Facelift

1978-1993
Oosthoek
Donateur
Donateur

Bericht door Oosthoek » di 31 okt, 2006 20:40

Ik wil weten waar je die raampezen vandaan hebt 8) Sleek.

DaVinz
Geregistreerd lid

Bericht door DaVinz » di 31 okt, 2006 20:52

same here !

S@@bman
Geregistreerd lid

Bericht door S@@bman » di 31 okt, 2006 21:33

Geert schreef:Mooie wagen.

Maar eh, zoveel moeite gedaan en de gril hangt als ik het goed zie niet helemaal recht ...
Snel korrigeren, dan is ie af.
De grill hangt wel degelijk recht, alleen is de motorkap lichtjes gedeukt aan de chauffeurskant (amper zichtbaar).
Daardoor loopt de grill niet evenwijdig met de motorkap.

De pezen komen van `CarAuto, een firma uit Denderleeuw.

jvhecke
Geregistreerd lid

Bericht door jvhecke » di 31 okt, 2006 22:14

WHAW! 8) 8) 8)

Oosthoek
Donateur
Donateur

Bericht door Oosthoek » di 31 okt, 2006 22:17

S@@bman schreef:De pezen komen van `CarAuto, een firma uit Denderleeuw.
En wat moesten ze kosten voor 3 auto's? Merk dat er meer animo voor is namelijk.

DaVinz
Geregistreerd lid

Bericht door DaVinz » di 31 okt, 2006 22:18

yeps 8)

nacra 93
Donateur
Donateur

Bericht door nacra 93 » di 31 okt, 2006 22:41

strak toch lekker veel mooier een sedan en dan ook nog met inca,s

S@@bman
Geregistreerd lid

Bericht door S@@bman » wo 01 nov, 2006 11:02

Oosthoek schreef:
S@@bman schreef:De pezen komen van `CarAuto, een firma uit Denderleeuw.
En wat moesten ze kosten voor 3 auto's? Merk dat er meer animo voor is namelijk.
Wel, ik was ook aanvankelijk van plan om het 'in het forum te gooien', dus met een aantal mensen een aantal meters te kopen, om korting te kunnen bekomen, maar organisatorisch was dat dan weer niet zo eenvoudig, dus hebben we het maar met twee gedaan.

Je moet eigenlijk altijd eerst een stukje van de oude pees opsturen, zodat ze kunnen zien wat je precies nodig hebt, maar dat hoeven jullie niet meer te doen, omdat ik nu precies weet wat er op een 99/90/900 hoort te zitten: bestelnummer 6427 met breedte 14/15 mm .

Je hebt ongeveer 7,5 meter nodig per auto, maar als je per 25 meter bestelt, krijg je 25 % korting.
Als je voor drie/vier auto's bestelt, kom je daar dus al aan.

Per meter betaal je 5,37 €, zonder de korting.

Het gaat dus om Carauto, Hoogstraat 57 9472 in Denderleeuw.
0032 53 67 19 88 of 0032 475 67 08 24.

oldtimer.carauto@skynet.be

Zonder dank 8) .

dasdaas
Geregistreerd lid

Bericht door dasdaas » wo 01 nov, 2006 11:54

S@@bman schreef: bestelnummer 6427 met breedte 14/15 mm .
Ziet er netjes uit! ideetje?? :arrow: zou dit ook lukken met de chromen bumperstrips?? als ze toch alle maten kunnen leveren....

S@@bman
Geregistreerd lid

Bericht door S@@bman » wo 01 nov, 2006 13:10

dasdaas schreef:
S@@bman schreef: bestelnummer 6427 met breedte 14/15 mm .
Ziet er netjes uit! ideetje?? :arrow: zou dit ook lukken met de chromen bumperstrips?? als ze toch alle maten kunnen leveren....
Ik vermoed van wel.
Die zijn anders wel makkelijk te krijgen bij een dealer (daar heb ik de mijne gehaald).

Ik ga ook eens informeren of ze toevallig ook wielkaststrips hebben (dat zou mooi zijn :P ).

S@@bman
Geregistreerd lid

Bericht door S@@bman » wo 01 nov, 2006 22:34

josephine schreef:Ik heb wel interesse voor met een paar inkopen. eventueel ook wel voor bumperstrips, ze moeten er volgend jaar toch af, dus een mooie gelegenheid om er nieuwe in te zetten.
Van zodra ik weet of ze ook bumperstrips en wielkaststrips hebben, laat ik het weten (mail is verstuurd).

Oosthoek
Donateur
Donateur

Bericht door Oosthoek » do 02 nov, 2006 0:37

josephine schreef:Ik heb wel interesse voor met een paar inkopen. eventueel ook wel voor bumperstrips, ze moeten er volgend jaar toch af, dus een mooie gelegenheid om er nieuwe in te zetten.
Same for me. Die bumperstrips heb ik trouwens gewoon vastgelijmd. Zal wel onethisch zijn maar het was zo gepiept, werkt perfect en geen hond die ziet dat ze gelijmd zijn.

DaVinz
Geregistreerd lid

Bericht door DaVinz » do 02 nov, 2006 8:16

bumper strips voor de zalm? of voor de steilschnautser?

S@@bman
Geregistreerd lid

Bericht door S@@bman » do 02 nov, 2006 11:04

DaVinz schreef:
bumper strips voor de zalm? of voor de steilschnautser?
Zijn die dan verschillend?

Toen ik op mijn 900 een nieuwe bumperstrip heb gezet, kon ik die gewoon als een sticker aanbrengen; hij was dus zelfklevend.

Bij de originele strips is dat niet het geval.

minnenb
Geregistreerd lid

Bericht door minnenb » do 02 nov, 2006 12:08

Hey Bert,

In Nederland zouden ze zeggen... Kekke bak! en je kan ze geen ongelijk geven, velgen zien er echt stralend uit... je hebt me weer aan het denken gezet...

groet,

Bert

Plaats reactie