Het "De kerst op de taart, maar dan net niet..." topic: Achterklep Logo Drama's!

1978-1993
gj900
Donateur (9x)
Donateur (9x)

Re: Het "De kerst op de taart, maar dan net niet..." topic: Achterklep Logo Drama's!

Bericht door gj900 » wo 25 okt, 2023 22:20

Bijna een kopie van de Bulgaar:

Afbeelding

Funky Dude
In memoriam †

Re: Het "De kerst op de taart, maar dan net niet..." topic: Achterklep Logo Drama's!

Bericht door Funky Dude » wo 25 okt, 2023 23:29

Als andere modellen dan toch hier incidenteel geplaatst mogen worden, bij deze 96 is ook wel triest:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Oelo74
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Bericht door Oelo74 » do 26 okt, 2023 6:13

Vooral de laatste foto is geweldig!

Tubbe
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Tubbe » zo 29 okt, 2023 10:52

Moet in ieder geval geen diesel in!

gj900
Donateur (9x)
Donateur (9x)

Bericht door gj900 » wo 20 dec, 2023 23:27

Weer een heel creatieve oplossing :shock: Hoe krijg je het toch voor elkaar?? :?

Afbeelding

Vyv
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Vyv » do 21 dec, 2023 0:14

Een achterklepslot met aantrekkingskracht.

Vyv
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Vyv » wo 12 jun, 2024 13:33

Vanochtend dit pareltje gespot toen ik naar het werk reed.

Afbeelding

Style&Co
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Style&Co » wo 12 jun, 2024 13:39

zelfs 99 staat verkeerd om

avarkevj
Geregistreerd lid

Bericht door avarkevj » vr 14 jun, 2024 18:51

Hebben je niks anders te doen dan iemand te nagelen?

Vyv
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Vyv » za 15 jun, 2024 13:27

Nee.
Ik zie het als bewustwording creëren voor het logo drama. Het kan zo niet verder. Er moet wat gebeuren voordat het niet meer teruggedraaid kan worden. Volgende generaties hebben hier last van. Nu hebben we momentum. Heb ook al met GretaT contact gehad, wordt wrs een protest actie op de A12. En we moeten opletten met AI, die staat achter de deur en zo worden fake logo pics gegenereerd, de jeugd denkt dat al het zo hoort.

1001760
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door 1001760 » ma 17 jun, 2024 12:24

Ik vind het wel lachen, zolang er niet op de man gespeeld wordt.

Kan de post met juiste maten die ergens voorbij gekomen is niet vastgeplakt worden in de start van dit topic?
Zo kan iedereen zien hoe het heurt en kunnen we daarna gniffelen over alle goedbedoelde bedoelingen.

Tissa
Geregistreerd lid

Bericht door Tissa » ma 19 aug, 2024 20:39

Van het weekend ben ik er tot mijn schaamte achter gekomen dat de logo's op mijn auto ook in dit topic thuishoren... De mijne hebben teveel helium genomen.
Afbeelding
Hoe ik erachter kwam, naast z'n broertje (die wel op de juiste manier is beplakt.):
Afbeelding

Maar als ik nu opnieuw wil plakken, moet ik dan voor het 90-logo dezelfde afstand aanhouden als op de tekening in dit topic tot S (2,2cm)? En hoeveel van de onderkant?

Plaats reactie