Trolblazer van N2024

2005-2012
Gebruikersavatar
sturgis
Geregistreerd lid
Berichten: 554
Lid geworden op: zo 25 dec, 2011 18:55
Regio: BE - Oost-Vlaanderen / Flandre-Orientale

Re: Trolblazer van N2024

Bericht door sturgis » do 17 okt, 2019 19:06

:D 8) :thumbup2:

Nou...ik vin em leuk! :D

Mooie kleur ook! Wel een beetje raar dat de midden grille in bodycolor is, of niet?
9-3 Sport sedan 1.9 TTiD4 TX edition
https://www.garaget.org/?car=422638

9-3 Sportcombi 1.9 TID Xendium - "lilla blå gripen"
http://www.garaget.org/?car=295129

Ex
---
Volvo S40 Phase 1 1.8 MS Design - "TIE fighter"

jelger
Geregistreerd lid
Berichten: 18879
Lid geworden op: wo 28 apr, 2004 23:56
Regio: NL - Provincie Zuid-holland

Re: Trolblazer van N2024

Bericht door jelger » do 17 okt, 2019 20:24

Scherp opgemerkt. Het binnenrandje van het hoofddeel van de grille is blauw gespoten i.p.v. het zilvergrijs dat de twee flanken hebben.

Gebruikersavatar
sturgis
Geregistreerd lid
Berichten: 554
Lid geworden op: zo 25 dec, 2011 18:55
Regio: BE - Oost-Vlaanderen / Flandre-Orientale

Re: Trolblazer van N2024

Bericht door sturgis » do 17 okt, 2019 20:28

jelger schreef:
do 17 okt, 2019 20:24
Scherp opgemerkt. Het binnenrandje van het hoofddeel van de grille is blauw gespoten i.p.v. het zilvergrijs dat de twee flanken hebben.
Is/was dat standaard zo dan? Of een Spaans hersenspinsel? :)
9-3 Sport sedan 1.9 TTiD4 TX edition
https://www.garaget.org/?car=422638

9-3 Sportcombi 1.9 TID Xendium - "lilla blå gripen"
http://www.garaget.org/?car=295129

Ex
---
Volvo S40 Phase 1 1.8 MS Design - "TIE fighter"

jelger
Geregistreerd lid
Berichten: 18879
Lid geworden op: wo 28 apr, 2004 23:56
Regio: NL - Provincie Zuid-holland

Re: Trolblazer van N2024

Bericht door jelger » do 17 okt, 2019 20:39

Standaard is in zilvergrijs (of "chroom") gespoten, ik denk dat er sprake is van huisvlijt. kan even snel bladerend door de Google afbeeldingen geen een vergelijkbare tegen - maar hou me te goede, misschien was het wel een obscure optie. :lol:

Afbeelding

Gebruikersavatar
Barten
Donateur (12x)
Donateur (12x)
Berichten: 614
Lid geworden op: zo 25 mei, 2014 20:38
Regio: NL - Provincie Gelderland

Re: Trolblazer van N2024

Bericht door Barten » do 17 okt, 2019 21:05

Als inzoom lijkt het wel of de chroomlijst ontbreekt.
SAAB 9³ Cabrio 2.0T Aero Hirsch 05/2004
BMW iX1 xDrive30 xLine (lease) 04/2023
Ford Fiesta 1.6 Titanium X-pack 04/2009

Gebruikersavatar
Barten
Donateur (12x)
Donateur (12x)
Berichten: 614
Lid geworden op: zo 25 mei, 2014 20:38
Regio: NL - Provincie Gelderland

Re: Trolblazer van N2024

Bericht door Barten » do 17 okt, 2019 21:06

Als ik inzoom lijkt het wel of de chroomlijst ontbreekt.
SAAB 9³ Cabrio 2.0T Aero Hirsch 05/2004
BMW iX1 xDrive30 xLine (lease) 04/2023
Ford Fiesta 1.6 Titanium X-pack 04/2009

Gebruikersavatar
N2024
Geregistreerd lid
Berichten: 4361
Lid geworden op: za 04 jun, 2005 15:14
Regio: NL - Provincie Zeeland

Re: Trolblazer van N2024

Bericht door N2024 » do 17 okt, 2019 22:52

Barten schreef:
do 17 okt, 2019 21:06
Als ik inzoom lijkt het wel of de chroomlijst ontbreekt.
Correct! Ik denk het ook! Moet ik dus nog `s gaan scoren. Ook is de originele radio vervangen door een moderne radio met bluetooth en zo. Maar hierdoor kun je `m niet meer vanuit de achterbank bedienen. Misschien vind ik het wel leuk om een originele radio terug te zetten (aan de andere kant is spotify over de bose geluidsinstallatie wel lekker).

Maar wow. Wat is het een fijne auto. Ben net een aap met 7 ......nu :D
9-3 caab 1.9tid 2010
9-3 OG 2000
Coupe Fiat 20VT 1997
MB A250E 2021
Ex van de Trol (95V4) ;-(+

Gebruikersavatar
N2024
Geregistreerd lid
Berichten: 4361
Lid geworden op: za 04 jun, 2005 15:14
Regio: NL - Provincie Zeeland

Re: Trolblazer van N2024

Bericht door N2024 » do 17 okt, 2019 23:35

Heb even Google gebruikt, maar er zijn vergelijkbare 9-7X-en zonder chroomlijst http://www.2040-cars.com/Saab/9-7x/2006 ... d-1153677/

Hebben meer Saabs last van blijkbaar.

Afbeelding
9-3 caab 1.9tid 2010
9-3 OG 2000
Coupe Fiat 20VT 1997
MB A250E 2021
Ex van de Trol (95V4) ;-(+

Gebruikersavatar
N2024
Geregistreerd lid
Berichten: 4361
Lid geworden op: za 04 jun, 2005 15:14
Regio: NL - Provincie Zeeland

Re: Trolblazer van N2024

Bericht door N2024 » vr 18 okt, 2019 11:27

Wil toch wel zo`n chromen lijstje scoren nu.

Anyway. Bevalt wel zo`n 9-7. Alleen is de coupe nu wel heel erg klein vergeleken met deze Saab.

Afbeelding
9-3 caab 1.9tid 2010
9-3 OG 2000
Coupe Fiat 20VT 1997
MB A250E 2021
Ex van de Trol (95V4) ;-(+

Gebruikersavatar
Gårdarket
Donateur (5x)
Donateur (5x)
Berichten: 1847
Lid geworden op: di 17 apr, 2012 16:21
Regio: NL - Provincie Overijssel

Re: Trolblazer van N2024

Bericht door Gårdarket » vr 18 okt, 2019 12:54

Bijna alles is in vergelijking klein :D
Een airco hoeft van mij niet zo nodig, ik ben van nature al koel genoeg.


Saab 900 T16S Aero, 2019-heden
Saab 99 gl, "Walnoot", det var en gång, 2012-2021
Subaru Outback

Gebruikersavatar
1001760
Donateur (2x)
Donateur (2x)
Berichten: 3343
Lid geworden op: vr 03 mar, 2006 0:36
Regio: NL - Provincie Utrecht

Re: Trolblazer van N2024

Bericht door 1001760 » vr 18 okt, 2019 13:02

Mooie bak!
En zo wordt dit subforum ook weer een beetje leven ingeblazen.
Go 9-7X!
Saab 9-5 2.3 Turbo aero Estate 04-'06 260 pk - RIP
Iets elektrisch

[size=50]ex: 900 turbo 4d '81; 900i LPG 4d '87; 900i LPG 3d '90; 900c LPG 4d '88; 900S NG 3d '94; 900 turbo 5d '92; 9-5 3.0 estate '99; 9-5 aero estate LPG '03; 9-3 SE 1.8i LPG '05, 9-3 SE 1.9 TiD '09; 9-5 1.9 TiD Estate '07[/size]

Gebruikersavatar
sturgis
Geregistreerd lid
Berichten: 554
Lid geworden op: zo 25 dec, 2011 18:55
Regio: BE - Oost-Vlaanderen / Flandre-Orientale

Re: Trolblazer van N2024

Bericht door sturgis » vr 18 okt, 2019 15:37

N2024 schreef:
do 17 okt, 2019 23:35
Heb even Google gebruikt, maar er zijn vergelijkbare 9-7X-en zonder chroomlijst http://www.2040-cars.com/Saab/9-7x/2006 ... d-1153677/

Hebben meer Saabs last van blijkbaar.

Afbeelding
Heh...ja op die van je link zie je toch duidelijk bevestigings gaten enzo zitten...zou je idd gaan denken dat ie eraf geknald is...wie weet een zwak punt van de 9-7 als je der nog zo tegenkomt?

Edit: die grom van de V8 heeft mss het arme zweedse grilletje de stuipen op het lijf gejaagd :lol:
9-3 Sport sedan 1.9 TTiD4 TX edition
https://www.garaget.org/?car=422638

9-3 Sportcombi 1.9 TID Xendium - "lilla blå gripen"
http://www.garaget.org/?car=295129

Ex
---
Volvo S40 Phase 1 1.8 MS Design - "TIE fighter"

Gebruikersavatar
N2024
Geregistreerd lid
Berichten: 4361
Lid geworden op: za 04 jun, 2005 15:14
Regio: NL - Provincie Zeeland

Re: Trolblazer van N2024

Bericht door N2024 » vr 18 okt, 2019 15:56

Ik denk dat de grille er tijdens de Spaanse loopbaan toch van af is gevallen op enig moment :D
9-3 caab 1.9tid 2010
9-3 OG 2000
Coupe Fiat 20VT 1997
MB A250E 2021
Ex van de Trol (95V4) ;-(+

Gebruikersavatar
N2024
Geregistreerd lid
Berichten: 4361
Lid geworden op: za 04 jun, 2005 15:14
Regio: NL - Provincie Zeeland

Re: Trolblazer van N2024

Bericht door N2024 » vr 18 okt, 2019 23:24

Inmiddels op Ebay een "nieuwe" grille gekocht.
9-3 caab 1.9tid 2010
9-3 OG 2000
Coupe Fiat 20VT 1997
MB A250E 2021
Ex van de Trol (95V4) ;-(+

Gebruikersavatar
N2024
Geregistreerd lid
Berichten: 4361
Lid geworden op: za 04 jun, 2005 15:14
Regio: NL - Provincie Zeeland

Re: Trolblazer van N2024

Bericht door N2024 » vr 18 okt, 2019 23:59

1001760 schreef:
vr 18 okt, 2019 13:02
Mooie bak!
En zo wordt dit subforum ook weer een beetje leven ingeblazen.
Go 9-7X!
Thanks! Ik ben er blij mee.
9-3 caab 1.9tid 2010
9-3 OG 2000
Coupe Fiat 20VT 1997
MB A250E 2021
Ex van de Trol (95V4) ;-(+