Over welke gaat het eigenlijk:

'88 er, in 2000 geimporteerd vanuit Italie en met behoorlijk wat werk....
Aankoopkosten: minder dan een nieuwe fiets.
Er zit ondertussen een mooi nieuw -rood lederen- interieur in. Inderdaad: nooit geleverd i.c.m. Edouardo-grijs, maar ik ga ook niet voor de originaliteitsprijs.
Met de switch van het interieur direct alle (vlieg)roest aan de binnenzijde aangepakt, zodat dát gedeelte er -voorlopig- weer tegen kan!

Er zaten wat gaten in de bodem en carrosserie, maar zie zijn door JeroenGSI ondertussen vakkundig gemaakt. Ziet er weer keurig uit!
Nu nog wel een paar plekkies op het plaatwerk (bekende spatbordrandjes, roestplek midden op de deur, lelijk bijgespoten open dak, paar grote krassen op de motorklep van iemand die blijkbaar niet wist wat 'ie met z'n sleutels moest doen..), dus waarschijnlijk wordt het een fijne klus voor de spuiter en doen we de buitenzijde maar in 1x goed...
Het enige lastige in dit geval is het feit dat de auto wordt door mijn vrouw dagelijks gebruikt voor woon-werk verkeer, dus niks op het gemakkie een paar weken uitbesteden om het tussendoor te doen... rijden moet 'ie!!
Op korte termijn echter eerst maar eens de kachel / airco weer aan de praat krijgen... Wel zo prettig met de naderende herfst...
Veel lastiger klusje is een deel van de bedrading: deze blijkt een beetje verdroogd (...mantels vallen er spontaan vanaf!) met het gevaar van kortsluiting. Wordt uit besteden, want daar heb ik echt geen kaas van gegeten. Jammer, maar helaas... Mocht iemand nog een fijn adresje weten die dit voor een enigszins schappelijke prijs kan fixen...
Positief is wel dat het gebakje zonder enig probleem weer door de APK is gegaan! Na het afrekenen van € 25,00 mocht hij weer worden meegenomen, met de aantekening dat er wel vers rubber onder moet voor de winter. APK-technisch kon het nog net, maar daar hield het dan ook mee op...
Mooi moment om maar eens op zoek te gaan naar een setje 16" Aero's of Deep dishes..