Als de caab klaar is gaat deze zeker wel de weg op

! Maar daarna altijd droog in de stalling. Ik denk inderdaad niet dat ik deze auto ooit nog weg zal gaan doen.
Het is een project waar ik eigenlijk min of meer onbedoeld ben ingerold. Bedoeling was opknappen, maar gaande weg kwam er steeds meer te voorschijn. Toen was er eigenlijk geen weg meer terug en ik wilde ook niet stoppen. Ik hou niet van half werk dus uiteindelijk tanden op elkaar en in een restauratieprojectie beland.
'..had de best vindbare roestvrije cabrio gekocht..' is een gedachte die ik uiteraard ook regelmatig heb gehad. Ik heb inmiddels echter wel ontdekt dat het, zelfs op een brug, nog niet zo eenvoudig is een caab goed op rotheid te beoordelen. Laat staan op gewone roestvorming. Dan moet je de auto toch behoorlijk gaan demonteren, iets wat de meeste verkopers niet zullen waarderen. Nu is in ieder geval elk hoekje en gaatje van de auto gestraald en goed behandeld waardoor ik er zeker van ben dat er geen roest meer te vinden is. Ik ga de auto verder zodanig conserveren, behandelen en stallen dat ik voorlopig ook geen roest hoeft te verwachten.