primair wordt ook veranderd.bennie schreef:taaffert schreef:
Ja ik zat zelf aan turbo_s te denken.
Mag je alleen voeren als je leer/suede, een 8 primare en cc hebt!![]()
ipv leer/suede houten nardi stuurtje ook goed?

In een GT zit leer/wol (Zegna)bennie schreef:Dan zou ik voor leer/stof gaan zoals in de GT zit!Hannes schreef:En dat terwijl ik toch een beetje met de gedachte speel om in mijn 900S leer te laten maken.
Zal alleen wel heel prijzig zijn. Lijkt me wel mooi in donker grijs. (dezelfde kleur ongeveer als de stoffen bekleding).
Waar heb jij die middenarmsteun vandaan? Ben vorige week bij SAVAS seating in Zaltbommel geweest of ze iets kunnen maken. Schijnt nogal een gedoe (lees : een hoop geld) te zijn.Maar ik had al besloten bij de inbouw van mijn middenarmsteun dat ik er geen leer meer in ga zetten. Zou zonde zijn van alle moeite terwijl het er net allemaal zo mooi uitziet.
9000 armsteun...okay. Op je foto lijkt het niet makkelijk schakelen? Hou je hier geen RSI aan over?taaffert schreef:Heb de originele middenarmsteun uit een 9000 erin gebeund. In mijn album staan er een paar foto's van in. Moet je in het mapje grote beurt kijken. Zal morgen anders wel even paar foto's schieten. Ik rijd momenteel niet met de auto, die staat ergens anders.
Okay, ik ben benieuwd naar de foto`s. Kan ik alvast opzoek naar een 9000 armlegger in het beige leer. BTW: komen de kleuren leer wel overeen met een 900?taaffert schreef:Schakelt super, alleen op de foto is de armsteun niet in de ruststand. Als je ontspannen je arm erop legt hoef je alleen je pols te bewegen met schakelen.
En dat in een Saab!!
Daarom, zal morgen wel ff foto maken.
Bevestiging is niet standaard over te nemen. Moet je zelf wel wat aan doen, waarom denk je dat die slijptol op de foto staat