lpg korte afstanden
-
Parallel
- Geregistreerd lid
Re: lpg korte afstanden
Thnx!
Jos van Dartel uit Den Bosch werd mij ook aangeraden, heb deze naam hier nog niet zo vaak gehoord. Klonk aan de telefoon ook als iemand die er verstand van heeft. Heeft tevens al meerdere (al dan niet getunede) Saabs voorzien van lpg.
Jos van Dartel uit Den Bosch werd mij ook aangeraden, heb deze naam hier nog niet zo vaak gehoord. Klonk aan de telefoon ook als iemand die er verstand van heeft. Heeft tevens al meerdere (al dan niet getunede) Saabs voorzien van lpg.
-
9000-95
- Donateur

heb ik ook goede dingen over gehoord, echter zelf geen ervaring mee.
Voor wat het waard is: mijn Prins installatie komt oorspronkelijk van Pouls in Baarlo, zit er uitzonderlijk netjes in en werkt al bijna 200.000 km 100% perfect. Kan ik dus ook aanraden.
Voor wat het waard is: mijn Prins installatie komt oorspronkelijk van Pouls in Baarlo, zit er uitzonderlijk netjes in en werkt al bijna 200.000 km 100% perfect. Kan ik dus ook aanraden.
-
Parallel
- Geregistreerd lid
De eerste offertes zijn binnen van 2 ervaren inbouwers:
Vialle: € 2150 incl btw en flashlube
Prins: € 2750 incl btw en ex ophogen laadvloer à € 150,--?
En allebei overtuigd dat hun systeem het beste is voor mijn situatie, de zeer korte afstanden dus. Sterker nog, Vialle zou eerder omschakelen dan Prins, behalve bij de eerste koude start 's ochtends.
Het wordt niet gemakkelijker, prijs zegt niet alles.
Vialle: € 2150 incl btw en flashlube
Prins: € 2750 incl btw en ex ophogen laadvloer à € 150,--?
En allebei overtuigd dat hun systeem het beste is voor mijn situatie, de zeer korte afstanden dus. Sterker nog, Vialle zou eerder omschakelen dan Prins, behalve bij de eerste koude start 's ochtends.
Het wordt niet gemakkelijker, prijs zegt niet alles.
-
Garrett
- Lid van verdienste
Absurde prijs voor die Prins. Misschien kan AGS in België iets voor je betekenen. Hij is Belgisch importeur van Prins.
In mijn 9-5 is die installatie met valvecare geplaatst voor €1.995,-.
Als hij ook RDW-keuringen mag doen, of een kennis daarin heeft, kan hij de installatie misschien voor je inbouwen. Ben je in ieder geval geen rib uit je lijf kwijt.
In mijn 9-5 is die installatie met valvecare geplaatst voor €1.995,-.
Als hij ook RDW-keuringen mag doen, of een kennis daarin heeft, kan hij de installatie misschien voor je inbouwen. Ben je in ieder geval geen rib uit je lijf kwijt.
-
Parallel
- Geregistreerd lid
Dat dacht ik dus ook.
Ik zal eens informeren.
Heeft iemand een foto van zijn laadvloer (Sedan) indien deze omhoog is gekomen. Ik vraag me af hoeveel het is.
Past zo'n tank niet zónder ophogen?
Ik zal eens informeren.
Heeft iemand een foto van zijn laadvloer (Sedan) indien deze omhoog is gekomen. Ik vraag me af hoeveel het is.
-
millerman
- Donateur (3x)

Hoe veel liter is de tank? Bij 67L komt ie een stuk omhoog. Mijn laadvloer is nu bijna gelijk met de rand van de kofferklep onderin. Ik heb er nog steeds geen nette oplossing van gemaakt trouwens. Die flap hangt er dus een beetje half bij en alles dondert naar beneden bij de tank.
-
fozwart
- Donateur (7x)

Ik zal morgen even een foto nemen, mijn inbouwer heeft het erg netjes afgewerkt.Parallel schreef:Dat dacht ik dus ook.
Ik zal eens informeren.
-
Parallel
- Geregistreerd lid
Ik ben benieuwd, alvast bedankt! Is jouw tank 67 liter?fozwart schreef:Ik zal morgen even een foto nemen, mijn inbouwer heeft het erg netjes afgewerkt.Parallel schreef:Dat dacht ik dus ook.
Ik zal eens informeren.
-
Parallel
- Geregistreerd lid
Ik heb bij die duurdere offerte wel aangegeven dat ik wil dat alles keurig netjes afgewerkt wordt vandaar ook dat aanpassen laadvloer in die prijs zit. Ik wil dus geen hangende flappen, wiebelende vloeren etc.millerman schreef:Hoe veel liter is de tank? Bij 67L komt ie een stuk omhoog. Mijn laadvloer is nu bijna gelijk met de rand van de kofferklep onderin. Ik heb er nog steeds geen nette oplossing van gemaakt trouwens. Die flap hangt er dus een beetje half bij en alles dondert naar beneden bij de tank.
Maar het is nog steeds veel geld.
-
fozwart
- Donateur (7x)

Ik weet het niet precies hoeveel liter ik heb, het zou wel eens rond de 55 kunnen zijn. Ik heb in ieder geval nog 10 centimeter zitten tussen vloer en drempel van de kofferbak. Ik zal het even nakijken. Hier zijn de foto's.Parallel schreef:Ik ben benieuwd, alvast bedankt! Is jouw tank 67 liter?fozwart schreef:Ik zal morgen even een foto nemen, mijn inbouwer heeft het erg netjes afgewerkt.Parallel schreef:Dat dacht ik dus ook.
Ik zal eens informeren.
Rondom de uitsparing van het reservewiel zijn schuimblokken geplaatst.

Op de schuimblokken ligt een plaat met een uitsparing dusdanig dat er een vlakke vloer ontstaat

De originele bekleding past er mooi overheen

-
Parallel
- Geregistreerd lid
dank voor de fotoreportage, dit geeft een helder beeld. Dit is een 9-3 SS?
-
Parallel
- Geregistreerd lid
-
Sneeuwwitje
- Geregistreerd lid
Hee parallel,
Al een beslissing genomen?
Mijn 9-3 met ca 290 pk heb ik vorig jaar door Allround LPG laten voorzien van een Vialle-installatie. Het betreft een een ringtank van 67 l. De vloer is inderdaad een cm of 5-7 omhoog gekomen.
Helaas gaat de 300 pk ondanks beloftes van hun kant niet geheel zonder problemen. Ook de klantvriendelijkheid en service laat sterk te wensen over (heb ik ondertussen mogen ervaren in de garantietijd), dus ik ga ze zeker niet aanraden hier.
Prijs was 2500 Euro.
Al een beslissing genomen?
Mijn 9-3 met ca 290 pk heb ik vorig jaar door Allround LPG laten voorzien van een Vialle-installatie. Het betreft een een ringtank van 67 l. De vloer is inderdaad een cm of 5-7 omhoog gekomen.
Helaas gaat de 300 pk ondanks beloftes van hun kant niet geheel zonder problemen. Ook de klantvriendelijkheid en service laat sterk te wensen over (heb ik ondertussen mogen ervaren in de garantietijd), dus ik ga ze zeker niet aanraden hier.
Prijs was 2500 Euro.