Saab 9-5 2.0T Vector Aut 279dkm 2011 € 8.950
-
Gele aero
- Donateur (8x)

Re: Saab 9-5 2.0T Vector Aut 279dkm 2011 € 8.950
Heb de verkoper laten weten dat ik er vanaf zie en ook even een foto meegestuurd van de schade.
-
busy
- Donateur (4x)

RoelandV noemde Carfax niet FinnikBenaero schreef: ↑ma 19 jan, 2026 12:24Bij Finnek krijg je geen chassisnummer.
-
Benaero
- Donateur (6x)

Dan heb ik dit kennelijk niet goed gelezen......En bij Carfax kun je idd gegevens krijgen als je het chassisnummer hebt. En mijn vraag was in welke openbare bron ik een chassisnummer kan vinden.RoelandV schreef: ↑za 17 jan, 2026 0:28Als je mijn koptekst leest dan zie je dat het een 2.0T Vector is.
En Exklusiv klopt ook niet. Toch zie je "Aero Exklusiv" staan, als je het kenteken opzoekt bij Finnik.nl
-
Saapie
- Donateur (2x)

Heel goed!!!Gele aero schreef: ↑ma 19 jan, 2026 13:38Heb de verkoper laten weten dat ik er vanaf zie en ook even een foto meegestuurd van de schade.
-
Tubbe
- Donateur (2x)

-
Style&Co
- Moderator + Donateur

juist en tevens correct! Ik denk dat het telefoonnummer aldaar de cijfers 007 in zich heeft. Jammer dat het al tijden gesloten is. Wat dat betreft is de parallel met Saab wel te maken. En dit hotel staat aan de afgrond... Saab is er overheen gekukeld
-
Nrk
- Geregistreerd lid
Ik had deze ook op het oog… Goed dat ik toch nog even het forum heb gecheckt. Ik ben wel benieuwd wat er mee gaat gebeuren, volgens het RDW is ‘ie nog niet verkocht of geëxporteerd.
Misschien op een later moment die in Sneek bekijken, ik wil eigenlijk geen handbak en ik vind ‘m duur zonder enige vorm van garantie, maar dan heb ik in ieder geval een gevoel hoe een NG rijd.
Misschien op een later moment die in Sneek bekijken, ik wil eigenlijk geen handbak en ik vind ‘m duur zonder enige vorm van garantie, maar dan heb ik in ieder geval een gevoel hoe een NG rijd.
-
Gele aero
- Donateur (8x)

Kan je adviseren ergens anders proef te gaan rijden als je een 9-5NG wilt ervaren dan in Sneek. Hij stuurt strak (die waar het topic mee start stuurde een stuk minder strak), maar is echt oncomfortabel op de snelweg bij een proefrit. En heb hetzelfde als jij; liever een automaat en na beide varianten gereden te hebben is dat gevoel alleen maar sterker geworden. Voor mij moet een 9-5NG automaat zijn.
-
Nrk
- Geregistreerd lid
Thanks voor de tip! Ik zal toch maar verder kijken. In Sneek willen ze ook echt de hoofdprijs hebben mi.
Misschien toch ook maar een og de kans geven op den duur.
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

ik zou bijna zeggen; kom eens proefrijden in mijn NG95 automaat (getunede 4 cilinder). Ik woon net onder Groningen
-
Gele aero
- Donateur (8x)

Tja 9-5NG's zijn onevenredig duur imho, maar wel mooie auto's. Zou op het aanbod hierboven ingaan, dan kun je proefrijden in een goed onderhouden 9-5NG!Nrk schreef: ↑wo 21 jan, 2026 13:22Thanks voor de tip! Ik zal toch maar verder kijken. In Sneek willen ze ook echt de hoofdprijs hebben mi.
@Style; ga je die verkopen dan? Of meer om iemand een goede ervaring te bieden?
-
Sonab
- Donateur (4x)

Hoe komt het dat deze wagen oncomfortabel was op de snelweg? Ik vind mijn NG juist een héérlijke cruiserGele aero schreef: ↑wo 21 jan, 2026 13:01Kan je adviseren ergens anders proef te gaan rijden als je een 9-5NG wilt ervaren dan in Sneek. Hij stuurt strak (die waar het topic mee start stuurde een stuk minder strak), maar is echt oncomfortabel op de snelweg bij een proefrit. En heb hetzelfde als jij; liever een automaat en na beide varianten gereden te hebben is dat gevoel alleen maar sterker geworden. Voor mij moet een 9-5NG automaat zijn.
-
Gele aero
- Donateur (8x)

Ik gok dat er een wiellager achter niet goed meer is, maakte echt een whoepwhoepwhoep geluid. Daarbij vond ik bij het acceleren de uitlaat wel erg hoorbaar. Maar denk dat het gewoon komt door slecht onderhoud/lang stilstaan, want in reviews lees ik vaak inderdaad hoe stil de 9-5 op de snelweg is.
-
Benaero
- Donateur (6x)

Wat mij dan intrigeert is de reden waarom de garagehouder de advertentie heeft verwijderd. Ik ga er namelijk vanuit dat hij op de hoogte was van het schadeverleden van deze auto. Hij kon immers het chassisnummer (wel legaal verkregen
)ook via Carfax natrekken. En maak mij nu niet wijs dat hij dat niet heeft gedaan.