Het "De kerst op de taart, maar dan net niet..." topic: Achterklep Logo Drama's!
-
Funky Dude
- In memoriam †
Re: Het "De kerst op de taart, maar dan net niet..." topic: Achterklep Logo Drama's!
Die letters EP van de Italiaanse importeur zijn wat mij betreft al een vermelding in dit topic waard 
-
Tissa
- Geregistreerd lid
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

Re: Het "De kerst op de taart, maar dan net niet..." topic: Achterklep Logo Drama's!
Verschoor heeft denk ik een 900 Carlsson uit de UK als voorbeeld genomen. Die hadden de Saab Scania ook in het midden van de klep zitten (als enige ter wereld).

-
Tissa
- Geregistreerd lid
Dan alsnog heeft deze beste man het niet best tot uitvoering gebracht.
De plaatsing van de Carlsson vind ik persoonlijk ook apart, maar voor zo'n bijzondere auto is het toegestaan.
De plaatsing van de Carlsson vind ik persoonlijk ook apart, maar voor zo'n bijzondere auto is het toegestaan.
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

waar zullen we beginnen?
-
sterkstromer
- Donateur

Het loopt al dood na de S...
-
1001760
- Donateur (2x)

Het is in ieder geval een fan.
-
Tubbe
- Donateur (2x)

Met genoegen gedeeld met mijn zwager, ooit SAAB-rijder, nu rijdend met een andere S op de achterklep
-
collega
- Donateur (3x)

Ik heb net zo'n cabrio als de Duitse hierboven, maar het logo zit helemaal goed.
Nu wilde ik het volgende doen: op mijn 9-5 heb ik, nadat ik er door Schut Car Systems een super audio installatie in had laten bouwen achterop heel bescheiden het logootje van Schut (een gestileerde S in een cirkel https://schutcarsystems.nl/) op de achterkant laten zetten.
Ze gaan nu ook de audio in de cabrio van goed geluid voorzien (ik ben nu eenmaal een audiofreak).
Waar zouden jullie die S plakken (ja, op de bodemplaat, dat snap ik
)?
Maar goed, hij komt toch achterop. In plaats van de S wellicht?
Nu wilde ik het volgende doen: op mijn 9-5 heb ik, nadat ik er door Schut Car Systems een super audio installatie in had laten bouwen achterop heel bescheiden het logootje van Schut (een gestileerde S in een cirkel https://schutcarsystems.nl/) op de achterkant laten zetten.
Ze gaan nu ook de audio in de cabrio van goed geluid voorzien (ik ben nu eenmaal een audiofreak).
Waar zouden jullie die S plakken (ja, op de bodemplaat, dat snap ik
Maar goed, hij komt toch achterop. In plaats van de S wellicht?
-
silvandam
- Donateur (3x)

Ik zou ‘m rechts naast de kentekenplaat plakken, zoals Saab deed met het 5speed logo op de 99.
-
Oelo74
- Donateur (5x)

Denk dat je bij de 90 bedoelt Sil, bij de 99 staat het achter 99 GL.
Zie jouw oude 90 van Thijs en mijn 99.

Zie jouw oude 90 van Thijs en mijn 99.

-
silvandam
- Donateur (3x)

Klopt, Jan! Scherp van je.
-
Tissa
- Geregistreerd lid
Open ik dit topic, zie ik opeens een hele mooie foto
Maar inderdaad scherp, ik had dat ook niet bedacht. Het is wel de plek waar ik m ook zou plakken...