demontagedag Saab 900 zat. 9 september
-
Thom
- Donateur

demontagedag Saab 900 zat. 9 september
Zaterdag 9 september ga ik een classic Saab 900 demonteren. In het verleden heeft dit al eens plaats gevonden samen met een aantal Saabliefhebbers (van ervaren sleutelaars tot a-technische mensen en louter enthousiastelingen). Bedoeld als leuke Saabdag om te zelf (leren) sleutelen, contacten te leggen en wijzer te worden over Saab. En wellicht zit er nog een onderdeel voor je bij. Voor versnaperingen wordt gezorgd.
Voor info en aanmelding: Thom van der Wiel, wielthom@hotmail.com, tel. 06-20496238.
Voor info en aanmelding: Thom van der Wiel, wielthom@hotmail.com, tel. 06-20496238.
-
Sjoerd van Gerwen
- Geregistreerd lid
-
John
- Geregistreerd lid
-
Tods
- Geregistreerd lid
-
Thom
- Donateur

demontage 900
Iedereen bedankt voor de enthousiaste reacties! Er zijn geen kosten aan verbonden. Misschien wel fijn als iemand iets voor de lunch meeneemt, of gewoon wat te drinken.
Het is trouwens in Voorst onder Apeldoorn. Ontvangst tussen 09.45 en 10.00 uur en einde nader te bepalen (zo lang we zin hebben!). De routebeschrijving zal ik t.z.t. toesturen. Het gaat om een rode Saab 900c 2 drs uit 1988 of een grijze 900c 4 drs. uit 1986. We hebben goed de ruimte voor parkeren en demontage.
Het is trouwens in Voorst onder Apeldoorn. Ontvangst tussen 09.45 en 10.00 uur en einde nader te bepalen (zo lang we zin hebben!). De routebeschrijving zal ik t.z.t. toesturen. Het gaat om een rode Saab 900c 2 drs uit 1988 of een grijze 900c 4 drs. uit 1986. We hebben goed de ruimte voor parkeren en demontage.
-
John.K
- Geregistreerd lid
-
Tods
- Geregistreerd lid
-
Sjoerd van Gerwen
- Geregistreerd lid
-
sander69
- Donateur (2x)

-
Dr.Chill
- Geregistreerd lid
anatomie van SAAB 900s
Erg graag zelf, Ik en vij dat weekend dus geen weekenddiensten.
Mijn e-mail: wisamyassi@yahoo.com & tele. 0620888439.
Als ik iets moet meenemen, hoor ik het wel.
Alvast bedankt voor de uitnodiging.
Mijn e-mail: wisamyassi@yahoo.com & tele. 0620888439.
Als ik iets moet meenemen, hoor ik het wel.
Alvast bedankt voor de uitnodiging.
-
Manic
- Lid van verdienste
Re: demontage 900
Ga je dan eerst grasmaaien?Thom schreef: We hebben goed de ruimte voor parkeren en demontage.
Volgens mij kan ik dan gewoon, dus ben ik naar alle waarschijnlijkheid ook van de partij! (al had ik dat al eens eerder een keer tegen je gezegd).
Greetz,
Dennis
-
Style&Co
- Moderator + Donateur