Knutselen en poetsen

1978-1993
Plaats reactie
phthalaat
Geregistreerd lid

Re: Knutselen en poetsen

Bericht door phthalaat » vr 24 apr, 2026 13:55

Wie o wie heeft een setje rode 9000 injectoren (0280150431) te leen tegen een kleine vergoeding :shock: Ik heb de mijne in maart opgestuurd voor reparatie naar MCS maar heb sinds aankomst niks meer vernomen. Mail, instagram, Facebook ik krijg nergens antwoord op, een vrij matige service voor een zo hoog aangeschreven onderneming... Ik ben nu bijna klaar met het opbouwen van de sjaab en zou graag deze mooie lentedagen willen rijden:)

albertk
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door albertk » vr 24 apr, 2026 15:16

Ik heb wel een setje rode injectoren voor je te leen, zijn van trionic 5 9-3. Laat maar horen.

Saapie
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Saapie » vr 24 apr, 2026 18:49

Ik heb nog twee setjes

phthalaat
Geregistreerd lid

Bericht door phthalaat » za 25 apr, 2026 8:53

Top, bedankt! :mrgreen:

Krizzie
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door Krizzie » za 25 apr, 2026 11:51

phthalaat schreef:
vr 24 apr, 2026 13:55
Wie o wie heeft een setje rode 9000 injectoren (0280150431) te leen tegen een kleine vergoeding :shock: Ik heb de mijne in maart opgestuurd voor reparatie naar MCS maar heb sinds aankomst niks meer vernomen. Mail, instagram, Facebook ik krijg nergens antwoord op, een vrij matige service voor een zo hoog aangeschreven onderneming... Ik ben nu bijna klaar met het opbouwen van de sjaab en zou graag deze mooie lentedagen willen rijden:)
Wat kan MCS wat hier in Nederland niet kan?

Ik heb in Nijmegen meermaals Injectoren laten reinigen en voorzien van nieuwe o-ringen, zeefjes incl sproeibeeld en flow meeting.

Plaats reactie