900S --> fpt + APC: Af

1978-1993
taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » di 22 aug, 2006 19:15

bennie schreef:
taaffert schreef:
Ja ik zat zelf aan turbo_s te denken.

Mag je alleen voeren als je leer/suede, een 8 primare en cc hebt! :lol: :lol:
primair wordt ook veranderd.

ipv leer/suede houten nardi stuurtje ook goed? :lol:

dasdaas
Geregistreerd lid

Bericht door dasdaas » di 22 aug, 2006 21:42

bennie schreef:
taaffert schreef:
Ja ik zat zelf aan turbo_s te denken.

Mag je alleen voeren als je leer/suede, een 8 primare en cc hebt! :lol: :lol:
Maak die arme Eelco nou niet nog armer..... :lol: :lol:

daan

dasdaas
Geregistreerd lid

Bericht door dasdaas » di 22 aug, 2006 21:44

taaffert schreef:houten nardi stuurtje ook goed? :lol:
Voor je bootje??? :-P+

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » di 22 aug, 2006 22:27

dasdaas schreef:Maak die arme Eelco nou niet nog armer..... :lol: :lol:

daan
Van een kale kip kun je toch niet plukken
dasdaas schreef:
taaffert schreef:houten nardi stuurtje ook goed? :lol:
Voor je bootje??? :-P+
You evil man :withstupid:

Manic
Lid van verdienste

Bericht door Manic » di 22 aug, 2006 23:21

Wanneer ik bovenstaande aanpassingen allemaal gereed heb zal ik er in iedergeval geen "900 turbo s" op plakken. Dit omdat dit niet origineel is. Ben ergens nogal puristisch ingesteld, dus ik persoonlijk heb het idee om er "900s turbo" van te maken, want dat is het dan eigenlijk. Een 900s (lpt), omgebouwd naar een fpt.
En leder.... daar ben ik ook niet zo weg van....

Gr,

Dennis

Hannes
Forum Admin

Bericht door Hannes » di 22 aug, 2006 23:24

En dat terwijl ik toch een beetje met de gedachte speel om in mijn 900S leer te laten maken.

Zal alleen wel heel prijzig zijn. Lijkt me wel mooi in donker grijs. (dezelfde kleur ongeveer als de stoffen bekleding).

bennie
Geregistreerd lid

Bericht door bennie » wo 23 aug, 2006 0:04

Hannes schreef:En dat terwijl ik toch een beetje met de gedachte speel om in mijn 900S leer te laten maken.

Zal alleen wel heel prijzig zijn. Lijkt me wel mooi in donker grijs. (dezelfde kleur ongeveer als de stoffen bekleding).
Dan zou ik voor leer/stof gaan zoals in de GT zit! 8)

Doc
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Doc » wo 23 aug, 2006 9:12

bennie schreef:
Hannes schreef:En dat terwijl ik toch een beetje met de gedachte speel om in mijn 900S leer te laten maken.

Dan zou ik voor leer/stof gaan zoals in de GT zit! 8)
In een GT zit leer/wol (Zegna)

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » wo 23 aug, 2006 20:23

Volledig lederen bekleding ongeveer € 1.500,- incl BTW (nappa 300 meer), half leder ca € 1.000,-

Maar ik had al besloten bij de inbouw van mijn middenarmsteun dat ik er geen leer meer in ga zetten. Zou zonde zijn van alle moeite terwijl het er net allemaal zo mooi uitziet.

Wat betreft de badging, het liefste zou ik me kleppie kaal hebben. Eens kijken hoeveel klepje spuiten kost.

cobra427
Geregistreerd lid

Bericht door cobra427 » wo 23 aug, 2006 20:47

Maar ik had al besloten bij de inbouw van mijn middenarmsteun dat ik er geen leer meer in ga zetten. Zou zonde zijn van alle moeite terwijl het er net allemaal zo mooi uitziet.
Waar heb jij die middenarmsteun vandaan? Ben vorige week bij SAVAS seating in Zaltbommel geweest of ze iets kunnen maken. Schijnt nogal een gedoe (lees : een hoop geld) te zijn.

Betere oplossing? (en is het orginele leer nog te krijgen?)

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » wo 23 aug, 2006 21:00

Heb de originele middenarmsteun uit een 9000 erin gebeund. In mijn album staan er een paar foto's van in. Moet je in het mapje grote beurt kijken. Zal morgen anders wel even paar foto's schieten. Ik rijd momenteel niet met de auto, die staat ergens anders.

cobra427
Geregistreerd lid

Bericht door cobra427 » wo 23 aug, 2006 21:06

taaffert schreef:Heb de originele middenarmsteun uit een 9000 erin gebeund. In mijn album staan er een paar foto's van in. Moet je in het mapje grote beurt kijken. Zal morgen anders wel even paar foto's schieten. Ik rijd momenteel niet met de auto, die staat ergens anders.
9000 armsteun...okay. Op je foto lijkt het niet makkelijk schakelen? Hou je hier geen RSI aan over?

Is de bevestiging standaard over te nemen?

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » wo 23 aug, 2006 21:08

Schakelt super, alleen op de foto is de armsteun niet in de ruststand. Als je ontspannen je arm erop legt hoef je alleen je pols te bewegen met schakelen.
En dat in een Saab!! :lol:

Daarom, zal morgen wel ff foto maken.

Bevestiging is niet standaard over te nemen. Moet je zelf wel wat aan doen, waarom denk je dat die slijptol op de foto staat :P

cobra427
Geregistreerd lid

Bericht door cobra427 » wo 23 aug, 2006 21:31

taaffert schreef:Schakelt super, alleen op de foto is de armsteun niet in de ruststand. Als je ontspannen je arm erop legt hoef je alleen je pols te bewegen met schakelen.
En dat in een Saab!! :lol:

Daarom, zal morgen wel ff foto maken.

Bevestiging is niet standaard over te nemen. Moet je zelf wel wat aan doen, waarom denk je dat die slijptol op de foto staat :P
Okay, ik ben benieuwd naar de foto`s. Kan ik alvast opzoek naar een 9000 armlegger in het beige leer. BTW: komen de kleuren leer wel overeen met een 900?

Vyv
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Vyv » wo 23 aug, 2006 22:52

kom jongens, stay on topic...

Plaats reactie