900 S "de Belg" (verkocht)
-
joachiem
- Geregistreerd lid
Re: 900 S "de Belg"
ja tuurlijk moet die hoger zijn en als het echt nul bar was dan zal je oliedruklampje ook wel gaan branden toch
Mooi dat hij nu weer soepel loopt en alles gedaan is...voor het zelfde geld was je er te laat bij en had je schade op de krukas en moest je een ander onderblok gaan opbouwen/reviseren.
Nu kun je weer een tijd genieten van deze mooie saab
Mooi dat hij nu weer soepel loopt en alles gedaan is...voor het zelfde geld was je er te laat bij en had je schade op de krukas en moest je een ander onderblok gaan opbouwen/reviseren.
Nu kun je weer een tijd genieten van deze mooie saab
-
tweemeter
- Donateur

Ik heb niet het idee dat die meter de juiste waarden aangeeft
. Graadmeter is vooral dat de druk nu hoger is dan dat het was. Het zal ook wel niet echt 0 bar zijn geweest, dan was er inderdaad een groter probleem geweest.
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Waarschijnlijk heb je een verkeerde oliedruk sensor zoals velen.
-
tweemeter
- Donateur

Moet nog wat verder schoonmaken, maar ik ben een eind op weg.
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Precies, dus daarom: wanneer komen de zwarte vacuümslangen 
-
ahbijker
- Donateur (4x)

Persoonlijke smaak valt niet over te twisten! Respecteer ieders keuze!
-
tweemeter
- Donateur

Als deze versleten zijn, zal ik er eens over nadenken
.
-
tweemeter
- Donateur

En de eerste 1200 kilometers zijn gereden, afgelopen week de controle en oliewissel gehad. Blok loopt heel mooi, ik ben er erg tevreden mee. Volgende stap wordt het vervangen van de remmen voor, de blokken zijn bijna aan vervanging toe. Er komen dan meteen 9000 remmen op, die heb ik al liggen.
Verder nog op zoek naar een complete intercooler, staat net wat mooier onder de kap.
Verder nog op zoek naar een complete intercooler, staat net wat mooier onder de kap.
-
Krizzie
- Donateur (3x)

Maak er dan meteen een FMIC van, dat verdient de wagen wel! 
-
tweemeter
- Donateur

Ja, ja
. Ik hik een beetje tegen de totaalprijs aan, wordt al met al een aardig bedrag denk ik.
-
Krizzie
- Donateur (3x)

De genoemde 500,- kun je als plafond zien.
(Mits je hem niet door een garage laat monteren)