Renovatie project #4
-
ahbijker
- Donateur (4x)

Re: Renovatie project #4
Ach ja das waar ook. Even te snel geweest. Thnx.
-
ahbijker
- Donateur (4x)

En d'r op, die logo's. Een mooi meet- en prutswerkje. Ik vind het toch meer af!Sapphire schreef:Inderdaad, ik zou zeker de logo's opplakken. Dat vind ik mooi het grote vlak breken. Ik vind de kont nogal kaal zo zonder logo's. Alsof die nog niet klaar is
N.B. ALS je de logo's er dan opplakt graag wel op de juiste lokatie... grootste afknapper altijd voor mij na een spuitbeurt, als de logo's verkeerd geplakt zijn (no offense)

-
Pelendur
- Geregistreerd lid
Nice! Plaats nog eens wat meer foto's van die prachtige bolide! Wat is ie mooi geworden!
-
ahbijker
- Donateur (4x)

Dank je wel, Pelendur. Ik ben er ook erg blij mee en zal nog een keer wat mooie foto's maken.Pelendur schreef:Nice! Plaats nog eens wat meer foto's van die prachtige bolide! Wat is ie mooi geworden!
Vandaag nog even wat kleine klusjes gedaan. Ruitensproeier, dashbordlampje van de handrem en het groene dashbordlampje van de verlichting werkt ook weer goed.
Tweedehands chromen kofferrek (tweedehands) op de achterklep is nu het volgende project. Die ben ik nu aan het opknappen.
De laatste voorbereidingen voor een reisje Engeland IntSaab 2013 Engeland. Zin in!
-
ahbijker
- Donateur (4x)

Overigens werken de bumpersensoren helemaal perfect. Het ziet er netjes uit en begin er al aardig aan te wennen. Sterker nog: ik kan er helemaal op vertrouwen.

-
ahbijker
- Donateur (4x)

Een kofferrekje van een Alfa Spider gescoord. Ik moet eerlijk bekennen: ik vind 'm net te breed. Maar voor dat geld en voor die paar dagen Engeland kan ik er gerust mee leven. Met wat aanpassingen blijft het een robuust rek met uitstekende poten en goed rubber. Daar komt geen krasje of deukje in.

-
moprakke
- Geregistreerd lid
Ben het eens met jou gevoel. Hoort hij niet andersom? Is het opstaande randje bedoelt om de koffers tegen te houden bij optrekken of bij remmen?
-
Michiel747
- Geregistreerd lid
ahbijker schreef:
En d'r op, die logo's. Een mooi meet- en prutswerkje. Ik vind het toch meer af!
Waar kon je dat ook al weer vinden; de exacte locatie van de logo's?
-
tweemeter
- Donateur

Die opstaande rand kan op beide manieren gebruikt worden, het rek kan dus op 2 manieren gemonteerd.
Prima rek volgens mij, zit inderdaad flink wat rubber op.
Prima rek volgens mij, zit inderdaad flink wat rubber op.
-
ahbijker
- Donateur (4x)

Kan idd beide, maar volgens mij moet de hoge rand vaar voren i.v.m. de veiligheid bij remmen. Overigens is het zo beter i.v.m. het beladen. De spoiler steekt er wat overheen, zodat je met belading op moet passen dat de spoilrer niet beschadigd wordt.Ben het eens met jou gevoel. Hoort hij niet andersom? Is het opstaande randje bedoelt om de koffers tegen te houden bij optrekken of bij remmen?
Het staat op het forum ergens, maar waar ook alweer...? Ik heb zelf de maten exact opgemeten, en een goede foto per deel gemaakt.Waar kon je dat ook al weer vinden; de exacte locatie van de logo's?
Alles om geen enkel misstapje te begaan
-
Michiel747
- Geregistreerd lid
Ja, ik wil ze graag weten. Ik heb exact dezelfde logo's; 900 S en 16 valve.
Ik had het al gezocht op het forum, maar kon het niet vinden.
Nu zit er even niks op en dat is ook wel strak, maar ben het met je eens dat het met logo's mooier is.
Alvast bedankt!
Ik had het al gezocht op het forum, maar kon het niet vinden.
Nu zit er even niks op en dat is ook wel strak, maar ben het met je eens dat het met logo's mooier is.
Alvast bedankt!
-
ahbijker
- Donateur (4x)

Ok, ik ga het opzoeken. Vandaag wordt m niet, want we hebben de verjaardag van onze 19-jarige zoon die ook zo'n Saab freak is. Aan hem heb ik ook veel te danken qua technisch inzicht
.