Vries schreef:Inderdaad vreemd ik reed vandaag er langs en zag dat er druk verbouwd wordt op de Nijverheidsweg Noord 54.

Ik ben vrijdag nog bij de jongens van Nijverheidsweg Noord 65 geweest en daar is de showroom nog up to date en wat ik hoorde gaat daar een complete verbouwing plaatsvinden voor Saab unlim wat ik begrepen heb.

Misschien dat er iemand op dit forum een antwoord weet?

ik blijf iniedergeval de dealer op 65 trouw, heben veel vakkennis en techn knowhow in huis :D
Ik heb niet zo'n hoge pet op van die jongens...beetje minder goede ervaring opgedaan; zowel in de showroom als in de garage.
vraag jij wel naar die kale dan?
die van mij wordt altijd gewassen zelf met de apk en netjes schoon gemaakt van binnen!

J de Vries
Geregistreerd lid

lpg

Bericht door J de Vries » ma 21 apr, 2008 19:18

Vandaag afspraak gemaakt voor inbouw LPI bij Saab Amersfoort (Nijverheidsweg 65), goed geregeld krijg gratis een auto mee voor de dagen dat ze mijn Saabje onderhanden hebben, nog even met die kale gesproken waar sommige het over hebben, hij is de lpg technicus en die man heeft wel kennis van zaken, en tevens ook nog eens meedenkend met de klant.
Ik heb ook nog even in de werkplaats gekeken en aar doen ze geen lullige dingen zeg, waren met een complexe storing bezig van een 9-5 V6 en dat is best leuk om eens in de keuken van de dealer te kijken, en nu ik dit gezien heb was het voor mij klaar,de Saab krijgt bij die jongens z`n lpi installatie en ik heb daar meer dan 100% vertrouwen in.

J de Vries
Geregistreerd lid

lpg inbouwen

Bericht door J de Vries » ma 21 apr, 2008 19:18

Vandaag afspraak gemaakt voor inbouw LPI bij Saab Amersfoort (Nijverheidsweg 65), goed geregeld krijg gratis een auto mee voor de dagen dat ze mijn Saabje onderhanden hebben, nog even met die kale gesproken waar sommige het over hebben, hij is de lpg technicus en die man heeft wel kennis van zaken, en tevens ook nog eens meedenkend met de klant.
Ik heb ook nog even in de werkplaats gekeken en aar doen ze geen lullige dingen zeg, waren met een complexe storing bezig van een 9-5 V6 en dat is best leuk om eens in de keuken van de dealer te kijken, en nu ik dit gezien heb was het voor mij klaar,de Saab krijgt bij die jongens z`n lpi installatie en ik heb daar meer dan 100% vertrouwen in.

J de Vries
Geregistreerd lid

Bericht door J de Vries » ma 21 apr, 2008 19:20

Martijn wat heb jij voor negatiefs mee gemaakt dan?

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » do 24 apr, 2008 17:11

Wat een onbeschofte manier van iemand te woord staan, niet te geloven! :shock:

Plaats reactie