LPG Frankrijk
-
Inkoper
- Geregistreerd lid
LPG Frankrijk
Goedemorgen,
ik moet over 4 weken naar Parijs... nu was ik even benieuwd of je voor het tanken van LPG een verloopnippel nodig hebt...
Weet iemand dit?
m.vr.gr.
Ron
ik moet over 4 weken naar Parijs... nu was ik even benieuwd of je voor het tanken van LPG een verloopnippel nodig hebt...
Weet iemand dit?
m.vr.gr.
Ron
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Ja, heb je nodig.
http://www.frankrijkalsvakantieland.nl/lpg_autogas.htm
http://www.frankrijkalsvakantieland.nl/lpg_autogas.htm
LPG (GPL) is langs de autosnelwegen redelijk goed verkrijgbaar. De Franse LPG-vulnippel past echter niet op uw tankaansluiting. Een verloopnippel en een gids met de verkooppunten van LPG zijn verkrijgbaar bij de ANWB.
-
Inkoper
- Geregistreerd lid
LPG Frankrijk
dankjewel... ga vanmiddag er gelijk wel even langs.. ANWB kantoor zit vlakbij.
prettig weekend allen
Ron
dankjewel... ga vanmiddag er gelijk wel even langs.. ANWB kantoor zit vlakbij.
prettig weekend allen
Ron
-
Lennart.
- Geregistreerd lid
-
jacoh30
- Geregistreerd lid
LPG Frankrijk
Ik ben nieuwsgierig naar je verbruik op franse GPL.
Afgelopen vac. was het verbruik schrikbarend hoog en toen ik weer in beglie tankte weer normaal. Kijk eens of je dit kunt bevestigen.
Afgelopen vac. was het verbruik schrikbarend hoog en toen ik weer in beglie tankte weer normaal. Kijk eens of je dit kunt bevestigen.
-
wouterve
- Geregistreerd lid
-
Tjøørd
- Donateur (6x)

-
blafwoef
- Geregistreerd lid
Re: LPG Frankrijk
Mocht je hem nog niet gehaald hebben: ik heb de franse verloopnippel nog thuis liggen. Gebruik hem niet meer. Houdt je toch weer € 7,50 i de zakInkoper schreef:Goedemorgen,
Weet iemand dit?
m.vr.gr.
Ron
Ik kan hem eventueel bij mijn dochter neerleggen, die woont in Arnhem
-
richardh
- Geregistreerd lid
-
elfried
- Geregistreerd lid
-
karel koekjes
- Geregistreerd lid
LPG in Frankrijk heeft soms een andere samenstelling dan in 0031.
Dit vertaald zich in een hoger verbruik.Ligt aan de calorische waarde.
Ligt volgens mij aan de mix tussen butaan/propaan.
Soms heb je dit ook in nederland. Ik kende een tankstation bij mij in de buurt,waar je na het tanken af en toe een"bad trip"had.
Kennelijk gaat er wel eens wat mis met mengen,of er zijn verschillende kwaliteiten te koop.Er bestaan zomer-en winter mengsels.
Ik heb ooit eens met een klassieker in GB lpg getankt,15 jr geleden.
Toen was lpg in engeland nog vrij onbekend.
Kwam zo met een slang uit de tankauto naar mijn lpg vuller.
Auto was een Jensen Interceptor met zelf ingebouwde imco lpg installatie.7.2 v8,1 op 3.
Ik heb nog nooit zoveel power gehad op lpg. Temperatuurmeter gaf ook erg hoog aan.. Koelfans maar doorgelust. Was dus lpg met hoge calorische waarde
Dit vertaald zich in een hoger verbruik.Ligt aan de calorische waarde.
Ligt volgens mij aan de mix tussen butaan/propaan.
Soms heb je dit ook in nederland. Ik kende een tankstation bij mij in de buurt,waar je na het tanken af en toe een"bad trip"had.
Kennelijk gaat er wel eens wat mis met mengen,of er zijn verschillende kwaliteiten te koop.Er bestaan zomer-en winter mengsels.
Ik heb ooit eens met een klassieker in GB lpg getankt,15 jr geleden.
Toen was lpg in engeland nog vrij onbekend.
Kwam zo met een slang uit de tankauto naar mijn lpg vuller.
Auto was een Jensen Interceptor met zelf ingebouwde imco lpg installatie.7.2 v8,1 op 3.
Ik heb nog nooit zoveel power gehad op lpg. Temperatuurmeter gaf ook erg hoog aan.. Koelfans maar doorgelust. Was dus lpg met hoge calorische waarde
-
Paul99
- Geregistreerd lid