Op marktplaats een zeer mooie set Aero-stoelen gescoord vanochtend (heel interieur, inclusief de zeer zeldzame lederen deurpanelen mét hout vensterbanken!!!! Nou heb ik aan die laatste niet nodig maar wie komt er (ooit) weer een 9000, en anders is er vast een liefhebber voor te vinden

Vanmiddag gelijk de bestuurdersstoel schoongemaakt en ingevet en ziet er als nieuw uit! Stoel uit de 900 was zo gepiept, Aero stoel erin, achterste twee bouten vast, zekering 30A onder de achterbank erin en even testen. Maar helaas; geen enkele beweging. Nou zitten er onder de bijrijdersstoel 2 relais, dus wellicht stuurt die ook de bestuurdersstoel aan dacht ik. Bijrijdersstoel eruit, Aero stoel erin, zekering 30A onder de achterbank en even testen. Helaas, helaas, helaas, ook helemaal niets.
Nu de vraag aan jullie kenners: doe ik iets fout? Moet bijvoorbeeld ook de stoelverwarmingsschakelaar worden aangesloten alvorens alles werkt? Zie ik iets over het hoofd?
Of zijn gewoon de stoelen niet meer goed? Kan me haast niet voorstellen dat beide stoelen niet meer werken, lijkt me wel heel toevallig (en pech hebben). De stoelen hebben wel een tijdje opgeslagen gelegen, maar daar moeten ze toch wel tegen kunnen. Heb al redelijk wat elektronisch bediende stoelen 2de hands gehad en nog nooit een probleem gehad.
Wie heeft wijsheid?