Het grote (ACC) geheim met veel foto's en filmpje NIEUWS!
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

Re: Het grote (ACC) geheim met veel foto's
hier heeft iemand heel erg veel tijd en liefde in gestopt
-
jarno93
- Geregistreerd lid
onvoorstelbaar. wat een bak werk om dat voor elkaar te krijgen. kun je eigenlijk meer te weten komen over de vorige eigenaren? uiteindelijk kom je dan bij de man/vrouw die de dit gemaakt heeft.
-
ivo 71
- In memoriam †
Heeremagoochel Bob, hoe krijg je al die zooi weer in elkaar?????
Ivo
Ivo
-
ivo 71
- In memoriam †
Nou, chapeau man. Ik zie al op tegen het vervangen van een linker koplamp (vanwege mottige hoogteverstelling), zal wel weer bij de APK moeten gebeuren. Wou dat ik de helft van jouw handigheid mee had gekregen.
Ivo
Ivo
-
taaffert
- Geregistreerd lid
Draait je nieuwe kachelkraan net zo soepel als de andere? Lijkt me wel belangrijk voor de levensduur van je elektromotortje die dit aanstuurt. Anders mag je binnen de kortste keren weer aan de slag om het motortje te vervangen.
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

heb je heel toevallig ook een lijstje+schema-achtig iets gemaakt hoe een en ander is veranderd in het acc systeem? Misschien een leuke DIY klus voor andere 900 rijders die ACC willen
-
DNZ
- Geregistreerd lid
Sooooow, dat ziet er complex uit
Ik ben net zo benieuwd als jij wie dat erin geknutseld heeft.
-
Thom
- Donateur

ik vind dit geweldig. en benieuwd naar meer info over de aansluiting hiervan. Werkt het exact zo als in een 9000, of zijn er beperkingen/modificaties?
-
Krizzie
- Donateur (3x)

Dat'ie dingen zelf doet heeft toch te maken met het "Automatic" zijnde? 
-
tanisha
- Geregistreerd lid
dat doet mijn 9000 ook dus dat zal zo horen
-
Arbilen
- Geregistreerd lid
Ja zie, dit volg ik echt niet meer. Je bent gewoon een ouderwetse Held, dat je dat op een zondagmiddag zomaar ff uit ekaar plukt en het dan ook weer in elkaar weten te schroeven en dat het dan ook nog werkt???? Wonderen bestaan nog steeds, maar Respect met een hele grote P!! Ik geef mijn portie meteen aan Fikkie....
Maar ook zoveel respect voor de fetisjist die dit in zijn nieuwe (toen) loeidure Saab ingebouwd heeft.
Machtig Bob, machtig....
Maar ook zoveel respect voor de fetisjist die dit in zijn nieuwe (toen) loeidure Saab ingebouwd heeft.
Machtig Bob, machtig....
-
djveninga
- Geregistreerd lid
Re: Het grote (ACC) geheim met veel foto's en filmpje
Balen dat je weer de boel uit elkaar moet trekken
Maar wel een hele prestatie zeg, allemachtig al die kabelbomen en eb klemmetjes en weet ik veel wat!
En dat met die kou!
Goed bezig!
Maar wel een hele prestatie zeg, allemachtig al die kabelbomen en eb klemmetjes en weet ik veel wat!
En dat met die kou!
Goed bezig!
-
Arbilen
- Geregistreerd lid
Re: Het grote (ACC) geheim met veel foto's en filmpje
Volgens mij wachten we in spanning, maar ook in het volste vertrouwen de vorderingen af Bob